Die Boervolk van SA

Go Back   Die Boervolk van SA > Veiligheid en Sekuriteit (Justisie) > Volks Verraaiers
Register FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

» Recent Threads
Stop Die Boeremag:
Last post by Hannes Lottering
6 Hours Ago 07:13 AM
(Bloedlyn) van Andries Pretoruis
Last post by Piett
17 Hours Ago 08:29 PM
Dawid se Slingervel of die...
Last post by Piett
1 Day Ago 09:48 PM
Wendag
Last post by Piett
1 Day Ago 02:42 PM
BPK Barend Paul Kruger
Last post by Kubaan
2 Days Ago 10:58 PM
Andries Pretorius
Last post by Piett
2 Days Ago 05:16 PM
Ou satanis het Viking Disease
Last post by Piett
3 Days Ago 08:25 PM
Daai Ou Man (Satanis) sien sy...
Last post by Piett
3 Days Ago 07:54 PM
Visman en Sargent major
Last post by Piett
3 Days Ago 05:09 PM
Noordoos.......
Last post by Piett
3 Days Ago 02:30 PM
outroep AKA Subie..Stormfont
Last post by Piett
4 Days Ago 01:55 PM
Waarom Volksverraad
4 Days Ago 07:26 AM
Henry Pinkham
Last post by Piett
4 Days Ago 12:56 AM
Waar bevind die Volk homself...
Last post by Piett
6 Days Ago 11:00 PM
Chrisvis
Last post by Piett
6 Days Ago 10:49 PM
Barend Pienaar
Last post by Piett
6 Days Ago 04:34 PM
Oordeel oor jou Naaste
Last post by Piett
1 Week Ago 06:18 PM
Skoffel.....Trol
Last post by Piett
1 Week Ago 04:33 PM
Hallo Hektor.....Achilles Is...
Last post by Kubaan
1 Week Ago 08:28 AM
Ou ISRAELIET wil GAMES speel!!!
Last post by Piett
1 Week Ago 07:25 PM
Outroep Volksverraaier No 5
Last post by Piett
1 Week Ago 12:03 PM
Die Petition für mehr...
1 Week Ago 02:30 PM
Mighty Men Converence 2010
Last post by Paul Bennett
2 Weeks Ago 03:42 PM
Skenkings
Last post by Paul Bennett
2 Weeks Ago 11:45 AM
Die Vader van die...
Last post by Piett
2 Weeks Ago 06:23 PM
Reply

Thread Tools
Old 07-20-2009   #1
Piett
Super Moderator

Piett's Avatar

Piett is on a distinguished road
Satan Dr Johan ( Let's ) Pretorius......Lewende Voksverraaier No 1.... Deel Twee

Ou Slet's petoors verklaar die volgende:

Quote:
Ek is net bevrees dis net n kwessie van tyd, dan kom "kuier hulle by jou op die Lys"
http://boervolk.com/forums/showpost....4&postcount=69

Quote:
Ek kan ook nie waarborg dat my seuns (soos Salomo) nie dalk eendag met hulle in gesprek kan tree nie.
http://boervolk.com/forums/showpost....3&postcount=60

Jy moet pasop dat die lys nie te lank vir jou seuns word nie, dit mag dalk gebeur dat die lys met jou seuns in gesprek kan tree.

En glo my vry, Salomo sal niks aan die saak kan doen nie:

Quote:
Mat 12:42 Die koningin van die Suide sal in die oordeel opstaan saam met hierdie geslag en dit veroordeel; want sy het gekom van die eindes van die aarde af om die wysheid van Salomo te hoor, en—meer as Salomo is hier!
Quote:
Luk 11:31 Die koningin van die Suide sal in die oordeel opstaan saam met die manne van hierdie geslag en hulle veroordeel; want sy het gekom van die eindes van die aarde af om die wysheid van Salomo te hoor, en—meer as Salomo is hier!
LOL...........
SIENER VAN RENSBURG
AAN DIE STERKSE EN MEES OPREGSTE BOER SAL DAAR GELOUTER WORD
Piett is online now   Reply With Quote
Old 07-21-2009   #2
Piett
Super Moderator

Piett's Avatar

Quote:
Originally Posted by Piett View Post
Ou Slet's petoors verklaar die volgende:

http://boervolk.com/forums/showpost....4&postcount=69

http://boervolk.com/forums/showpost....3&postcount=60

Jy moet pasop dat die lys nie te lank vir jou seuns word nie, dit mag dalk gebeur dat die lys met jou seuns in gesprek kan tree.

En glo my vry, Salomo sal niks aan die saak kan doen nie:

LOL...........
Ou Slet's petoors vertel ons aldag en heeldag dat die media hom so beswader, en net lieg oor die boeremag.

Quote:
Boeremag 'judge' stays in jail

2003-03-19 18:38Related Links Pretoria - Dr Johan "Lets" Pretorius, the alleged "acting chief judge" of the Boeremag, is likely to spend at least the next few years behind bars.
Pretoria Regional magistrate Michiel de Kock turned down his bail application on Wednesday, saying he would probably try to evade his trial and influence witnesses.
The trial of Pretorius and 22 other alleged Boeremag members is set to start in the Pretoria High Court on May 18 and is expected to continue for three to four years.
The 23 are accused of plotting to overthrow the government.
In an affidavit submitted to court on Wednesday, Director Mark Hankel, a senior intelligence officer in the police, said the group continued to plan bomb attacks in the period just before and during the trial, particularly in Gauteng, North West, the Free State and Mpumalanga.
"... The Boeremag, including members currently incarcerated and awaiting trial, and members within the community and their associates, are continuing with their planning and activities to destabilise the country, attempt to overthrow the government and disrupt their trial by assassinating and discrediting key State witnesses and police officers."
Coup plan
During Operation Hopper IV last week, police had seized various documents, including one setting out the coup plan. In other papers found, state witnesses and police informers were identified and written directions given to certain target addresses.
Police confiscated maps of the Lohatla army battle school, "which... remains one of the primary targets of a Boeremag terrorist offensive, as well as maps of Pretoria Central, Wonderboom, Brits and the Rietvlei dam area".
A manual on how to improvise pyrotechnic devices was also found.
"... conscious attempts have been made by various individuals to procure components for improvised explosive devices and weapons. Targets have been identified and instructions given to execute such attacks," Hankel said.
'Acting chief judge'
According to earlier evidence by investigating officer Superintendent Johannes Vreugdenburg, Pretorius was the owner of a truck filled with arms and ammunition, medical equipment and food that was found in Lichtenburg in September last year.
He had the second highest rank in the Boeremag - that of two-castle commandant - and had once, as its "acting chief judge", sentenced two members to death. He had also threatened to "eliminate" two members who wanted to withdraw from the organisation, Vreugdenburg said.
De Kock said there was strong evidence against Pretorius.
It seemed as if he was trying to protect himself or others involved in the crimes.
The alleged coup plans could have led to massive violence, especially targeting black people. Releasing Pretorius on bail could endanger the lives of people or the public.
Pretorius' estate was worth R5.9m. The loss of R600 000, which he was willing to post as bail, would not prevent him from escaping. There were Boeremag cells across the country that could protect him.
Granting bail to Pretorius would also undermine the criminal justice system, De Kock ruled.
- SAPA

http://www.news24.com/News24/South_A...335420,00.html

Wel ek glo erder die media, want Slet's se gedrag patroon bewestig die media reg.
SIENER VAN RENSBURG
Old 07-21-2009   #3
Piett
Super Moderator

Piett's Avatar

Vryheids Rebel
View Public Profile
Send a private message to Vryheids Rebel
Find More Posts by Vryheids Rebel

21st July 2009, 12:25 #34
Krisis Sentrum
Kennis
Volksregister

Ant: Re: Ant: Die Volksregister

Quote:
Originally Posted by voortrekker
Gelukkig bly ek in die kaap anders het ek nie n verskoning gehad nie.

