» Recent Threads |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
01-23-2010
|
|
|
Super Moderator
|
22nd January 2010, 22:43 | #50 | Die Ou Man
Bittereinder
http://www.boerevryheid.co.za/forums...ine=1243262641

| Ant: Re: Ant: Dawid se Slingervel of die Hamer van Thor
Quote:
Originally Posted by Ek alleen
n Baie intersante stelling van jou die, want ek lees die volgende raak uit die mond van Jesus self,
Luk 17:32 Dink aan die vrou van Lot!
So op grond waarvan glo die waldo aan die Christus.?
|
Elke skrywer hier op BV het 'n unieke skryfstyl. Ek ken niemand op BV wat my terminologie en sêgoed gebruik nie. Daar is wel een persoon op 'n ander werf, wat ander gode aanbid, wat my skryfstyl mimiek om een of ander bisare rede. Fatal attraction as jy wil.
Ek merk 'n hele aantal van my unieke terminologie in jou voorafgaande poste op.
Nietemin, wie is die outeur van die woorde in blou wat jy aanhaal en was hy teenwoordig toe dit ge-uiter is? Indien nie, by wie het hy daarvan verneem?
Liefde groete.
Die Ou Man
23rd January 2010, 02:50 | #51 | Ek alleen
Kennis

| Re: Ant: Re: Ant: Dawid se Slingervel of die Hamer van Thor
Quote:
Originally Posted by Die Ou Man
Elke skrywer hier op BV het 'n unieke skryfstyl. Ek ken niemand op BV wat my terminologie en sêgoed gebruik nie. Daar is wel een persoon op 'n ander werf, wat ander gode aanbid, wat my skryfstyl mimiek om een of ander bisare rede. Fatal attraction as jy wil.
Ek merk 'n hele aantal van my unieke terminologie in jou voorafgaande poste op.
Nietemin, wie is die outeur van die woorde in blou wat jy aanhaal en was hy teenwoordig toe dit ge-uiter is? Indien nie, by wie het hy daarvan verneem?
Liefde groete.
Die Ou Man
|
Quote:
| "Fatal attraction" as jy wil |
Hierdie "Fatal attraction" waarna jy verwys, dis nie dalk so iets soos "Full Metal Jacket" nie , is dit.?
Quote:
| Ek merk 'n hele aantal van my unieke terminologie in jou voorafgaande poste op. |
10 uit 10 vir jou.
Quote:
| Nietemin, wie is die outeur van die woorde in blou wat jy aanhaal en was hy teenwoordig toe dit ge-uiter is? |
Die outeur van die woorde in blou?, hierdie woorde;
Quote:
| Luk 17:32 Dink aan die vrou van Lot! |
Ek dink dis Lukas, die 3de boek in die Bybel, Die Evangelie volgens Lukas.
Quote:
| en was hy teenwoordig toe dit ge-uiter is? |
Nee ek weet nie, was ook nie daar nie, lees dit bloot in die Bybel in die Nuwe Testament.
Quote:
| Indien nie, by wie het hy daarvan verneem? |
Soos Ek Alleen vooreen gese het,
Quote:
n Baie intersante stelling van jou die, want ek lees die volgende raak uit die mond van Jesus self,
|
Ek meen jy beaam dan tog self dat Lukas uit die mond van Jesus gepraat het,
Quote:
23rd February 2007, 18:11 #40 Die Ou Man
Bittereinder
Ant: Re: Ant: Re: Ant: Re: Ant: Re: Ant: Re: Wedgeboorte herondek.
Quote:
Quote:
Originally Posted by Marius
Maar behalwe vir die duidelike waninterpretasie van Lukas 17, gee vir my Skrif dat die Koningkryk van God binne hierdie sondige vlees van ons is. |
Is Jesus se eie woorde nie genoeg nie?
Marius s'e:
Quote:
Quote:
So terloops, ek dink nie so baie van jou Skrifkennis dat ek gedink het jy sal verstaan dat die hulle en vir ons die Koningkryk van God nog in die toekoms lê nie. |
Die Messias s'e:
Lukas 17:20
" En toe Hy deur die Fariseers gevra is wanneer die koninkryk van die hemele sal kom, het Hy hulle geantwoord en gese: Die koninkryk van God kom nie met sigbare tekens nie. En hulle sal nie se :Kyk hier! of: Kyk daar! nie want die koninkryk van God is binne-in julle.
Wie moet ek glo? Daar is geen ruimte vir misverstand van Jesus se woorde nie.
Die koninkryk van God is binne julle. Dit is wat die Messias s'e. Dit hou wel verband met weergeboorte.
Liefde groete.
Die Ou Man
Terloops. Dankie dat jy intussen van jou arrogansie ontslae geraak het.
Last edited by Ek alleen : 23rd January 2010 at 02:52.
| |  |
As wat ek saam met n 1000 man staan, wat net met die wapen alleen gewapen is.
Ek staan erder met n man wat feitlik korek is, as n man wat Geeslik verkeerd is.
|
SIENER VAN RENSBURG
AAN DIE STERKSE EN MEES OPREGSTE BOER SAL DAAR GELOUTER WORD
|
|
|
01-24-2010
|
|
|
Super Moderator
|
23rd January 2010, 08:52 | #52 | Die Ou Man
Bittereinder

| Ant: Re: Ant: Re: Ant: Dawid se Slingervel of die Hamer van Thor
Quote:
Originally Posted by Ek alleen
10 uit 10 vir jou.
|
Piett, ek wou jou bloot uit jou gat lok. Noudat jy uitgekruip het kan ons terugkeer na die onderwerp.
Ek aanvaar dat jy niks aangaande die feite wat geplaas is, het om by te voeg nie. Dit is nou aangaande die geskiedenis van die Jode vs die geskiedenis van die Boerevolk.
Liefde groete.
Die Ou Man
23rd January 2010, 21:17 | #53 | Die Ou Man
Bittereinder

| Ant: Dawid se Slingervel of die Hamer van Thor
Quote:
Originally Posted by JisraEliet
As hierdie dinge maar net in Israel gebeur het, dan so dit sekerlik 'n aanvaarbare argument gewees het. Maar vandag gebeur dit oral oor die wêreld, dit het ook maar in Europa gebeur onder ons voorgeslagte voordat hulle gekerstin is.
Groete
|
Wat Waldor in sy artikel uitlig aangaande die booshede van Israel is maar die punt van die ysberg.
Die Israeliete was - lafaards
- plunderaars,
- moordenaars van onskuldige vroue, kinders en diere,
- kannibale,
- verkragters,
- onderhouers van kinder offerande,
- beoefenaars van bloedskande, ens.
En al hierdie barbaarse en moordlustige vergrype is aangeteken in die Joodse Tenakh.
JisraEliet, met jou stelling hierbo bevestig jy dat daar niks spesiaal aan die Israeliete is nie. Hulle geskiedenis is besmet.
Die irrasionele fiksasie met Israel is dus onvanpas.
Die Israeliete was 'n laer kultuur as die Egiptenare, Filistyne, Perse en Babiloniërs.
Die Israeliete herinner my aan vandag se politieke korrektheid.
Dit is geheel en al taboe om die ANC en die barbaarse Israeliete se moraliteit te bevraagteken.
Ek verkies om die volksvreemde Israel se mitologiese verhale uit my lewe te sny. Hulle verhale is in ieder geval gegrond in die regverdiging van die immorele.
Die Germaanse mitologie verhef nie bloedskande, volksmoord, kinder offerande, verkragting, ens tot Goddelike dade, soos wat die Joodse mitologie doen nie.
Liefde groete.
Die Ou Man
Last edited by Die Ou Man : 23rd January 2010 at 21:26.
| | |
24th January 2010, 08:13 | #54 | StefanvanHuyssteen
Burger
Volksregister
http://www.boerevryheid.co.za/forums...ine=1249508877

Wie is jou Christus en/of Waldo se Christus?
Nie 'n mens of volk is sonder sonde nie.
Hoekom word die Bybel in twyfel getrek op die draad?
Daar is net EEN GOD.
God die Vader,God Die Seun en God die Heilige Gees.
Verder DOM jou kenmerkboodskap is ELOHIM
Watter taal is dit?
Die taal van die Israeliete????
Uit watter nasie kom jou Verlosser en Saligmaker?
Israel????
Wie was Christus? 'n Israeliet?
Liefdegroete
STEFAN
Lank lewe die BOEREVOLK!!!
Net die VADER sal beslis of BOEREVRYHEID in ons tyd daar sal wees.
| | |
24th January 2010, 09:12 | #55 | jjgsmith
Burger

Die aanhangers van die sekte , ondersteuners en lesers van die witboek, kry geen aftrek op hulle webblad of hulle spesiale laer onder Geloofslaer nie.
Nou raak hulle hulle twak kwyt op die Geskiedenislaer wat 'n "oop" laers is vir almal om te lees.
Soos in die geval val alle sektes is dit lang uitgerekte teorië wat nie een water hou nie.
Die beste oplosssing is ignoreer die spul sekte aanhangers
| | |
24th January 2010, 09:27 | #56 | Die Ou Man
Bittereinder

Ons Afrikaans
Deur: Waldor
“Uit die mond van die suigeling hoor jy die waarheid”, en die suigeling praat mooi, praat raak, met klanke wat vloei, rol, klap, klinkers uitdeel en betekenisse verklik, nuanses laat trou met nasale, palatale en verbale geluide. Die klanke van ‘n ‘taalkind’, die kleutertaal van die Aarde. Die suigeling van die Heelal se ‘gees geluide’
Die jongste taal in die Geskiedenis. Hierdie Afrikaans, waarmee en waardeur die Afrikaner homself tussen al die ander nasies uitdruk en laat geld. Ons het besluit hoe hy gaan klink - Die kleuter wat gelouter en getemper is uit die karakter van ‘n mensdom wat kom skep het uit die nuut. Klank samestellings wat uit die kors van ‘n ongerepte Afrika voortgebring is deur siele wat uitdrukking wou gee aan hul groeiende verbintenis met die vasteland waarheen hulle met ‘n weerstand gees gekom het. ‘n Taal wat geanker is aan ‘n spesifieke grondgebied en geskiedenis. ‘n Aanmekaar gebore Siamese vergroeiing van grond en uitdrukking..
Hierdie ‘wiegetaal’ wat aan ons gees vrye klank teuels gegee het. Ons hartstog en passies verwoord het. Dit vasgevang het met sêgoed, idiome in erns en humor. Die sweepslag wat die waens noordwaarts gedryf het, het ewige karakter woorde voortgebring wat vandag nog so betekenisvol indruis: Ons het ‘Noustrop’ getrek, dit ‘hotagter’ gehad. Ons kon ‘n ‘lunsriem’ wees, of ‘n ‘remskoen’, ‘n ‘kruikie roer my nie’, ‘n touleier, of ‘n ‘vyfde wiel aan die wa’. Só het ons pioniers geskiedenis, karakter etikette in ons mond verewig.
Ons eienaardighede en gebruike wat gebore is uit die huwelik tussen Frans, Nederlands en Duits en die buite egtelike letterkundige verhoudings met Engels en ander insypel tale. Dit is asof die oer siel uit die noorde van Europa kom klank dolosse gooi het op die braak vasteland wat soos ‘n maagd gewag het om ‘letterbevrug’ te word. ‘n Nasionale karakter taal het uit die baarmoeder van die grond wat ons kom breek het te voorskyn gekom.
Wie sou ooit kon dink dat hierdie ‘spraak baba’ reeds in sy kleuterfase sou kon gradueer. Dat die letterkunde en die poësie so vroeg op die ‘curriculum’ van uitspraak sou kon geld? Die taal talente uit Europa is nie onder die maatemmer verberg nie, daar is so mooi en ég daarmee gewoeker. Dit is opgebreek, omvorm, omskep en gespoel tot net goud, uit spraak se sif pan in die mond geval het. Uit die smeltkroes is ‘n ‘juweeltaal’ gegiet.
Hierdie taal het sy bestaansreg gekoop en duur betaal met bloedgeld. Dit is ‘n vegtaal, ‘n smeektaal, ‘n weentaal. Die hartstogtelike versoek tot ewige reg kom uit die hoëveld wanneer die winter winde derduisende yskoue Afrikaner stemmetjies na ons aanwaai.
Praat hom, sing hom, skryf hom, dig hom, basuin hom uit. Laat die passie en die liefde vir ons klanke en betekenisse heen en weer lewe. Maak dit aansteeklik, ‘n taal pandemie in eie geledere. Praat hom skoon, hou hom vry van vreemde klanke, spreek hom uit as ‘n volbloed taal, suiwer, rond, duidelik en getrou aan sy aard en afkoms. Plaas ‘n taalwag voor jou mond. Afrikaans is ‘n taal wat suiwerheid van klank en uitdrukking deur en deur moet geniet
Praat hom trots, praat hom arrogant, praat hom met ‘n houding, praat hom neus in die lug – Hy verdien dit!
Ek is Afrikaans gebore, Afrikaans gegroei, Afrikaans geskool, het Afrikaans geveg, Afrikaans gevry, Afrikaans getrou en Afrikaans behou – Asseblief begrawe vir Waldor in Afrikaans.
24th January 2010, 09:38 | #57 | StefanvanHuyssteen
Burger
Volksregister

Nou wat de joos het die stuk oor Afrikaans met die draad te doen?
Open dan 'n nuwe draad oor Afrikaans.
Wie is die Waldor?
Klik op sy naam en jy word na Webblad geneem.
Vertel jou Oom Stefan wie die persoon is en waar hy vandaan kom.
| | |
24th January 2010, 09:51 | #58 | Die Ou Man
Bittereinder

Quote:
Originally Posted by StefanvanHuyssteen
Nou wat de joos het die stuk oor Afrikaans met die draad te doen?
|
Afrikaans is 'n Germaanse taal, waarvan sy basis gevorm is deur die Germaanse "barbare" op die heide van Noord-Europa. Dit is die taal waarin ons voorgeskiedenis van geslag tot geslag oorgedra is. Sonder Afrikaans het jy geen geskiedenis nie.
Quote:
| Open dan 'n nuwe draad oor Afrikaans. |
Nee.
Quote:
Iemand wat sy geskiedenis ken. Iets wat maar dun gesaai is onder die Boere met wie ek so dan en wan redekawel.
Liefde groete.
Die Ou Man
24th January 2010, 10:02 | #59 | StefanvanHuyssteen
Burger
Volksregister

Quote:
Afrikaans is 'n Germaanse taal, waarvan sy basis gevorm is deur die Germaanse "barbare" op die heide van Noord-Europa. Dit is die taal waarin ons voorgeskiedenis van geslag tot geslag oorgedra is. Sonder Afrikaans het jy geen geskiedenis nie.
Nee.
Iemand wat sy geskiedenis ken. Iets wat maar dun gesaai is onder die Boere met wie ek so dan en wan redekawel.
Liefde groete.
Die Ou Man
|
Ek dink jy is verwaand om die draad se konteks te verander en die taal in te bring om aandag af te lei van my pos http://www.boerevryheid.co.za/forums...0&postcount=54
DOM jy skuld my 'n antwoord op my vrae.
Om 'n heeltemal 'n ander Draad binne die draad te open en dan as ek versoek om nuwe draad te open
NEE te antwoord.
DOM ek stel dit aan jou dat WALDOR en JY een persoon is en dat as mens op WALDOR hier kliek word jy na jou FORUM ****** geneem.
AS jy nie die "guts " het om jou eie siening te plaas nie hoekom dan maak of jy 'n ander se siening (WALDOR s'n) te plaas.
Ek soos meeste van die ander hier (glo ek) raak nou moeg dat SEKTES in ons keelgatte afgedruk word en dan word diesulkes beskerm deur """Bestuur""
Moderators ek versoek u vriendelik om die draad na die geloofsdraad te verskuif waar dit hoort en nie die naiewes onder ons volk verder te verlei deur VALSE PROFETE nie.
Boeregroete
| | |
24th January 2010, 10:14 | #60 | Die Ou Man
Bittereinder

Quote:
DOM jy skuld my 'n antwoord op my vrae.
|
SvH, ek skuld jou niks.
Jy spring van draad na draad om fout te vind, soos iemand met 'n knaende tandpyn. Vergelyk jou voorlaaste pos. Jy kon bloot 'n moderator "pm" en die opskrif laat regstel maar jy verkies om eerder 'n "scene" te maak.
Jy het geen bydrae op hierdie draad gemaak nie, anders as om te kom skoor soek en ongegronde aannames te maak.
Indien jy wel op 'n ingeligte en opgevoede wyse kan betrokke raak by 'n bespreking aangaande die onderwerp, sal ek dit waardeer.
Terloops, ek skuld jou niks!
Liefde groete.
Die Ou Man
|
Ek staan eder saam met 10 man, wat eerstens met God en die waarheid gewapen is, en dan met die wapen gewapen is.
Ek staan erder met n man wat feitlik korek is, as n man wat Geeslik verkeerd is.
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
01-24-2010
|
|
|
Super Moderator
|
24th January 2010, 10:32 | #61 | StefanvanHuyssteen
Burger
Volksregister