Te veel mense sal ook inbraak maak op die konfidentialiteit van die inligting, nie dat enigeimand skaam hoef te wees om as n Boer geein te word nie.

Beste Voortrekker,
Konfidensialiteit is ons hoogste prioriteit met die oog op die tyd waarin ons lewe. Die program is so geskryf dat niemand daaroor bekommerd hoef te wees nie.
Niemand het dus 'n verskoning om as Boer te registreer nie. Behalwe dat dit 'n ontsaglike voorreg is, rus daar ook op elkeen van ons 'n baie groot verantwoordelikheid!!!
Kantoor groete,
Minnie.

Minnie:

Wie probeer jy Bulsh*t.???

Quote:
Konfidensialiteit is ons hoogste prioriteit met die oog op die tyd waarin ons lewe. Die program is so geskryf dat niemand daaroor bekommerd hoef te wees nie.
Dit is wat julle al voorheen gese het:

4th February 2009, 17:47 #42
Stoffel
Staatmaker
BVR
Boerevryheid Bestuur
Generaal

http://www.boerevryheid.co.za/forums...ine=1127244566

Ant: Re: Die VOLKSREGISTER

Quote:
Originally Posted by Vlamme
Mag ek vra watter tipe sekuriteit betrokke sal wees en bly? Wat van hoeveel mense het toegang tot die inligting? Kan almal vertrou word?

Ons het mos almal gehoor wat met die BNP gebeur het. Ek besef ons is nie 'n politieke party nie en ook nie so bekend nie.

Slegs een persoon sal toegang tot die databasis verkry. Die toegangswoord sal van tyd tot tyd verander word.
Die Walaerleiers, sal slegs beperkte toegang tot sy eie Walaerlede se kontakbesonderhede kry. Die (unieke persoonlike ) wagwoord wat aan elke Walaerleier bekend sal wees, sal gereeld per log, gemoniteer word.
Hoop dit is wat jy wou weet.?

Stoffel

Nou le die Volksregister die hele land vol.!!!

Quote:
Niemand het dus 'n verskoning om as Boer te registreer nie. Behalwe dat dit 'n ontsaglike voorreg is, rus daar ook op elkeen van ons 'n baie groot verantwoordelikheid!!!
So nou is dit bloot n voorreg om op die Volksregister te wees, ek dog dan dit is daar om n magsbasie te kan vertoon:
SIENER VAN RENSBURG
Old 07-21-2009   #4
Hannes Lottering
Volks Vegter

Hannes Lottering's Avatar

Hannes Lottering is on a distinguished road
Eish! Wat dink jy is die kanse dat die doodsvonnis reeds oor ons uitgespreek is? LOL!

Miskien moet ons die ou se "delusional rantings" ernstig begin opneem!
Ek verneem hy is boos oor sy onderbroek storie. LOL!
Hannes Lottering is offline   Reply With Quote
Old 07-21-2009   #5
Piett
Super Moderator

Piett's Avatar

Vryheids Rebel
View Public Profile

21st July 2009, 13:01 #37
Stoffel
Staatmaker
BVR
Boerevryheid Bestuur
Generaal

Ant: Die Volksregister

Dis so heerlik om te sien hoe die naamlys groei!!
Op die oomblik is Barend Paul Kruger los voor met Sclark wat sy rug nog kan sien.

Ek het verdere nuus vir Sclark, Navorser is twee inskrywings agter jou en hy het Faurie verbygegaan.

Minnie is net twee agter Faurie

Ek wil almal waarsku, Barend Pienaar het ook nou sy toegangswoorde gekry julle sal moet roer as hy begin.

Stoffel

Last edited by Stoffel : 21st July 2009 at 13:02.

Ek is seker jy verheug jouself ou Slet's, met al die name, dink net wat jy alles daarmee kan doen.!!!!
SIENER VAN RENSBURG
Old 07-21-2009   #6
Hannes Lottering
Volks Vegter

Quote:
Vryheids Rebel
View Public Profile

21st July 2009, 12:25 #34
Krisis Sentrum
Kennis
Volksregister

Ant: Re: Ant: Die Volksregister

Quote:
Originally Posted by voortrekker
Gelukkig bly ek in die kaap anders het ek nie n verskoning gehad nie.

Te veel mense sal ook inbraak maak op die konfidentialiteit van die inligting, nie dat enigeimand skaam hoef te wees om as n Boer geein te word nie.

Beste Voortrekker,
Kantoor groete,
Minnie.

Minnie:

Wie probeer jy Bulsh*t.???

Dit is wat julle al voorheen gese het:

4th February 2009, 17:47 #42
Stoffel
Staatmaker
BVR
Boerevryheid Bestuur
Generaal

Ant: Re: Die VOLKSREGISTER

Quote:
Originally Posted by Vlamme
Mag ek vra watter tipe sekuriteit betrokke sal wees en bly? Wat van hoeveel mense het toegang tot die inligting? Kan almal vertrou word?

Ons het mos almal gehoor wat met die BNP gebeur het. Ek besef ons is nie 'n politieke party nie en ook nie so bekend nie.

Slegs een persoon sal toegang tot die databasis verkry. Die toegangswoord sal van tyd tot tyd verander word.
Die Walaerleiers, sal slegs beperkte toegang tot sy eie Walaerlede se kontakbesonderhede kry. Die (unieke persoonlike ) wagwoord wat aan elke Walaerleier bekend sal wees, sal gereeld per log, gemoniteer word.
Hoop dit is wat jy wou weet.?

Stoffel

Nou le die Volksregister die hele land vol.!!!

So nou is dit bloot n voorreg om op die Volksregister te wees, ek dog dan dit is daar om n magsbasie te kan vertoon:
Dit is nou vir jou n gedoente!
Eers het niemand behalwe een ou toegang tot die Volksregister nie, en skielik is daar nou meer as 50 ? alreeds wat toegang het.
Wat het verander intussen?