Quote:
Wie is jou Christus en/of Waldo se Christus?
Nie 'n mens of volk is sonder sonde nie.
Hoekom word die Bybel in twyfel getrek op die draad?
Daar is net EEN GOD.
God die Vader,God Die Seun en God die Heilige Gees.
Verder DOM jou kenmerkboodskap is ELOHIM
Watter taal is dit?
Die taal van die Israeliete????
Uit watter nasie kom jou Verlosser en Saligmaker?
Israel????
Wie was Christus? 'n Israeliet?
Liefdegroete
STEFAN
|
Die feite wat DOM kwoteer in die draad het ek 'n paar vrae rondom dit gevra wat onbeantwoord is.
Quote:
SvH, ek skuld jou niks.
Jy spring van draad na draad om fout te vind, soos iemand met 'n knaende tandpyn. Vergelyk jou voorlaaste pos. Jy kon bloot 'n moderator "pm" en die opskrif laat regstel maar jy verkies om eerder 'n "scene" te maak.
Jy het geen bydrae op hierdie draad gemaak nie, anders as om te kom skoor soek en ongegronde aannames te maak.
Indien jy wel op 'n ingeligte en opgevoede wyse kan betrokke raak by 'n bespreking aangaande die onderwerp, sal ek dit waardeer.
Terloops, ek skuld jou niks!
Liefde groete.
Die Ou Man |
DOM aangesien ek nie ingelig is of opgevoed is nie volgens jou.
Sal ek maar nie verder opkom vir die Boerevolk nie,want as jy nie opgevoed en ingelig is nie is jy mos nie deel van die Volk nie.
Kyk weer DOM ek is deel van die Volk soos uiteengesit in die vereistes om in die Volksregister opgeneem moet word.
Ek het registreer hoekom nie jy nie?.
Quote:
Ant: Wat maak die Boervolk so gevaarlik en vreesloos
--------------------------------------------------------------------------------
Ek sien die opskrif van die draad noem Boervolk.
Ons is mos die Boerevolk en dus het die kommentaar op die draad niks met ons uit te maak nie.
Wat maak die Boerevolk so gevaarlik en Vreesloos.
Geloof in God die Vader,God die Seun en God die Heilige Gees.
2.Hardkoppigheid
3.Strewe van Vryheid om ons kinders op te voed in ons eie taal.godsdiens,kultuur en geskiedenis |
Die pos waarna DOM verwys het ek hierbo kwoteer.
Dus as ek skuldig is daaraan om 'n "scene "te maak SKULDIG
Indien ek dus nie nie regte kanale gevolg het nie SKULDIG.
Ok Maar mens.
Dit is dus nie nodig dat ek beskuldig en persoonlik aangeval word deur te noem dat ek net fout vind nie en van draad na draad gaan om skoor te soek nie.
Ek het 'n bydrae tot die draad gemaak .Vir my was dit 'n positiewe bydrae vir andere is dit negatiewe bydrae maar bydrae het ek gemaak
Last edited by StefanvanHuyssteen : 24th January 2010 at 10:42.
| | |
24th January 2010, 10:40 | #62 | Die Ou Man
Bittereinder

SvH, Kan jy nie maar op 'n normale manier tot 'n gesprek toetree nie. Waarom die alewige nukkerige "kordaatgeit".
Jy soek 'n belydenis van geloof van my op hierdie draad en terselfdertyd roep jy uit dat dit verkuif word na die GD laers. My belydenis van geloof is in die Godsdienslaer. Gaan lees dit op.
Hierdie draad gaan nie oor my en jou geloof nie, maar oor die voorgeskiedenis van twee kulture wat die grootste impak op die psige van die Boerevolk het, naamlik die Israeliete en die Germane. Jy gaan uit jou pad om hierdie draad oor Die Ou Man te maak. Staak dit asb.
Liefde groete.
Die Ou Man
24th January 2010, 11:02 | #63 | StefanvanHuyssteen
Burger
Volksregister

Quote:
SvH, Kan jy nie maar op 'n normale manier tot 'n gesprek toetree nie. Waarom die alewige nukkerige "kordaatgeit".
Jy soek 'n belydenis van geloof van my op hierdie draad en terselfdertyd roep jy uit dat dit verkuif word na die GD laers. My belydenis van geloof is in die Godsdienslaer. Gaan lees dit op.
Hierdie draad gaan nie oor my en jou geloof nie, maar oor die voorgeskiedenis van twee kulture wat die grootste impak op die psige van die Boerevolk het, naamlik die Israeliete en die Germane. Jy gaan uit jou pad om hierdie draad oor Die Ou Man te maak. Staak dit asb.
Liefde groete.
Die Ou Man
|
Psige van Boerevolk????
2 Kulture??
Die Psige van die Boerevolk is nie net deur 2 kulture beinvloed nie maar deur almal met wie die Boerevolk in aanraking gekom het.As ek praat van almal dan praat ek van al die kulture waarmee die Boerevolk in aanraking gekom het.
Kultuur sluit dus noodwendig geloof in so dit is seker dan maar toelaatbaar in die geskiedenis draad.
OF HOE?
Is dit toelaatbaar om geloof te praat enige plek anders as op geloofsdraad?
MMMMMMMMMMMm..
Groete
alewige nukkerige "kordaatgeit" BOER.
| | |
24th January 2010, 11:08 | #64 | Die Ou Man
Bittereinder

Quote:
Psige van Boerevolk????
2 Kulture??
Die Psige van die Boerevolk is nie net deur 2 kulture beinvloed nie maar deur almal met wie die Boerevolk in aanraking gekom het.As ek praat van almal dan praat ek van al die kulture waarmee die Boerevolk in aanraking gekom het.
Kultuur sluit dus noodwendig geloof in so dit is seker dan maar toelaatbaar in die geskiedenis draad.
OF HOE?
Is dit toelaatbaar om geloof te praat enige plek anders as op geloofsdraad?
MMMMMMMMMMMm..
Groete
alewige nukkerige "kordaatgeit" BOER.
|
SvH.
Jy moet jou Sondag agtermiddag ook geniet en temper maar daardie tipies Germaanse nukkerigheid. Die Germaanse "barbaar" lê redelik vlak in ons psige.
Ek gaan nou 'n vuurtjie aansteek.
Liefde groete.
Die Ou Man
|
Ek staan eder saam met 10 man, wat eerstens met God en die waarheid gewapen is, en dan met die wapen gewapen is.
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
01-24-2010
|
|
|
Super Moderator
|
24th January 2010, 13:34 | #65 | Ek alleen
Kennis

| Re: Ant: Re: Ant: Re: Ant: Dawid se Slingervel of die Hamer van Thor
Quote:
Piett, ek wou jou bloot uit jou gat lok. Noudat jy uitgekruip het kan ons terugkeer na die onderwerp.
Ek aanvaar dat jy niks aangaande die feite wat geplaas is, het om by te voeg nie. Dit is nou aangaande die geskiedenis van die Jode vs die geskiedenis van die Boerevolk.
Liefde groete.
Die Ou Man
|
Quote:
| Piett, ek wou jou bloot uit jou gat lok. |
Want laat jou dink ek was ooit in n gat, ek is seker meer as net jy het geweet wie ek is.
Quote:
| Noudat jy uitgekruip het kan ons terugkeer na die onderwerp. |
En om my uit die gat te haal soos jy dit noem, is vir my geen propleem nie, nog minder is dit vir my n probleem om geban te word, BAN is my tweede naam.
Quote:
| Ek aanvaar dat jy niks aangaande die feite wat geplaas is, het om by te voeg nie. Dit is nou aangaande die geskiedenis van die Jode vs die geskiedenis van die Boerevolk |
Die tema van die draad handel oor "Dawid se Slingervel of die Hamer van Thor" Dis n geloofs standpunt en gin n geskiedemis standpunt nie, soos gewoonlik skuif jy nou weer die pale.
Kom ons kyk na jou sogenaamde geskiedenis feite:
Quote:
POS 1 van waldo:
Die een, die patriarg uit die antieke geskiedenis van die Judaïsme, die ander, die prinsipiële verteenwoordiger van die Aries religieuse begrip en moraliteit – die mitologiese verpersoonliking van die Nordiese karakter. Dawid, die aantreklike psalmdigter, stamvader van die Messias, slingervel held, krygs koning van Israel, vader van die ‘slimste’ man ooit,
Die groep wat die Israeliet gelowig aanvaar vir wie en wat hy uit ‘die woord’ is, het myns insiens ‘n baie kleiner probleem as die regses. Hulle het slegs die probleem dat ‘n geskiedenis wat dalk vals is, as die waarheid aanvaar word, en dat hulle dit moet verwerk indien dit vals is. Hulle sal óm, God se smaak, moet werk.
Koning Dawid van die Bybel teenoor Thor die mitologiese held van die Germane. Die ou paar druppeltjies ink wat hier oor die aspekte rondom die Filistyne gevloei het is kolletjies in boekdele geskiedkundige feite en tasbare argeologiese bewyse. Wetenskaplike navorsing, nuwe tegnologie, kliptafels, museumstukke, mummies en noem maar op, vloek lynreg teen ‘n woestyn saga wat eintlik ‘n mitologie is wat ontspring het uit religieuse plagiaat. |
Quote:
POS 5 van waldo:
Dit is die regte God wat vir die By wys! Die By is al duisend maal onder die beste mikroskope dissekteer, maar nog nooit kon die wetenskaplikes vir God ‘raak sny’ nie. Hulle sal ook nooit nie, want daardie mag wat die By rigting gee is die natuur en die orde daarin wat die ‘bloudruk’ van God se smaak is. Die smaak wat bepaal dat slegs die sterkste, grootste en mooiste Ram die ooie mag dek. Die bok en die By het nie ‘n geloof nie, hulle het God.
Nou wonder Waldor, die By of die Prediker? |
Quote:
POS 9 van waldo:
In hierdie ‘onaantasbare milieu’ woeker ‘n leun wat die potensiaal in die gees van die Ariër inhibeer. In hierdie milieu word massamoord, volksmoord, kindermoord, mensvretery, bloedskande, verkragting, hoerery, bedrog en lafhartigheid vergoddelik en geheilig. |
Soos gesien kan word is al waldo se standpunte geloofs standpunte, wat gekamoefleer is om soos geskiedenis te lyk.
Teloops ek lees die volgende raak:
Quote:
| The Vikings worshipped many gods. The three most important Viking Gods were Odin, Thor, and Frey. Odin was the god of warriors, battle, wisdom, and poetry. Thor was the god of thunder. Frey was the god of fertility, marrieage, and growth. The Vikings worshipped their gods by sacrificing animals to them. They occasionally sacrificed humans to Odin. The most important sacrifice took place during springwhen crops were sown ansd the survival of the whole family depended on the crops.Religious cermonies usually took place in the open air. However, some simple sheds and temples were built as places of worship. |
http://library.thinkquest.org/C00534...kings/vikings/
Die kampvuur stories darem.
vervolg.....
Last edited by Ek alleen : 24th January 2010 at 13:36.
| |  |
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
01-24-2010
|
|
|
Super Moderator
|
24th January 2010, 14:06 | #66 | BPK Barend Paul Kruger
Staatmaker
Volksregister
Kampkommandant
http://www.boerevryheid.co.za/forums...ine=1243629394

| Re: Dawid se Slingervel of die Hamer van Thor
Hierdie draad handel waarlik oor Godsdiens. Ek gaan dit skyf. Jammer aan al ons Christen lede wat hierdie goed moes lees.
Ek Alleen, jy hanteer dinge beskaafd en ek glo nie jy sal verban word nie. Hou by jou beginsel van feite plaas soos jy doen en dinge behoort vlot te verloop.
Die bestuur van die Forum mag dalk anders besluit maar tot tyd en wyl geen reëls verbreek word nie mag ek niks doen nie.
Lekker kuier.
SMS - 082 766 9225
| |  |
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
01-24-2010
|
|
|
Super Moderator
|
24th January 2010, 14:18 | #67 | BPK Barend Paul Kruger
Staatmaker
Volksregister
Kampkommandant

Die draad is geskuif en rapporteer vanaf die Geskiedenis Laer.
Wag asseblief vir Hoof Moderators om terug te kom. Die wat wel die draad nog kan besigtig, gaan voort met julle bespreking in hierdie laer.
SMS - 082 766 9225
| |  |
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
01-24-2010
|
|
|
Super Moderator
|
24th January 2010, 14:56 | #68 | Vicky
Bittereinder
http://www.boerevryheid.co.za/forums...ine=1191245976

Swak oordeel BPK, ek het meer van jou verwag.
24th January 2010, 15:17 | #69 | propatria
Steunpilaar

Bpk ek ondersteun jou oordeel in die verband geheel en al, die naam van die draad plaas reeds n lastering op die slingervel van Dawid. EK versoek dat n baie noue beweegruimte aan hierdie tipe uitlokende poste geplaas word.
Groete
Quote:
|
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
01-25-2010
|
|
|
Super Moderator
|
24th January 2010, 19:05 | #69 | BPK Barend Paul Kruger
Staatmaker
Volksregister
Kampkommandant

Ek het hierdie pos aandagtig deur gaan lees. Ek voel dit is wel 'n belangrikke Pos met 'n Geskiedkundige waarde.
Daar is wel uitlokkende Poste op hierdie draad maar dit is die poste wat die draad vir my laat lyk het soos 'n Gods dienstige bespreking.
Die infraksie teen Stefanus is hiermee teruggetrek en ek bied my verskoning aan jou Stefanus vir my oordeels fout.
Propatria dankie vir jou ondersteuning.
Die draad gaan skoon gemaak word. Is daar onsporende poste wat julle kan uitwys voor ek verder gaan?
SMS - 082 766 9225
| | |
24th January 2010, 19:06 | #70 | BPK Barend Paul Kruger
Staatmaker
Volksregister
Kampkommandant

Ns. Waldo is 'n aanhaling van iemand anders se pos.
SMS - 082 766 9225
| | |
24th January 2010, 19:14 | #71 | Die Ou Man
Bittereinder

| Ant: Re: Dawid se Slingervel of die Hamer van Thor
Quote:
Originally Posted by BPK Barend Paul Kruger
Daar is wel uitlokkende Poste op hierdie draad maar dit is die poste wat die draad vir my laat lyk het soos 'n Gods dienstige bespreking.
|
Dankie BPK.
Barend Pienaar het die draad reeds skoongemaak. Daarna is daar weer twisvrae gestel en beledigings geslinger.
Piett het die situasie uitgebuit en onder die naam Ek Alleen poste van 'n paar jaar gelede uit die geloofslaer hier kom plak.
Ek kan nie sien waarom volwasse en opgevoede mense nie die aspekte in hierdie draad vervat, klinies en sonder irrasionele emosie kan bespreek nie.
24th January 2010, 20:48 | #72 | Stefanus
Steunpilaar
http://www.boerevryheid.co.za/forums...ine=1179088330

Quote:
Ek het hierdie pos aandagtig deur gaan lees. Ek voel dit is wel 'n belangrikke Pos met 'n Geskiedkundige waarde.
Die draad gaan skoon gemaak word. Is daar onsporende poste wat julle kan uitwys voor ek verder gaan?
|
Dankie Barend, almal van ons maak foute hopenlik leer ons daaruit, dis tog waarom ons hier is of hoe?
Liefdegroete,
stefanus
|
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
01-26-2010
|
|
|
Super Moderator
|
25th January 2010, 22:56 | #56 | BPK Barend Paul Kruger
Staatmaker
Volksregister
Kampkommandant

Quote:
| Hierdie draad gaan nie oor my en jou geloof nie, maar oor die voorgeskiedenis van twee kulture wat die grootste impak op die psige van die Boerevolk het, naamlik die Israeliete en die Germane. |
Kom ons lees dit woord vir woord weer deur en as enige iemand klagtes verder oor hierdie draad het, of dat daar gegaan word deur iemand - Kliek net op en rapporteer die betrokke poste.

SMS - 082 766 9225
| | |
25th January 2010, 23:01 | #57 | BPK Barend Paul Kruger
Staatmaker
Volksregister
Kampkommandant