Kan dit wees dat die Volksregister nou in alle geval reeds in die publieke domain is en Lets nie verder bekommerd is oor geheimhouding nie?

Ek sien reeds meer as 50 ? lede het aangebied om die Volksregister op cd te sit. Ek sien ook dat die eerste drie ouens wat die meeste van die name op CD kan sit gaan daarvoor beloon word.

Hier kom nou n interresante gedagte by my op.
Gestel iemand doen n vergelyking tussen die name op die Volksregister en die name op die plaasmoord lys, en gestel dat die name korrespondeer met mekaar, wie sou te blameer wees vir die plaasmoorde?
Die ANC?

Dit is dalk nie so n goeie gedagte om op die Volksregister opgeneem te word nie. Nie tensy jy n statistiek wil word nie.

Hoe weet enige een of die ouens of vrouens wat die insleutelwerk doen, deel van die Volk is of nie?
Eish!
Ek is bly dat ek n kontak gehad het wat my inligting van die register kon verwyder. LOL!
Old 07-21-2009   #7
Piett
Super Moderator

Piett's Avatar

Quote:
Originally Posted by Hannes Lottering View Post
Hier kom nou n interresante gedagte by my op.
Gestel iemand doen n vergelyking tussen die name op die Volksregister en die name op die plaasmoord lys, en gestel dat die name korrespondeer met mekaar, wie sou te blameer wees vir die plaasmoorde?
Die ANC?

Dit is dalk nie so n goeie gedagte om op die Volksregister opgeneem te word nie. Nie tensy jy n statistiek wil word nie.
Nou hoekom het iemand nog nooit so daaraan gedink nie.

SIENER VAN RENSBURG
Old 07-21-2009   #8
Piett
Super Moderator

Piett's Avatar

Quote:
Eish! Wat dink jy is die kanse dat die doodsvonnis reeds oor ons uitgespreek is? LOL!

Miskien moet ons die ou se "delusional rantings" ernstig begin opneem!
Ek verneem hy is boos oor sy onderbroek storie. LOL!
LOL.

En intussen verskyn daar meer onderbroeke op die toneel, nogal met briek merke daarby:

http://boervolk.com/forums/showthread.php?t=1701
SIENER VAN RENSBURG
Old 07-21-2009   #9
Hannes Lottering
Volks Vegter

Quote:
Nou hoekom het iemand nog nooit so daaraan gedink nie.

Dit sal nogal n manier wees waarmee die ANC sommer die sogenaamde "Boere"
self kan kry om n naamlys op te stel om sodoende die sogenaamde " verregses" bymekaar te maak en te laat vermoor op afgelee plekke.

Veral as jy die sogenaamde "Boereleier" homself kan kry om die inligting te versamel en om dit vrywilliglik te oorhandig aan die vyand omdat die vyand die "Boereleier" se seuns gevange hou.

Daar was mos sprake dat die Volksregister reeds oorhandig is aan die hof tydens die borgaansoek van een van die Boeremaglede.
Soos ek verstaan, het die regter daarna borgtog geweier omdat die aansoeker kon staatmaak op te veel steun van diegene op die Volksregister en sou die aansoeker verdwyn nadat borg aan hom toegestaan is, sou die veiligheidsmagte hom nie in die hande kry nie.
Old 07-21-2009   #10
Piett
Super Moderator

Piett's Avatar

Quote:
Dit sal nogal n manier wees waarmee die ANC sommer die sogenaamde "Boere"
self kan kry om n naamlys op te stel om sodoende die sogenaamde " verregses" bymekaar te maak en te laat vermoor op afgelee plekke.

Veral as jy die sogenaamde "Boereleier" homself kan kry om die inligting te versamel en om dit vrywilliglik te oorhandig aan die vyand omdat die vyand die "Boereleier" se seuns gevange hou.

Daar was mos sprake dat die Volksregister reeds oorhandig is aan die hof tydens die borgaansoek van een van die Boeremaglede.
Soos ek verstaan, het die regter daarna borgtog geweier omdat die aansoeker kon staatmaak op te veel steun van diegene op die Volksregister en sou die aansoeker verdwyn nadat borg aan hom toegestaan is, sou die veiligheidsmagte hom nie in die hande kry nie.
Hannes fok jou!!!!......jy moet nie speeltjies speel nie, hierdie sal grens aan VOLKSMOORD!!

Siener het juis n visioen gehaad oor die Boereleiers wat in die ysterhand van die vyhand was gevang is.

EK gaan nou eers uitstap na die tuin en baie diep asem haal.

SIENER VAN RENSBURG
Old 07-21-2009   #11
Hannes Lottering
Volks Vegter

Quote:
Hannes fok jou!!!!......jy moet nie speeltjies speel nie, hierdie sal grens aan VOLKSMOORD!!

Siener het juis n visioen gehaad oor die Boereleiers wat in die ysterhand van die vyhand was gevang is.

EK gaan nou eers uitstap na die tuin en baie diep asem haal.

Die vyand is geslepe.
Ons het al voorheen gesien in onder andere China, Rusland, Kambodja en Korea hoe geslepe die vyand werklik kan wees.
Hierdie is presies hoe die Marxiste en kommuniste te werk gaan.
Hulle infiltreer die strukture en doen dan hul vernietigings werk van binne.
Old 07-21-2009   #12
Piett
Super Moderator

Piett's Avatar

Quote:
Die vyand is geslepe.
Ons het al voorheen gesien in onder andere China, Rusland, Kambodja en Korea hoe geslepe die vyand werklik kan wees.
Hierdie is presies hoe die Marxiste en kommuniste te werk gaan.
Hulle infiltreer die strukture en doen dan hul vernietigings werk van binne.
Ek sal jou volledig antwoord later, ek ly aan skok.................
SIENER VAN RENSBURG
Old 07-21-2009   #13
Piett
Super Moderator

Piett's Avatar

21st July 2009, 15:07 #43
Krisis Sentrum
Kennis
Volksregister

Ant: Re: Die Volksregister

Quote:
Originally Posted by Oom Koos
Wat is die Volksregister? Ek het gesien dat toe ek aangesluit het is ek ook gevra of ek geregistreer is.

Middag oom Koos,
Om te registreer op Volksregister:
1. Klik op blou huisie.
2.Volgende bladsy: onder oom Paul en Jan v Riebeeck, klik op Volkregister.
3. Lees daar al die inligting oor die register.
4. Vul die vorm in , dit word outomaties gestuur
5. En wallah!! Daar's oom 'n Boer!!!

Skakel as daar probleme is!!
BKBS Groete,
Minnie

Whow!!!..is dit so maklik om n Boer te word.???

Quote:
5. En wallah!! Daar's oom 'n Boer!!!
Ek weet nie so mooi of almal met jy gaan saamstem nie:

fifis
View Public Profile
Send a private message to fifis
Find More Posts by fifis

21st July 2009, 15:29 #90
voortrekker
Steunpilaar
Volksregister
Kampkommandant

http://www.boerevryheid.co.za/forums...ine=1216376866

Re: Ant: Re: Ant: Bok van Blerk skielik skaam om 'n Boer te wees?