Ek het 'n Nuusbrief ontvang oor Paardekraal. Is hierdie gepas tot die draad:
Quote:
Deur die nag van 15 Desember 1838 stroom die barbaarse Groot Wit Olifant se
regimente een vir een aan, van regoor Natal, na ‘n enkele punt: Na die plek waar ‘n diep
sloot by die Ngome-rivier aansluit en 64 kakebeenwaens in die vorm van ‘n halfmaan
aan mekaar vasgeketting staan. In die stikdonkerte kan hulle glad nie gesien word deur
die klein klompie burgers wat deur hulle omsingel is nie.
Maar hulle kan gehoor word teenaan die laer. Hoe klink ‘n oorlogdans deur die mistige duisternis heen - as 15 000 assegaaie met een slag die skildvelle slaan en 15 000 voete die grond met een slag
tref? Hoe klink die oorlogskreet uit 15 000 bloeddorstige kele deur die duisternis heen,
as jy met ‘n wapen sit wat 3 skote per minuut kan vuur maar op daardie oomblik heel
moontlik sal weier, omdat die kruit nat geword het weens die mis wat alles omsluit?
En die belangrikste vraag van alles: Hoekom trotseer ‘n mens dit?
Hoekom is jy op daardie oomblik vrywillig daar – omring deur soveel angs en onheil? Hoekom het jy, toe
die angs en die onheil op die Oosgrens-plaas te veel geword het om te verduur, nie eerder ‘n klerk of ‘n ambagsman geword en in ‘n huis in Uitenhage of in Swellendam gaan woon nie? Hoekom het jy nie eerder ‘n voorman op ‘n wynplaas in die Boland gaan word nie? Hoekom het jy nie eerder na Europa of Amerika of Australië toe geëmigreer nie? Hoekom weerstand en verset, in stede van om rustig saam met die stroom te vloei?
Wat maak ‘n mens, as daardie stroom op pad is na die rioolplaas van Satan?
Vele burgers in die laer daardie nag se voorgeslagte moes daardie vraag bykans 2 000 jaar al
beantwoord.
Want in die Alpe-gebiede van Suid-Europa, het die mense gou reeds ná die Hemelvaart
van Christus die blye boodskap aanvaar dat die Messías se Bloed op Gólgota gevloei
het sodat ons met die Vader versoen kan raak - en hulle het ook van die begin af
gewaak dat die Geloof suiwer gehou word. Reeds in 441 n.C. het hulle in Orange, ‘n
stad in Suid-Frankryk, ‘n Sinode gehou waarop weerstand gebied is teen dwalinge wat
tóé al die Rooms-Katolieke Kerk binnegesypel het. Teen 600 n.C. het die Pous die
sogenaamde “ketters” se geskrifte laat verbrand en die Roomse Kerk het hulle wreed
begin vervolg. En eerder as om hulle suiwer Christelike geloof te verloën, het duisende
mense die afgeleë bergspitse en valleie van die Alpe ingevlug; en mettertyd bekend
geraak as die “Waldense” - die “Mense van die Valleie”. Meer as 10 eeue lank is die
Waldense deur die Katolieke lewendig verbrand, verwurg, lewendig begrawe. In die
Luberon-gebergte is vroue nakend met hulle kindertjies van kranse afgegooi; ledemate
is op pynbanke vermink; oë is met warm ysters uit hulle kaste gebrand… maar niks kon
die Waldense beweeg om hulle suiwer geloof te verraai nie.
Teen die tyd dat Maarten Luther die Kerkhervorming in 1517 begin het, was die
Waldense se stryd teen die Katolieke reeds ‘n duisend jaar aan die gang en hierdie
weergalose bewakers van die Geloof was toe opgeneem onder die Franse Protestante -
die “Hugenote”. Terselfdertyd word die prinsdom Orange geërf deur “Willem die Swyger”
– wat vorstedomme ook in Nederland besit. Willem se titel “Willem van Oranje” verwys
na niks in Nederland nie – dit verwys na sy Suid-Franse prinsdom Orange, en so ook
stam die oranje baan bo-aan Willem se vlag uit Orange. En onder daardie Oranje-
Blanje-Blou, seil 3 Nederlandse skepe Tafelbaai in 1652 binne. Drie eeue later kom
Daniël Francois Malan, ‘n afstammeling van die Waldense, in 1948 in Suid-Afrika aan
bewind onder die Oranje-Blanje-Blou. |
SMS - 082 766 9225
Last edited by BPK Barend Paul Kruger : 25th January 2010 at 23:03.
| | |
26th January 2010, 06:08 | #58 | LID 5876
Kennis

Quote:
Ns. Waldo is 'n aanhaling van iemand anders se pos.
|
Korrek so, maar as jy die "link" volg, gaan jy eers op reis na Die Ou Man se domain toe, Vir wat? Hoekom?
Waldo is n skrywer wat op Woes sy stories plaas. Nie op Die Ou Man se domain nie.
Die Ou Man speel n speletjie. 
| | |
26th January 2010, 07:49 | #59 | BPK Barend Paul Kruger
Staatmaker
Volksregister
Kampkommandant

Quote:
Originally Posted by LID 5876
Korrek so, maar as jy die "link" volg, gaan jy eers op reis na Die Ou Man se domain toe, Vir wat? Hoekom?
Waldo is n skrywer wat op Woes sy stories plaas. Nie op Die Ou Man se domain nie.
Die Ou Man speel n speletjie. 
|
Wel dan LID 5876,
Plaas asseblief Die Korrekte skakels na die Bron van DOM se aanhalings hier asseblief.
Ek het gaan kyk na daardie blad en daar is 'n WALDO daar.
Maar asseblief, ons is nie hier om mekaar met verskuilde agenda's, aldus ek hoop so, te mislei nie.
Kom ons kyk en sien hoe hierdie gesprek verder ontvou.
SMS - 082 766 9225
| |  |
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
01-29-2010
|
|
|
Super Moderator
|
Staan daar nie in die Bybel dat satan die Woord sal verdraai nie, ek is seker ek dit al raak gelees.
Die probleem is, die Skrif vertel ons nie hoe die Woord verdraai sal word nie, wel hierdie verdraaiing van die Woord is nou aan ons geopenbaar:
Quote:
Die Ou Man
Bittereinder
Ant: Dawid se Slingervel of die Hamer van Thor
Dawid se Slingervel of die Hamer van Thor – V
Deur: Waldor
In hierdie aflewering wil ek bietjie oorgaan tot ‘n bespreking van sekere aspekte in die verhale wat in die Ou Testament vervat is. Die verhale in die Ou Testament is uiters aktueel tot die draad in die artikels en tot die boodskap in die opskrif. Dit is aktueel, omdat daar uit die verhale van die Ou Testament ‘n bepaling gemaak kan word van die moraliteit en waardes agter Koning Dawid se mense oftewel, God se ‘uitverkorenes’ Ek wil dit net vir die leser baie duidelik maak, dat enige verwysing wat ek hierin na ‘God’ maak, in kontéks tot die ‘Israelitiese begrip’ in die verhale is en nie as minagtend of Godslasterlik teenoor God die Skepper of die Godheid self nie. Ek is perse van die opinie dat God die Skepper, en die God van die Jode, nié dieselfde God kan wees nie – my artikel behoort dit baie duidelik uit te lig waarom ek so dink...
Daar word aanspraak daarop gemaak dat die Ou Testament die literêre fondasie van die geskiedenis van die wêreld, en meer spesifiek, van die Israeliete is. Dat dit Gód se geskiedenis is. Die verhaal van die ‘God van Liefde’ se voorkeur vir ‘n spesifieke nasie. Die inkorporasie van ‘n spesifieke mensdom in die ‘Enige God’ se totale raadsplan. Daarom is dit seer sekerlik nie onregverdig om te verwag dat die mense wat God uitverkies het, en die ‘pad’ na sy raadsplan; dit moet tipeer wat die ‘God van liefde’ voorstaan. God, en die karakters van die Bybel, moet tog as ‘rol modelle’ kan dien, gegewe hul posisies uit die woord. Dit is seker nie te veel gevra nie? Die Ou Testament egter, lees soos ‘n vulgêre goedkoop sepie – die “Jerry Springer Show” van antikiteit – ‘n verhaal slegs goed genoeg vir iemand met verwronge waardes. So word die estetiese waardes, die ideale en potensiaal van die Ariese gees effektief beskadig en mislei deur die Bybelse heiliging van diefstal, moord, volksmoord, kannibalisme, owerspel, verkragting, bloedskande, bedrog, die offer van kinders, lafhartigheid en noem dit maar op... Al hierdie, omdat die Enige God ‘baie onlangs’ besluit het dat Hy die nomadiese bokboere van Palestina, sy eksklusiewe lieflinge gaan maak – of so word daar aan ons voorgehou. Geslag na geslag Ariese siele is as gevolg hiervan, van hul geestelike wortels vervreem.
Nodeloos dat ek moet verwys daarna dat ons as Christen van Europese afkoms, hierdie boek as sulks aanvaar en voorskryf. Taktiese verheerliking van sekere gedeeltes van die Ou Testament het ons aandag weggeneem van die skokkende werklikhede wat die karakter en doelstellings van die Joodse masker ontbloot. Ons geestelike objektiwiteit word verdoof - statistieke toon dat ongeveer 50% van die Amerikaanse kieserskorps die Ou Testament letterlik opneem en Amerika is die leidende Christenland.
Van die edelste mense wat hierdie aarde betree het soos Bruno, Spinoza, Thomas Paine en Ingersoll is deur die Christinne swartgesmeer, vervloek en doodgemaak terwyl die Bybelse gode, helde, patriarge, profete en priesters die hoogste moontlike verheerliking verkry. Kom ons kyk so bietjie na ‘n paar verheerlikte karakters en hul dinge.
Kannibalisme en die Offer van Kinders:
Die Israeliete het hulle kinders nie net goedsmoeds as offerande keelaf gesny nie, maar hulle sommer te ete gehad as die hongerpyne knaag. Met die beleg van Samaria deur die koning van Sirië was die Israeliete effektief afgesny van hul voedsel voorraad. Op ‘n dag het die Siriese koning sy rondtes om die stad gedoen en toe gehoor hoe twee Israelse vroue binne die mure rusie het oor ‘n kind wat geëet moet word: “...Verder sê die koning vir haar: wat is dit met jou? En sy antwoord: Hierdie vrou het vir my gesê gee jou seun dat ons hom vandag eet; dan kan ons môre my seun eet. So het ons dan my seun gekook en hom geëet; maar toe ek die volgende dag vir haar sê: gee jou seun dat ons hom eet – het sy haar seun weggesteek. En toe die koning die woorde hoor het hy sy kleure geskeur...” II Konings 6:28,29. Hierdie verwerplike optrede is nie net uit die nood van honger gedoen nie, dit is ook deur die Israeliete se liefdevolle God oor hulle gebring: “...sal Ek my in grimmigheid teen julle versit en Ek sal julle ook sewevoudig tugtig weens julle sondes. En julle sal die vlees van julle seuns eet en die vlees van julle dogters sal julle eet...” Levitikus 26: 28,29. In Deuteronomium kan daar ook gelees word dat God na bewering praat daarvan dat die Israeliete nie eens die ‘vlees van hul kinders’ met andere sal ‘deel’ nie. Dan is hulle nog suinig met die gekkokte kinders ook. Dat daar aan die kinders geëet is, word verder gesubstantiveer deur ‘n program oor Kannibalisme op Discovery kanaal waar opgrawings om Jerusalem volgens die samestelling en aard van die kinder beendere wat gevind is, aandui dat die kinders wie se beendere gevind is, geëet is.
Die Ou Testament het gevalle waar prominente Israelse figure van die Bybel gunste van God afvra en dan belowe dat hulle hul eerste kind wat hul tegemoet kom vir God sal offer indien die guns toegestaan word. Wat ons ‘forseer’ word om te glo is dat God eintlik sulke brutaliteit toelaat en goedkeur. In Rigters 11: 30-40 het ons die bekende verhaal van Jefta: “...En toe Jefta in Mispa by sy huis kom gaan sy dogter juis uit hom tegemoet met tamboeryne en koordanse...” Ons lees dat sy Jefta se enigste kind was. Sy het haar vir twee maande moes gaan voorberei vir die slagting en sy is inderdaad geoffer... Vir haar liefde vir haar pa is sy na twee pynlike maande se voorbereiding vir haar ‘heilige’ dood as offer vir die God van liefde keelaf gesny! Wat vir my hier belangrik is, is dat God vir twee maande in afwagting gesit en wag het dat ‘n gebroke vader sy liefling dogter moet doodmaak...en dit is gedoen soos die les in moraliteit dan vir ons voorhou!
Wat my verstand verder te bowe gaan, is dat ons Ariese Christinne so gebreinspoel is dat ons nie die werklike siek paradoks besef nie. Ons besef nie dat die God van Liefde, wat later Jesus in die vlees geword het daardie tyd in die hemel gesit het en hierdie slagting toegelaat het, maar minder as twee duisend jaar later na die aarde kom en die volgende woorde uitspreek: “...Laat die kindertjies na my toe kom en verhinder hulle nie, want aan sulkes behoort die koninkryk van God...En hy het sy arms om hulle geslaan, sy hande op hulle gelê en hulle geseën” Markus 10:13-16. Dit is inderdaad ‘n onheilige paradoks want die drie eenheid maak Jesus en God een en die Bybel sê dan duidelik: “...Jesus Christus is gister en vandag dieselfde en tot in ewigheid” Hebreërs 13:8. Dit impliseer onomwonde dat Jesus wat die kindertjies geseën het vantevore in die hemel gesit het en toegelaat het dat Jefta en andere hul kinders offer!
Word vervolg...
|
Ek gaan die volgend storie van Waldo uitwys hoe die satan die Woord verdraai:
Quote:
Kannibalisme en die Offer van Kinders:
Die Israeliete het hulle kinders nie net goedsmoeds as offerande keelaf gesny nie, maar hulle sommer te ete gehad as die hongerpyne knaag. Met die beleg van Samaria deur die koning van Sirië was die Israeliete effektief afgesny van hul voedsel voorraad. Op ‘n dag het die Siriese koning sy rondtes om die stad gedoen en toe gehoor hoe twee Israelse vroue binne die mure rusie het oor ‘n kind wat geëet moet word: “...Verder sê die koning vir haar: wat is dit met jou? En sy antwoord: Hierdie vrou het vir my gesê gee jou seun dat ons hom vandag eet; dan kan ons môre my seun eet. So het ons dan my seun gekook en hom geëet; maar toe ek die volgende dag vir haar sê: gee jou seun dat ons hom eet – het sy haar seun weggesteek. En toe die koning die woorde hoor het hy sy kleure geskeur...” II Konings 6:28,29. Hierdie verwerplike optrede is nie net uit die nood van honger gedoen nie, dit is ook deur die Israeliete se liefdevolle God oor hulle gebring: “...sal Ek my in grimmigheid teen julle versit en Ek sal julle ook sewevoudig tugtig weens julle sondes. En julle sal die vlees van julle seuns eet en die vlees van julle dogters sal julle eet...” Levitikus 26: 28,29. In Deuteronomium kan daar ook gelees word dat God na bewering praat daarvan dat die Israeliete nie eens die ‘vlees van hul kinders’ met andere sal ‘deel’ nie.
|
Kom ons kyk hoe slinks is die satan:
Satan verdraai die storie lyn van die Bybel so, dat dit lyk of dit die ware feite van die Bybel weergee, let nou mooi op.!!!
Quote:
|
En sy antwoord: Hierdie vrou het vir my gesê gee jou seun dat ons hom vandag eet; dan kan ons môre my seun eet. So het ons dan my seun gekook en hom geëet; maar toe ek die volgende dag vir haar sê: gee jou seun dat ons hom eet – het sy haar seun weggesteek. En toe die koning die woorde hoor het hy sy kleure geskeur...” II Konings 6:28,29.
|
Wat die Christen nie maklik sal opmerk nie, is dat die satan eerste "II Konings 6:28,29" aanhaal.
En dan haal die satan die volgende aan:
Quote:
|
sal Ek my in grimmigheid teen julle versit en Ek sal julle ook sewevoudig tugtig weens julle sondes. En julle sal die vlees van julle seuns eet en die vlees van julle dogters sal julle eet...” Levitikus 26: 28,29.
|
Die Boervolk moet WAKKER slaap, want die satan is listig onder ons, Wat is fout met satan se aanhaalings????........Die Boer wat sy Bybel ken, behoort agter te kom dat satan se twee aanhaalings verkeerd en agtersevoor aan die leeser aanbied, en satan bied sy verhaal ook baie selektief aan, vertel nie die hele verhaal agter die verhaal nie.
Kom ons draai die storie van satan reg:
Eerste kom Levitikus 26: 28,29;
Quote:
Lev 26:27 As julle ook hierom nie na My luister nie, maar julle teen My versit,
Lev 26:28 sal Ek My in grimmigheid teen julle versit, en Ek sal julle ook sewevoudig tugtig weens julle sondes.
Lev 26:29 En julle sal die vlees van julle seuns eet, en die vlees van julle dogters sal julle eet.
|
God waarsku die Israeliete as hulle nie luister nie, sal HY hier dinge oor hulle bring, soos hulle sal hulle eie kinders eet.
En soos die Bybel ons leer was die Israeliete glad nie gehoorsaam aan God nie, en het hulle HOM bly tart met afgode en allehande dreglike dinge, DAAROM IS DIE KONINKRYK EITENDELIK VAN DIE ISRAELIETE WEGGENEEM.!!!
Maar terug by die storie lyn, nou kom satan en wil voorgee dat dit God behaag het dat die vroue hulle kinders eet, en dit nadat God die Israeliete gewaarsku het dat Hy hierding dinge oor hulle sal bring as hulle nie na HOM luister nie.
Hoe het die Israeliete dan nie vir God geluister nie, dat hierdie sonde oor hulle deur God gebring was.??
Lees nou maar die hele II Konings 6, ek gaan dit nie hier aanhaal nie, net die kern van die sonde wat hierdie eet van kinders oor die Israeliete gebring het:
Quote:
2Ki 6:12 En een van sy dienaars antwoord: Nee, my heer die koning, maar Elísa, die profeet wat in Israel is, kan die koning van Israel die woorde te kenne gee wat u in u slaapkamer spreek.
2Ki 6:13 En hy sê: Gaan kyk waar hy is, dat ek hom kan laat vang. En daar is aan hom te kenne gegee en gesê: Hy is daar in Dotan.
|
Quote:
|
2Ki 6:32 En terwyl Elísa in sy huis sit en die oudstes by hom sit, het die koning ‘n man voor hom uit gestuur; maar voordat die boodskapper by hom kom, sê hy aan die oudstes: Het julle gesien dat hierdie moordenaarskind stuur om my hoof af te slaan? Let op! Sodra die boodskapper kom, sluit dan die deur toe en druk hom met die deur weg. Is die geruis van sy heer se voetstappe nie agter hom nie?
|
So kan ons sien dat die Koning van Israel die profeet van God wou laat DOOD het.
En so kan ons sien hoe die satan die Skrif kan verdraai, om God wreed en belagtig te laat lyk.
Wakker Slaap Boervolk, en Lig loop Boervolk, die satan is baie listig.
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
02-07-2010
|
|
|
Super Moderator
|
7th February 2010, 18:37 | #60 | StefanvanHuyssteen
Burger
Volksregister