Quote:
Originally Posted by fifis
Dan verstaan ek nie wat bekommer jy jou oor Afrikaners wat se oe nog nie oop is nie, wat in jou are vloei my vriend is "Boerebloed". 'n Afrikaner het dit nie. In een gesin kan Afrikaners en Boere wees en ek het dit al met my eie oe gesien, die een broer is opreg Boer en die ander is Afrikaner, sien alles teenoorgestelde, maar dis waar God besig is om die skeiding te maak. Dit is hoekom dit vir ons Boere so belangrik is om geidentifiseer te word as Boer en nie Afrikaner nie, en hoekom die draad nooit einde sal kry nie. Ons is wie ons is "BOERE"!!!

Goeie pos dit is alles oor hoe jy voel , en soos ek altyd se om Boer te wees is n hartsaak.
Ek staan eder saam met 10 man, wat eerstens met God en die waarheid gewapen is, en dan met die wapen gewapen is.
As wat ek saam met n 1000 man staan, wat net met die wapen alleen gewapen is.
SIENER VAN RENSBURG
Old 07-21-2009   #14
Piett
Super Moderator

Piett's Avatar

21st July 2009, 15:31 #1
Boerboel
Staatmaker
Volksregister

http://www.boerevryheid.co.za/forums...ine=1182587609

Help Asb!!

Ek kom gister by die huis en sien dat daar n bosboodskap op die een baksteenkolom van my hek is.

Dit het bestaan uit drie remskoene wat in die vorm van a I gepak is.

Een vertikaal, met n horisontale een bo en onder.

n I of n 1.

Nou wonder ek, probeer die houtkop dalk se dat daar slegs een man in huis woonagtig is????

Hoor nou hoe dom is n houtkop.
Die remskoene is MYNE, oues wat uit my garage uit kom.

My garage staan oop op Maandae, as die houtkop kom grassny.

Nou raai bietjie wie gaan hierdie komende Maandag hospitaal toe???

So as enige iemand weet wat dit beteken, laat weet gerus.

Ek sien jy is op die volksregister Boerboel!!!!

LOL!!!!.......
SIENER VAN RENSBURG
Old 07-21-2009   #15
Piett
Super Moderator

Piett's Avatar

Quote:
Ek sal jou volledig antwoord later, ek ly aan skok.................

OK Hannes kom ons kyk of ons die storie aanmekaar kan sit:

1. Ons weet dat die boeremag vooruit geweet het dat die kommandos ontbind gaan word:

Quote:
Foresaw disappearance of the commandos
He also was told they would be able to "do our thing" because the government would "focus all its attention on Pagad".
Crous was concerned about the new firearms legislation and discussed the commando and shooting clubs with Van Rooyen, who told him he foresaw the commandos would disappear.
When Crous suggested forming their own commandos, Van Rooyen said something like that already was in the pipeline.
Crous was once on a commando patrol when Van Rooyen gestured towards the veld and said, "it only needs 500 white troops", to which Crous replied that it would be good if they could "get the country back".
Crous later visited Van Rooyen at his home, where the man told him about the arrest of two of the Boeremag accused, whom he said were innocent and had been arrested without warrants.
He told Crous there was "a large organisation" in which doctors, hospitals, ambulances and aircraft were involved.
Ons weet ook dat die boeremag se vermoe om dinge vooruit te kan bepaal, is n NUL op n kontrak, soos die geval met die visioen van die boeremag saak sal tot n einde kom in DES 2008.

Daar bestaan ook genoegsame bewyse dat die boeremag verantwoordelik is vir die afskafing van die kommandos uit die parlament.

2. Die stigters lede wat BV saam met Slet's begin het, waarna hy verwys as die stormjaers, was almal suidlanders, en die hele top strukteer van BV tans is suidlanders.

Die regering vind n koppeling tussen boeremag en suidlanders.

Die suidlanders begin n veltog met CD'S, wat die mense se gemoede op hol jaag.

Die suidlanders kom met die storie dat mandela die gees gegee het, en beplaning is in plek vir die mense om te vlug na sg velinge plekke toe.

Jy moet nou ook onthou, dat die visioen van Siener oor die dood van n groot swart leier hier n baie belangrike rol speel, hierdie visioen word kan ook op daai tydstip die hele BV vol bespreek, Slet's is op rekord dat hy sommer voorspel dat die moeilikheid in die noordelike voorstede van JHB sal begin.

Hierdie veltog van die dood van mandela is so diep in die gemeenskap ingestuur dat tot Dirk van Vuureng die saak verder versprei:

Quote:
Alhoewel ons by www.siener.co.za nie noodwendig met alle aksieplanne van die Suidlanders saamstem nie, is ons oortuig dat hierdie inligting korrek is, aangesien ons eie bronne ook so berig het. Mandela is dus reeds dood. Ook is daar aan ons berig gebring dat alle ambassades ook dienooreenkomstig ingelig is, maar dat die algemene publiek nie ingelig mag word nie.

Dirk van Vuuren
Slet's petoors herken dat mandela nie dood is nie, maar dat n krissis onstaan, en dat mense hulle eie gevolgtrekkings moet maak, en doen wat hulle dink die regte ding is om te doen.

Hierdie was n poging om die mense wat nog bereid was om dinge te doen wat hulle in die moeilikheid kan beland, bymekaar te kan kry.

Maar die operasie vaal, en is nie suksesvol nie.

Quote:
11 Hours Ago #85 Debora vbmenu_register("postmenu_226092", true);
Kennis
Kampkommandant

http://www.boerevryheid.co.za/forums...ine=1128184144

Re: Ant: Versoek om op te hou om die AWB en/of ons Leier sleg te maak.
Quote:
Quote:
Originally Posted by Dubbel nul X
Barend

Ek dink jou feite is nie heeltemal so lekker hier nie. Wat die Suidlanders aanbetref het dit verseker nie uit die BVS ontstaan nie, baie van die persone betrokke by die Suidlanders is ook betrokke by BV, maar die inisiatief het verseker nie sy ontstaan te danke aan die BV nie. Verder meer verstaan ek nie mooi wat jy bedoel met die bewering dat die Suidlanders nie wou saamwerk met BV nie. Die Suidlanders se fokus is op die daarstelling van 'n Noodplan in die geval van 'n nasionale konflik situasie, sowel as die huidige situasie waar groepe in 'n omgewing saamwerk om hulle self beter te kan beskerm in geval van 'n nood situasie.

Dus dink ek jou stelling dat die Suidlanders nie met BV (of enige ander Volks organisasie) wil saamwerk nie is verseker nie korrek nie. Die Suidlanders staan daarvoor dat interne konflik in die Boere Volk gestop moet word en samewerking op verskeie vlakke bevorder moet word om sodoende ons Volk weer bymekaar te bring.

(Jou regstelling en verskoning word by voorbaat aanvaar)

Barend en jy is gedeeltelik reg 00X,

Gustav Muller, Riaan Smith en 'n sekere Johan de Beer het my by my huis een aand, Augustus 2003, kom besoek nadat hulle drie, soos my meegedeel, 'n paar dae hulle in die bosse gaan afsonder het. Hulle het ook gevas om te bepaal wat hulle opdrag is.
Gustav het die meeste gepraat en my meegedeel dat hy "Josua" is. Op hierdie stadium was daar nog geen sprake van n Suidlander aksie nie.
n Week later het 'n (later bevestig) NI agent , met Gustav se bakkie by my opgedaag en wou by my weet wat ek van n sg. Dokument 12 af weet. Hierdie dokument is een van die hoof bewysstukke in die sg. Boeremagverhoor. Ek het niks daarvan afgeweet nie, deur die man gesien, en hom gevra om maar te vertrek.

In 2005 is met die hulp van n groep jong mense (wat deur my man as die Stormjaers aangespreek is), die huidige Plaaswerf tot stand gebring.
Net hierna het Riaan Smith by ons opgedaag en voluit (en onbetaald)by die Boerevolksaak betrokke geraak.
in 2006 is n Jeugsaamtrek vir die Boerevolk se Jeug (op my man se koste), gereël (by Batterboys) Gustav is deur Riaan genooi. Na die saamtrek, het Gustav al die mense wat daar teenwoordig was, vir n skaapbraai genooi, (my man is nie genooi nie) en by die geleentheid het hy amptelik (volgens ons meegedeel) met die Suidland aksie begin. Die Stormjaers (met die uitsondering van twee) het totaal van die Plaaswerf af verdwyn en voluit by die Suidlanders betrokke geraak. Die Boerevolk jeugaksie is ook in die proses gekelder.
Ongelukkig het die betrokkenheid van sommige van die Stormjaers (stigterslede van die Plaaswerf) by Gustav Muller en die Suidlanders, baie hartseer gevolge gehad.
Hierdie weergawe is die ware feite en nie my opinie nie. Elkeen kan maar sy eie gevolgtrekkings maak.

Van onder die palmboom,
Debora.

Mandela leef vandag nog.

Vervolg.............
SIENER VAN RENSBURG
Old 07-24-2009   #16
Piett
Super Moderator

Piett's Avatar

24th July 2009, 00:16 #51
Stoffel
Staatmaker
BVR
Boerevryheid Bestuur
Generaal

Hier is die pragtig geraamde oorkonde wat die persoon wat die meeste lede op die register plaas, (ons het die sluitingsdatum vervroeg na 30 Augustus), op die aand van die 10de Oktober sal ontvang.

En geld is die punt van alle kwaad, ( laagheid en boosheid ).

Quote:
Projek WIT Vinger.
Na wat verwys dit, dalk na al die blankes wat tans besteel, geryp en gemoor word.???

24th July 2009, 00:38 #52
BPK Barend Paul Kruger
Burger
Volksregister
Kampkommandant

http://www.boerevryheid.co.za/forums...ine=1243629394

Re: Die Volksregister

Ja nee wat. Die raampie se plekkie is reg hier by my huis. Die geld is nie te versmaai nie. Dit kan my Boetes uitsorteer vir so vinnig probeer tik.

Dok dit is 'n baie mooi professionele toekenning. Dank aan Asgard vir die puik Prys!!!

LOL!!!
SIENER VAN RENSBURG

Last edited by Piett : 07-24-2009 at 03:22 AM.
Old 07-24-2009   #17
Kubaan
Moderator

Kubaan's Avatar

Kubaan is on a distinguished road
Gou die volgende...

Hoekom sukkel ou stoffel, lets pretorius so om mense te kry om te werk.
Ek dag hulle is dan al oor die 7000 sterk.
Smaak my hulle is nog steeds net so 30 sterk en groei nie.

Quote:
Stoffel
Staatmaker
BVR
Boerevryheid Bestuur
Generaal

Stoffel's Avatar

Stoffel is sterk oppad vorentoe

Default Ant: Die Volksregister
24 Julie:

Bpk ....................***********************
Sclark................**********
Navorser............**********
Doringboom.........*******
Faurie.................*****
Minnie.................*****
Arend..................**
Jacques J.............**
Boerlander..........**
Patriot001...........*

Barend Pienaar 0
Christo Heinz 0
Schrooge 0[/b]

BG
Stoffel
Ou deboratjie pretorius, in die begin het julle ook almal beloof dat alles veilig is totdat die sogenaamde volksregister na bewering as bewys in die Hof ingedien is ne...
Van watse VOORREG praat jy, `n VOORREG om deel te wees van `n PA wat sy SEUENS in die TRONK laat sit en PAP en BROOD eet terwyl julle GEBRAAIDE VLEIS EN GEBAKTE AARTAPPELS EET en sy semen onderbroek oral OPSPRAAK MAAK ????
SIES

Quote:
Old 21st July 2009, 12:25 #34
Krisis Sentrum
Kennis
Volksregister

Beste Voortrekker,
Die program is so geskryf dat niemand daaroor bekommerd hoef te wees nie.
Kantoor groete,
Minnie.

HIER KOM DE LAREY, DE LAREY, EK SAL DIE sogenaamde boere KOM RY ... DE LAREY.......

DEATH:-: Happiness is: A long walk with a putter!!!!
Kubaan is offline   Reply With Quote
Old 07-24-2009   #18
Piett
Super Moderator

Piett's Avatar

So van die veiligheid van die volksregister gepraat, word die volgende verklaar:

12th April 2007, 11:06 #1
Wynand Beukes
Kennis

http://www.boerevryheid.co.za/forums...ine=1180554458

Ons plig om Wa-laers te begin

Ons plig om Wa-laers te begin

Ons as volks lede het n plig om wa-laers te stig. Wa-laers is die manier om die volk weer bymekaar te kry. Dit maak nie saak of jy by n ander organisasie betrokke is nie, dit kos nie geld om by die BV betrokke te wees nie, jou plig is nog steeds om wa-laers te stig. Die rede vir wa-laers is om ons volk bymekaar te kry, as daar ander rede gesoek word, dan is daar geen begeerte om saam met jou volks lede te trek nie. As jy nie by n wa-laer wil wees nie, kan jy nie insette gee oor wat in die BV geskied nie. Begin jou wa-laer nou!

Wie en wat is die BV (Boerevolk)?

Die Boerevolk is n volk, nie n organisasie nie, nie n politiese party nie, maar n volk.

Hoe word n volks lid geidentifiseer?