Ek het vandag deur die draad gegaan en is dit Godslasterlik.
Want die WOORD van GOD word in twyfel getrek.
As jul sulke snert hier wil publiseer dan stem jul mos saam met die gemors, Dus verwerp Jul JESUS CHRISTUS as jul Verlosser ,want hoe kan jul dan glo in GOD die Skepper van Hemel en aarde as jul net glo in sekere gedeeltes van SY Woord.
Dit is dus nie Geskiedenis maar Misleiding.
| |  |
Ja-wel wat kan ek se Stefan.
Toe ek op bv gaan, en daai sataniste op hulle moer speel, toe word ek verban en my poste verwyder, op die aandring van die sataniste, wat hulle weet hulle het met die Swaart van God te doen, en hulle kak in hulle broeke.
Dus kan BV nie meer as n Boere forum bestempel word nie, want hulle gee die sataniste n platforum.
Jy kan ook hier lees wat ek vir BPK gese het:
http://boervolk.com/forums/showpost....3&postcount=30
Ek meen meer as die:
7th February 2010, 17:59 | #8 | Stefanus
Steunpilaar

| Re: Die geloof van Dawid of die menslike vernuf van Thor
Quote:
Originally Posted by propatria
Mens sal nou dink: Wat het hierdie draad met politiek te doen?
Juis, politiek is die bestuur van n volk, en hierdie draad handel juis oor die bestuur van n volk.
As met na n teler se eindplan wil kyk, moet jy verseker na sy oorspronklike teelmateriaal gaan kyk om te sien wat wou hy geteel het.
Die teelproses begin by Abraham.
|
Die Israeliete was:- lafaards
- plunderaars,
- kannibale,
- verkragters,
En al hierdie barbaarse en moordlustige vergrype is aangeteken in die Joodse Tenakh.
Ek berus my dan eerder by die "menslike vernuf van Thor" as om gereken te word kind van Abraham.
Liefdegroete,
Stefanus
John 1:17, For the law was given by Moses, but grace and truth came by Jesus Christ.
|
Kan jy net van n satanis verwag, dis hulle geloof belydenis.
Quote:
|
Ek berus my dan eerder by die "menslike vernuf van Thor"
|
Wel die afgod thor en se menslike vernuf is glad nie so onskulig aan al die volgende dinge nie:
Quote:
Die Israeliete was:- lafaards
- plunderaars,
- kannibale,
- verkragters,
|
Jy kan meer hieroor lees hier:
http://boervolk.com/forums/showthread.php?t=2001
Inteendeel is thor en al sy mede afgode die setel van satan, en die statan het ook n broei nes hier onder die volk kom stig.
|
SIENER VAN RENSBURG
Last edited by Piett : 02-07-2010 at 08:26 PM.
|
|
|
02-07-2010
|
|
|
Super Moderator
|
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
02-19-2010
|
|
|
Under Moderation
|
Quote:
Originally Posted by Piett
|
Interessant om op te merk dat die ou Israelse "gebruike" soos uitgelig deur Die Ou Man vreemd
was aan ons Germaanse voorouers en vandag nog aan ons vreemd is want dit
is nie gebruike aan ons oorgedra nie! Ek dink enige iemand wat kan lees en dink behoort in hierdie tyd te besef dat die god van die priestelike en menstipe boeke soos Konings nie dieselfde "God" kan wees as die waarvan die profete praat nie. Telkens as Israel verval in priesterlike afgodediens moet die profete hulle oproep tot "common sense" en die basiese naamlik reg en geregtigheid ,liefde ens. So het die Christus die profete rol voortgesit en so hoort die Christus in elkeen van ons se verstand en siel te wees en nie in sakramente of rites of ure lange "worshipping" nie.Terloops n sakrament en n rite is dieselfde ding ; vir sy godsdiens sie die een persoon maar net die ander se sakrament as n afgodsrite.Vir brokkies wysheid kan n mens profeties boeke en wysheidsgeskrifte in die ou Testament lees maar woord van die Skepper God? NOOIT GESIEN!
|
|
|
02-19-2010
|
|
|
Super Moderator
|
Quote:
Originally Posted by Lao
Interessant om op te merk dat die ou Israelse "gebruike" soos uitgelig deur Die Ou Man vreemd
is nie gebruike aan ons oorgedra nie! Ek dink enige iemand wat kan lees en dink behoort in hierdie tyd te besef dat die god van die priestelike en menstipe boeke soos Konings nie dieselfde "God" kan wees as die waarvan die profete praat nie. Telkens as Israel verval in priesterlike afgodediens moet die profete hulle oproep tot "common sense" en die basiese naamlik reg en geregtigheid ,liefde ens. So het die Christus die profete rol voortgesit en so hoort die Christus in elkeen van ons se verstand en siel te wees en nie in sakramente of rites of ure lange "worshipping" nie.Terloops n sakrament en n rite is dieselfde ding ; vir sy godsdiens sie die een persoon maar net die ander se sakrament as n afgodsrite.Vir brokkies wysheid kan n mens profeties boeke en wysheidsgeskrifte in die ou Testament lees maar woord van die Skepper God? NOOIT GESIEN!
|
Lao:
Jy weerspreek jouself darem lelik jong:
1.
Quote:
|
in die ou Testament lees maar woord van die Skepper God? NOOIT GESIEN!
|
Quote:
|
Telkens as Israel verval in priesterlike afgodediens moet die profete hulle oproep tot "common sense"
|
So Lao, wie het die profete gestuur.????
2.
Quote:
|
|
Dat ons voorouers heidene was, is n gegewe feit, maar om te verklaar dat hulle net uit die Germaanse volk ontstaan het, is n blatante leun.
Lao, wat was die taal van ons voorouers, Duits of Hollands.??
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
02-19-2010
|
|
|
Under Moderation
|
Quote:
Lao:
Jy weerspreek jouself darem lelik jong:
1.
2.
Dat ons voorouers heidene was, is n gegewe feit, maar om te verklaar dat hulle net uit die Germaanse volk ontstaan het, is n blatante leun.
Lao, wat was die taal van ons voorouers, Duits of Hollands.??
|
Doen bietjie navorsing dan gaan jy vind dat dit PLATDUITS is. Weet nou nie van die weersprekings nie ? Wil u dalk toelig.
|
|
|
02-19-2010
|
|
|
Super Moderator
|
Quote:
Originally Posted by Lao
Doen bietjie navorsing dan gaan jy vind dat dit PLATDUITS is. Weet nou nie van die weersprekings nie ? Wil u dalk toelig.
|
Hoekom moet ek die nanavorsing doen, hoekom plaas jy nie die bewyse nie.??
Quote:
|
Weet nou nie van die weersprekings nie ? Wil u dalk toelig.
|
Sekerlik, jy maak die volgende stellings:
Quote:
|
in die ou Testament lees maar woord van die Skepper God? NOOIT GESIEN!
|
Hiermee verklaar jy dat die ou Testament NIE die woord van die Skepper is nie.
Maar tog verklaar jy die volgende:
Quote:
|
Telkens as Israel verval in priesterlike afgodediens moet die profete hulle oproep tot "common sense"
|
Hierdie profete waarna jy verwys, was tog in die ou Testament.
So nou kan jy my vraag antwoord:
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
02-19-2010
|
|
|
Under Moderation
|
Quote:
Hoekom moet ek die nanavorsing doen, hoekom plaas jy nie die bewyse nie.??
Sekerlik, jy maak die volgende stellings:
Hiermee verklaar jy dat die ou Testament NIE die woord van die Skepper is nie.
Maar tog verklaar jy die volgende:
|
Net so was daar profete in alle lande in alle godsdienste. Ware profete word geiinspireer deur die ewige Gees en valse profete deur godsdiensgroepe-my siening.
|
|
|
02-19-2010
|
|
|
Super Moderator
|
Quote:
Originally Posted by Lao
Net so was daar profete in alle lande in alle godsdienste. Ware profete word geiinspireer deur die ewige Gees en valse profete deur godsdiensgroepe-my siening.
|
Lao:
Jy ontduik my vraag en jou standpunt.
1. Jou standpunt:
Quote:
|
|
2. My vraag:
Quote:
|
So ek vra weer, was hierdie profete waarna jy verwys wat die Israeliete tot "common sense" gebring het, in die ou Testament of nie.??
n Ja of Nee, sal voldoende wees.
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
03-20-2010
|
|
|
Super Moderator
|
20th March 2010, 16:47 | #69 | Gryse
Kennis