As n boer moet jy aan die vereistes voldoen:
1. Bely dat ons Hemelse Vader (JHWH), die God van die Boerevolk, die God van Jan van Riebeeck, Bloedrivier en Majuba, die lot van die Boerevolk bepaal.
2. Onderneem om ons hemelse Vader se wette, soos in sy Woord opgeteken, deur sy Seun ons Verlosser uitgeleef en deur sy Gees in my hart bevestig, te onderhou.
3. Vereenselwig my met die Gelofte van 9 Desember 1838 wat op 16 Desember 1838, deur die oorwinning by Bloedrivier, as Verbond tussen God en die Boerevolk bevestig is. Ek besef my verantwoordelik-heid en onderneem om die VERBOND na te kom deur:
i. Betrokke te wees by die “STIGTING VAN ’N HUIS” (soos vervat in die Bloedrivier-verbond), nl. die Boerevolk wat as “Huis” van die lewende God tot stand sal kom.
ii. Die Verbond te onderhou, jaarliks te gedenk en aan my nageslag oor te dra.

Hoe registreer n persoon op die volksregister?

1. Voltooi die tien beginsels van die boer
2. Voltooi die volksregister
3. Stuur die informasie na die Volksekretaris kantoor

Hoe veilig is my informasie?

So veilig soos jou bank informasie.

Waar kry ek die skakels na die vorms?

http://www.boerevryheid.co.za op die tuisblad kliek op die skakel wat aandui, dat jy in die volksregister kan opgeneem word.

Hoe kontak ek die volksekretaris?

http://www.boerevryheid.co.za op die tuisblad kliek op die skakel wat aandui, die kontak besonderhede van die volksekretaris kantoor.

BoereGroete

Quote:
Hoe veilig is my informasie?

So veilig soos jou bank informasie.
Nou le dit die hele land vol:

24th July 2009, 19:28 #55
Stoffel
Staatmaker
BVR
Boerevryheid Bestuur
Generaal

24 Julie:

Bpk ....................***********************
Sclark.................**********
Navorser..............**********
Doringboom..........*******
Faurie..................*****
Minnie.................*****
Arend..................**
Jacques J.............**
Boerlander............**
Patriot001............*

Die volgende mense is wel geregistreer maar moet nog punte maak:
Barend Pienaar
Christo Heinz
Schrooge

Ons wag nog vir n paar ander manne om ook te registreer.

Last edited by Stoffel : 24th July 2009 at 19:46.

Kom ons kyk wat gebeur as ons dieVolksregister wil invul:

http://www.boerevryheid.co.za/voorbl...wingsvorm.html

Reg onder aan staan die volgende:

Ek verstaan dat:

Quote:
Alle inligting word as Uiters Vertroulik hanteer.
Dit is vir geen organisasie of instansie beskikbaar as algemene inligting nie.
Dit word nie vir enige doel behalwe die opteken van u naam op die Volksregister gebruik nie.
Maar Slet's petoors het ook die volgende verklaar:

12th February 2009, 10:09 #96
Lets Pretorius
Kennis
Volksregister
BVR
Boerevryheid Bestuur
Hoofkommandant

http://www.boerevryheid.co.za/forums...ine=1191422580

Re: Boeremag: 2 beken skuld

Vraag 3:

Quote:
Originally Posted by Oranje
Dinge maak nie meer mooi sin nie.

Ek moet egter die volgende vra :

3. Wat se invloed kan die "republiek" op die volksregister he? Wat my bekommerd maak is dat die volksregister dalk as bewys van die "lede/inwoners" van die republiek aan die hof voorgele kan word.

Ek kan jou verseker dat die data binne die Volksregister aan NIEMAND beskikbaar gestel sal word, (behalwe die Walaerlede se kontakbesonderhede, aan die Walaerleiers)

Dat daar in die toekoms op die Volksregister as magsbasis aanspraak gemaak gaan word, is n gegewe. dis tog die doel van die Volksregister in die eerste plek, dis tog die opdrag wat aan die BVR deur die Volksvergadering op 8 Desember 2006 gegee is. Die opdrag was duidelik en gee dan ook aan die BVR n mandaat nl. maak die Boerevolk bymekaar op n Volksregister en gebruik dit om vir die Boerevolk VRYHEID te verkry.

LP
naskrif:
Ek wil my verstout om te beweer dat GEEN ander wettige mandaat aan enige iemand anders deur n wettige Volksvergadering behalwe aan die BVR gegee is nie.

Dit is ongelukkig vir verskeie organisasie n doring in die vlees want hulle weet dat dit waar is. Die BVR gaan egter uit sy pad om met ALLE organisasies wat wil saamwerk, te skakel. Ons wag bv. reeds vir twee maande om terugvoering van die President van die Verkenners te ontvang tov n voorgestelde ontmoeting tussen die dagbesture van die BVR en die Verkenners.
Dalk kan lede van die Verkenners wat hier lees, dit aanspreek.

Jammer dat ek die draad (teen die gees) effe ontwrig het, daarom doen ek dit as naskrif doen)maar die onderwerp is absoluut relevant.

Indien iemand hieroor kommentaar wil lewer, skep asseblief n nuwe draad en doen dit daar.

Last edited by Lets Pretorius : 12th February 2009 at 10:18.

Quote:
Dat daar in die toekoms op die Volksregister as magsbasis aanspraak gemaak gaan word, is n gegewe
Slet's petoors jy lieg alweer vir die mense!!!
SIENER VAN RENSBURG
Old 07-24-2009   #19
Piett
Super Moderator

Piett's Avatar

24th July 2009, 20:56 #63
Stoffel
Staatmaker
BVR
Boerevryheid Bestuur
Generaal

Ek wil graag vertel waar kom die "Wit vinger" vandaan.
Dit is gebaseer op twee totaal onverwante verhale.

1. Almal ken die legende van die Hollandse seuntjie wat die gaatjie in die dyk met sy vinger toegedruk het totdat ander kon kom help om die lekkasie te herstel
Ons het die huidige register se insleutel bladsy, as n vinger in die gat projek beskou.
Dit doen nog nie naastenby wat moet gebeur nie,(daar moet baie funksionalitiete ingebou word soos die vertoning van n walaer, n Treklaer ens.) Dit sal binnekort in plek wees maar intussen is ons besig om die register permanent in plek te kry.
Ons noem dit toe die "vinger projek."

2. Naby Potgietersrus was daar n groep plase wat langs die Mogalakwena rivier (dis die voortsetting van die Nylrivier wat by Nylstroom ontspring) wat deur die destydse regering ( in die vroee sewentiger jare) uitgekoop moes word as deel van Lebowa.
Die manne het vasgesteek en wou nie prysgee nie aangesien dit van die heel beste plase in Noord Transvaal was. Hierdie gebied het later soos n vinger (vandaar die "witvinger" )in die Tuisland ingesteek. Hulle moes uiteindelik prysgee en is hulle plase uitgekoop.
Vandag is daar nie veel oor nie.

Eers die gedagte van die Vingerprojek deur Leon van Asgard, wat ek toe met n "amendament" vervorm het na die "Wit Vinger"

Die simboliek van die Mjollnir toekenning het sy eie simboliek wat ons sal publiseer sodra ons dit van Leon af ontvang het. Dalk kan hy dit self hier plaas?

Boeregroete,
Stoffel

Kom ek plaas dit sommer vir jou Slet's petoors:

Quote:
Mjöllnir

From Wikipedia, the free encyclopedia

Jump to: navigation, search
"Thor's Hammer" redirects here. For other uses, see Thor's Hammer (disambiguation).
For other uses, see Mjolnir (disambiguation).

Drawing of a 4.6 cm gold-plated silver Mjöllnir pendant found at Bredsätra on Öland, Sweden. The original is housed at the Swedish Museum of National Antiquities.

Heathenism portal

In Norse mythology, Mjǫllnir (also spelled Mjöllnir or Mjölner, pronounced /ˈmjɔːlnɪr/ or /ˈmjɔːlnər/ in English) is the hammer of Thor, a major god associated with thunder in Norse mythology. Distinctively shaped, Mjöllnir is depicted in Norse mythology as one of the most fearsome weapons, capable of leveling mountains. Though generally recognized and depicted as a hammer, Mjöllnir is sometimes referred to as an axe or club.[1] In the 13th century Prose Edda, Snorri Sturluson relates that the Svartálfar Sindri and Brokkr made Mjöllnir at the command of Loki.
The Prose Edda gives a summary of Mjöllnir's special qualities in that, with Mjöllnir, Thor:
... would be able to strike as firmly as he wanted, whatever his aim, and the hammer would never fail, and if he threw it at something, it would never miss and never fly so far from his hand that it would not find its way back, and when he wanted, it would be so small that it could be carried inside his tunic.[1]
Contents

[hide]

[edit] Etymology

Mjöllnir simply means "crusher," referring to its pulverizing effect. It is related to words such as the Icelandic verbs mölva ("to crush") and mala ("to grind"), and Swedish noun mjöl ("flour"), all related to English meal, mill and miller. Similar words, all stemming from the Proto-Indo-European root *melə, can be found in almost all European languages, e.g. the Slavic melvo ("grain to be ground") and molotu ("hammer"), the Russian Молот (molot - "hammer"), the Greek μύλος (mylos - "mill") and the Latin malleus "hammer", from which English mallet derives, as well as the Latin mola ("mill").
An alternative theory suggests that Mjöllnir might be related to the Russian word молния (molniya) and the Welsh word mellt (both words being translated as "lightning"). This second theory parallels with the idea that Thor, being a god of thunder, therefore might have used lightning as his weapon.[2]

[edit] Attestations

[edit] Prose Edda

"The third gift — an enormous hammer" (1902) by Elmer Boyd Smith.

The most popular version of the creation of Mjöllnir myth, found in Skáldskaparmál from Snorri's Edda,[3] is as follows. In one story Loki sends up to the dwarves called the Sons of Ivaldi that create precious items for the gods: Odin's spear Gungnir, and Freyr's foldable boat Skíðblaðnir. Then Loki bets his head that Sindri (or Eitri) and his brother Brokkr would never succeed in making items more beautiful than those of Ivaldi's sons. The bet is accepted and the two brothers begin working. Thus Eitri puts a pig's skin in the forge and tells his brother (Brokkr) never to stop blowing until he comes and takes out what he put in.
A fly, actually Loki in disguise, comes and bites Brokkr on the arm but he continues to blow. Then Eitri takes out Gullinbursti which is Freyr's boar with shining bristles. Then Eitri puts some gold in the furnace and gives Brokkr the same order. Loki in the fly guise comes again and bites Brokkr's neck twice as hard. But as before nothing happens and Eitri takes out Draupnir, Odin's ring, having duplicates falling from itself every ninth night.
Eitri then puts iron in the forge and tells Brokkr to never stop blowing. Loki comes again and bites Brokkr on the eyelid much harder than before and the blood makes him stop blowing for a short while. When Eitri comes and takes out Mjöllnir, the handle is a bit short (making it one handed). Yet Eitri and Brokkr win the bet which was Loki's head, but the bet cannot be honoured since they need to cut the neck as well, which was not part of the deal. So Brokkr sews Loki's mouth to teach him a lesson.

[edit] Poetic Edda

Thor possessed a formidable chariot, which is drawn by two goats, Tanngrisnir and Tanngnjóstr. A belt, Megingjörð, and iron gloves, Járngreipr, were used to lift Mjöllnir. Mjöllnir is the focal point of some of Thor's adventures.
This is clearly illustrated in a poem found in the Poetic Edda titled Þrymskviða. The myth relates that the giant, Þrymr, steals Mjöllnir from Thor and then demands the goddess Freyja in exchange. Loki, the god notorious for his duplicity, conspires with the other Æsir to recover Mjöllnir by disguising Thor as Freyja and presenting him as the "goddess" to Þrymr.
At a banquet Þrymr holds in honor of the impending union, Þrymr takes the bait. Unable to contain his passion for his new maiden with long, blond locks (and broad shoulders), as Þrymr approaches the bride by placing Mjöllnir on "her" lap, Thor rips off his disguise and destroys Þrymr and his giant cohorts.

[edit] Archaeological record

[edit] Emblemic pendants

An illustration of a Mjöllnir pendant found in Rømersdal on the island of Bornholm, Denmark, now housed at the National Museum of Denmark.

Myths, artifacts, and institutions revolving around Thor indicate his prominent place in the mind of medieval Scandinavians. His following ranged in influence, but the Viking warrior aristocracy were particularly inspired by Thor's ferocity in battle. In the medieval legal arena, according to Joseph Campbell, "(a)t the Icelandic Things (court assemblies) the god invoked in the testimony of oaths, as 'the Almighty God,' was Thor."
Emblematic of their devotion were the appearance of miniature replicas of Mjöllnir, widely popular in Scandinavia.
Many of these replicas were also found in graves and tended to be furnished with a loop, allowing them to be worn. Mjöllnir amulets were most widely discovered in areas with a strong Christian influence including southern Norway, south-eastern Sweden, and Denmark.[4] Due to the similarity of equal-armed, square crosses featuring figures of Christ on them at around the same time, the wearing of Thor's hammers as pendants may have come into fashion in defiance of the square amulets worn by newly converted Christians in the regions.[5]
The shape taken by these pendants varied by region. The Icelandic variant was cross-shaped, while Swedish and Norwegian variants tended to be arrow or T-shaped. About 50 specimens of such hammers were found widely dispersed throughout Scandinavia, dating from the 9th to 11th centuries. A few such examples were also found in England. An iron Thor's hammer pendant excavated in Yorkshire, dating to ca. AD 1000 bears an unical inscription preceded and followed by a cross, interpreted as indicating a Christian owner syncretizing pagan and Christian symbolism.[6] A 10th century soapstone mold found at Trendgården, Jutland, Denmark is notable for allowing the casting of both crucifix and Thor's hammer pendants.[7] A silver specimen found near Fossi, Iceland (now in the National Museum of Iceland) can be interpreted as either a Christian cross or a Thor's hammer. Unusually, the elongated limb of the cross ends in a beast's (perhaps a wolf's) head.