Hierdie is mos duidelik die boosheid vanself?
En n volk hou hom daarmee op? Dis mos geloofs hoerery van die eerste water? Wat maak jou vrou / man met jou as hy of sy jou by n **** huis kry? Nee TOG!!
Die verwysings is hieronder. Gaan lees maar self op. Ek mors nie my tyd om aanhalings te maak waarin misleiding die ondertoon so duidelik tevoorskyn kom nie.
http://woes.co.za/artikels/vertoon/8...–_II.htm
Titel: Die Witman se Geloof – Die Hamer van Thor – IIDeur: WaldorWeergawe: 1Slegs ‘n religie wat inherent aan ‘n mensdom is, sal daardie mensdom ten volle kan dien en preserveer. Die wil wááruit, of manier, wáárop respek vir die natuur en die ‘kreatiewe krag’ wat daaragter staan, betoon word, moet uit die ras-siel van die volk spruit. ‘n Kultuur is die spieëlbeeld van ‘n mensdom se kollektiewe en gemeenskaplike siel. So verskil die gees wat in elke ras wandel van mekaar. Indien die Oosterse mense dieselfde gees as die Europeër gehad het, sou ons kulture nie verskil het nie. Elke ‘kollektiewe gees’ se soeke na ‘n aansluiting met die Godheid word versinnebeeld in die religie wat oorspronklik uit daardie ‘volksgees’ te voorskyn kom.
http://www.boerevryheid.co.za/forums...ote=1&p=312593
Titel: Die Witman se Geloof – Die Hamer van Thor - IDeur: Waldor
Weergawe: 1Ek het in die reeks “Dawid se Slingervel of Die Hamer van Thor” daarop gewys dat die grondlegging, en die hele geskiedenis van die Christen geloof, nie die ‘Woord van God’ kan wees nie. Die basis van my réde is dat die legio valshede en weerspreking wat dwarsdeur die Bybel gedy, nie vereenselwig kan word met ‘n Onberispelike, Alomteenwoordige, Almagtige Skepper God nie. Verder is die prinsiepe daarin vervat moreel onaanvaarbaar.
Last edited by Gryse : 20th March 2010 at 16:51.
| | |
20th March 2010, 17:26 | #70 | Stefanus
Steunpilaar

Quote:
Originally Posted by Gryse
|
Waarmee stem jy nie saam nie Gryse? Glo jy dat die legio valshede en weerspreking wat dwarsdeur die Bybel gedy, wel vereenselwig kan word met ‘n Onberispelike, Alomteenwoordige, Almagtige Skepper God?
Is die prinsiepe daarin vervat moreel aanvaarbaar vir jou?
Liefdegroete,
Stefanus
Last edited by Stefanus : 20th March 2010 at 17:30.
| | |
20th March 2010, 17:34 | #71 | Gryse
Kennis

http://woes.co.za/resize.php?f=profi..._tronk_015.jpghttp://woes.co.za/resize.php?f=profi...2F5410_026.jpghttp://woes.co.za/resize.php?f=profi...2F5410_052.jpg
Waldor
Soos op http://woes.co.za/skrywers/5410_Waldor.htm
Die skrywes deur die man, aan sy dade sal hy geken word, is mos duidelik wat sy doelwit is, en verder sy eie persoonlike opinies en afleidings.
Waarmee sou enige persoon homself / haarself dan vereenselwig deur die gelowe van so n persoon goed te praat? Die gees van die persson is mos duidelik uit die uitlatings te bespeur.
Daar is mos ook nie n keuse tussen n slingervel en n Thor nie.
Die keuse is tussen God se Koninkryk en die van Satan.
Korrek, die is nie n geloofs draad nie, maar geskiedenis is volgens my voorgehou om die werklike doel te verberg. Die prentjie aan die voorkant en die waarheid daaragter is n duidelike afbreek van die Christen geloof in Jesus Christus.
My opinie, en daarmee volstaan ek.
| | |
20th March 2010, 17:40 | #72 | Gryse
Kennis

Quote:
Niemand betwis dat Napoleon of Hitler of Alexander die Grote bestaan het nie. Selfs Nero en Tiberius se bestaan word nie betwis nie waarom nie – omdat hulle almal inderdaad bestaan het. Watse vraagstukke regverdig dit dan dat Jesus se bestaan bevraagteken kan word. Net die feit dat dit met verwysings bevraagteken kan word spreek vanself...
God in die vlees op ‘n gegewe tyd in die onlangse geskiedenis moet ‘n onbetwiste gegewe wees!
Het ons die reg om onskuldige kinders te mislei met iets wat ons nie onbetwis kan bevestig nie? |
Dus Jesus is onbevestig en bestaan daarom nie? Enigeen wat die skrywer saamstem, vereenselwig ook hiermee, want sy redenasies word gebou na hierdie punt toe, die finale miskenning van Jesus.
| | |
20th March 2010, 18:16 | #73 | Gryse
Kennis

Quote:
Onberispelike, Alomteenwoordige, Almagtige Skepper God?
|
Die sondeval is die oorsaak van die gevolg.
Vandaar tot en Noag, en weer daarna verder. Geen van daardie persone was perfek nie.
Vir n oomblik, 4 Sprinkane staan voor jou, jou dogter is die een wat hulle wil he. Wat maak jy? Onthou hulle staan voor jou. Baklei, en word doodgemaak en hulle vay haar in elk geval?
Onregverdige stelling dalk, maar so word die Ou Testament nie in verse en hoofstukke alleen gelees nie, maar wel in n geheel. Die sondige mens, die gevolge van ongehoorsaamheid ens. Ek gaan in detail in nie.
So is daar die oorgangs en serimonieele wette en gebooie verwat in die oorgangs wette wat aan die kruis vasgespyker is deur Jesus. Pasop vir jou afrikaanse vertaling wat praat van insettinge welke weer uitgemaak word as gebooie. Daar is n duidelikke onderskeiding tussen gebooie in die oorgangs en serimonieel wette en die Gebooie van God self.
Jesus self stel dat hy dit bevestig.
Hierdie persoon redeneer as jy alles mooi deurwerk tot die gebooie uit.
En uiteindelik die hele Bybel! Waar eindig dit? So skep hulle n nuwe geloof, n nuwe God, en hulle verdraai en verwoes die Bybel om daar uit te kom, maar dit is die een boek wat onvernietigbaar was, en steeds is.
Geen persoon wat die redenasies en self geskepte persepsies aanhang kan homselfs die verwaandheid aanhang om te kwoteer daaruit as deel van sy geloof terwyl hy die vernieteger van die Bybel navolg nie, en so ook die Boer se geloof, en daarmee saam sommer dan ook die 10 beginsels ... Dis mos verregaande?
Dit is dus maklik om ondersteunings van standpunte uit verskeie skrywers se sienings (daar is duisende) te haal. Die probleem ontstaan by onderskeiding. Ons ore is wyd oop, en die korrekte is ongelukkig nie gewild nie, want dit spel n smaller pad.
Enigeen wat die enigste weg na God, Jesus, weg probeer redeneer is totaal van die pad af, en het geen tuiste in die geloof van die Boerevolk nie, ook nie sy geskrifte nie, en so ook nie een van sy volgeraars nie. Om sy geskrifte aan te hang en te volg maak by implikasie daardie persoon n volgeraar / meeloper.
Die 10 beginsels van n boer pas dus nie meer in so n persoon se gees nie, en sonder hy homself af van die Boerevolk, en het hy / sy dus geen deel daarin nie deur eie keuse.
Is ek bereid om dit verder te beredeneer? Nee.
Daar stel Jesus self die voorbeeld, Lig verdryf die donker, en die twee het niks met mekaar uit te waai nie.
Daardie redenasies is uit die hel self deur Jesus en sy bestaan verdag te maak, en twyfel te skep. Dus weerstaan die duiwel, neem die gedagtes gevange.
Groete.
Last edited by Gryse : 20th March 2010 at 18:24.
|
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
03-20-2010
|
|
|
Super Moderator
|
20th March 2010, 16:47 | #69 | Gryse
Kennis

En n volk hou hom daarmee op? Dis mos geloofs hoerery van die eerste water? Wat maak jou vrou / man met jou as hy of sy jou by n **** huis kry? Nee TOG!!
|
Gryse my sentemente presies:
Quote:
|
Dis mos geloofs hoerery van die eerste water? Wat maak jou vrou / man met jou as hy of sy jou by n **** huis kry?
|
http://boervolk.com/forums/showpost....4&postcount=11
Quote:
Vuil-Piet Saai
Ek sien jou in die doderyk
Jy het die grens oorskrei
Jy kon kies tussen druif en vy
Jy is van die vrug geskei.
|
Digter is aleets daar in die doderyk
Sy oordeel is alreets gevel
Sy vrug is alreets geskei
Quote:
Sendeling van die dood.
Ek voorspel iets groot.
Wat jy saai sal jy maai
Want jy het die slinger gedraai.
|
Digter se voorspeling is toe nooit bewaar
Wat hy gesaai het, het hy alreets gemaai.
Quote:
Ek gaan jou jag.
Ek gaan jou slag.
Ek gaan nie rus,
voordat ek jou blus!
|
Digter se vrug
Kon hy nie volbring.
My sentemente presies, Gryse:
http://boervolk.com/forums/showpost....8&postcount=22
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
 |
|
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
|
Posting Rules
|