[edit] Stones

The runestone at Stenkvista in Södermanland, Sweden, shows Thor's hammer instead of a cross.

Stones found in Denmark and southern Sweden bear an inscription of a hammer. Sometimes accompanying the carved hammer was an inscription calling for Thor to safeguard the stone. For example, the stone of Virring in Denmark had the inscription, "þur uiki þisi kuml" which translates into English as "May Thor Hallow this memorial." There are several examples of a similar inscription, each one asking for Thor to "Hallow" or protect the specific artifact. Such inscriptions may have been in response to the Christians, who would ask for God's protection over their dead.[8]

[edit] Associated symbols

According to some scholars, the swastika shape may have been a variant popular in Anglo-Saxon England prior to Christianization, especially in East Anglia and Kent.[9] Wilson (1894) points out that while the swastika had been "vulgarly called in Scandinavia the hammer of Thor", the symbol properly so called had a Y or T shape.[10]
A precedent of these Viking Age Thor's hammer amulets are recorded for the migration period Alemanni, who took to wearing Roman "Hercules' Clubs" as symbols of Donar.[11] A possible remnant of these Donar amulets Alpine paganism was recorded in 1897, as a custom of Unterinn (South Tyrolian Alps) of incising a T-shape above front doors for protection against evils of all kinds, especially storms.[12]

[edit] Modern usage

A modern Mjöllnir pendant.

The coat of arms of the Torsås Municipality, Sweden features a depiction of Mjöllnir.

Many practitioners of Germanic Neopagan faiths wear Mjöllnir pendants as a symbol of that faith worldwide. Renditions of Mjöllnir are designed, crafted and sold by some Germanic Neopagan groups and individuals.[13] Some controversy has occurred concerning the potential recognition of the symbol as a religious symbol by the United States government.[14]
Outside of Germanic Neopaganism, depictions of Mjöllnir are used in Scandinavian logos and iconography, such as the Mjöllnir logo of the Bornholm Museum in Denmark and the coat of arms for Torsås Municipality, Sweden. Mjöllnir pendants are popular in general in Scandinavia and can be seen elsewhere in heavy metal (especially Black metal and Viking metal) and "Dark" subcultures, and, to a lesser extent, among Rockers and biker subcultures.

[edit] See also
Quote:
the god invoked in the testimony of oaths, as 'the Almighty God,' was Thor."
Dis on-bybels!!!...dis on-christelik!!!...dis on-boers!!!...DIS Paganism....DIS SATANIS!!!

Quote:
Thor

From Wikipedia, the free encyclopedia

Jump to: navigation, search
For other uses, see Thor (disambiguation).

Thor's battle against the giants (1872) by Mårten Eskil Winge.

Thor (Old Norse: Þōrr, Þunarr; Old English: Þunor, Þūr; Old Saxon: Þunær;[1] Frisian: Tonger, Old Dutch: Donar; Old High German: Donar; Proto-Germanic: *Thunaraz) is the red-haired and bearded[2][3] god of thunder in Germanic mythology and Germanic paganism, and its subsets: Norse paganism, Anglo-Saxon paganism and Continental Germanic paganism.
Most surviving stories relating to Germanic mythology either mention Thor or center on Thor's exploits. Thor was a much revered god of the ancient Germanic peoples from at least the earliest surviving written accounts of the indigenous Germanic tribes to over a thousand years later in the late Viking Age.
Thor was appealed to for protection on numerous objects found from various Germanic tribes. Miniature replicas of Mjolnir, the weapon of Thor, became a defiant symbol of Norse paganism during the Christianization of Scandinavia.[4][5]
Norse paganism, Anglo-Saxon paganism and Continental Germanic paganism. Most surviving stories relating to Germanic mythology either mention Thor or center on Thor's exploits. Thor was a much revered god of the ancient Germanic peoples from at least the earliest surviving written accounts of the indigenous Germanic tribes to over a thousand years later in the late Viking Age.
SIENER VAN RENSBURG

Last edited by Piett : 07-25-2009 at 01:13 AM.
Old 07-25-2009   #20
Piett
Super Moderator

Piett's Avatar

24th July 2009, 20:56 #63
Stoffel
Staatmaker
BVR
Boerevryheid Bestuur
Generaal

Ek wil graag vertel waar kom die "Wit vinger" vandaan.
Dit is gebaseer op twee totaal onverwante verhale.

1. Almal ken die legende van die Hollandse seuntjie wat die gaatjie in die dyk met sy vinger toegedruk het totdat ander kon kom help om die lekkasie te herstel
Ons het die huidige register se insleutel bladsy, as n vinger in die gat projek beskou.
Dit doen nog nie naastenby wat moet gebeur nie,(daar moet baie funksionalitiete ingebou word soos die vertoning van n walaer, n Treklaer ens.) Dit sal binnekort in plek wees maar intussen is ons besig om die register permanent in plek te kry.
Ons noem dit toe die "vinger projek."

2. Naby Potgietersrus was daar n groep plase wat langs die Mogalakwena rivier (dis die voortsetting van die Nylrivier wat by Nylstroom ontspring) wat deur die destydse regering ( in die vroee sewentiger jare) uitgekoop moes word as deel van Lebowa.
Die manne het vasgesteek en wou nie prysgee nie aangesien dit van die heel beste plase in Noord Transvaal was. Hierdie gebied het later soos n vinger (vandaar die "witvinger" )in die Tuisland ingesteek. Hulle moes uiteindelik prysgee en is hulle plase uitgekoop.
Vandag is daar nie veel oor nie.

Eers die gedagte van die Vingerprojek deur Leon van Asgard, wat ek toe met n "amendament" vervorm het na die "Wit Vinger"

Die simboliek van die Mjollnir toekenning het sy eie simboliek wat ons sal publiseer sodra ons dit van Leon af ontvang het. Dalk kan hy dit self hier plaas?

Boeregroete,
Stoffel

Ou Slet's petoors, vat jou eie vinger en druk dit in jou eie g.a.t, jy is besig om uit te loop.!!

Hoe lyk julle Thor god nou.?????

http://boervolk.com/forums/showthread.php?t=1708

Ou Slet's petoors, kan jy my dalk help met hierdie visioen van Siener, ek sukkel regtig daarmee.

http://www.stormfront.org/forum/show...&postcount=780

My vriend het dit op SF geplaas, maar lyk my niemand kan daar help nie.

Ek plaas dit weer vir jou ou Slet's:

Quote:
28 Maart 1916.

Die mense staan in n ry. Die Engelsman staan voor ons en hy lees J. Pretorius en nog een se name af. Dit is lig. n Kind wat in die staat af hardloop.
SIENER VAN RENSBURG
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools

Posting Rules