» Recent Threads |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
07-27-2009
|
|
|
Super Moderator
|
| |
27th July 2009, 10:20 | #3 | Stoffel
Staatmaker
BVR
Boerevryheid Bestuur
Generaal
http://www.boerevryheid.co.za/forums...ine=1127244566

| Ant: Bespreking van die Boerevolk se leierstruktuur
Quote:
Originally Posted by Henry
Lets,
Wat het nou geword van die beginsel dat persone wat nie die 10 beginsels onderteken nie as 'n Vriend van die Boerevolk beskou word maar nie as lid vd volk beskou word nie?
Hoekom is die doelpale nou verskuif? Om wie te akkommodeer?
Wie het toestemming daarvoor gegee?
DIT maak mos nou die pad oop vir bv Jode en blanke Moslems en ander onassimileerbares om lid vd volk te word solank hy/sy net nie 'n leier word nie.
Sodoende sit ons weer binne vyf tot 10 jaar met al die ongewenste elemente terug in die volk wat ons juis probeer uitsif het deur die ondertekening vd 10 beginsels. A-nee-a!
Keer asb terug na die korrekte beginsels. Ons kan NIE hierdie dinge verander nie.
|
Goeie vraag Henry.
Die doelpale is nie verskuif nie.
Jy kan tog nie n Duitser wat homself as n ateiis verklaar as "nie meer lid van die Duitse volk" verklaar nie. Hy is ook nie net n vrien van die Duitsers nie maar wel n Duitser.
Jy sal merk dat n persoon wat NIE die verkorte tien beginsels onderteken nie, NIE 'n leiersposissie kan inneem nie.
Die "ongewenste elemente terug in die volk wat ons juis probeer uitsif" waarna jy verwys, is dus nie van toepassing nie.
Die aansoeker word in elk geval nog steeds aan finale keuring onderwerp voordat die lidmaatskap finaal geprossesser word.
om jou dus te antwoord
1. die doelpale is nie verskuif nie
2. Niemand word spesiaal "geakkomodeer" nie.
Boeregroete,
Stoffel
|
Jy kan tog nie n Duitser wat homself as n ateiis verklaar as "nie meer lid van die Duitse volk" verklaar nie. Hy is ook nie net n vrien van die Duitsers nie maar wel n Duitser.
|
Het die nou betrekking op jouself en jou satanis ou man, en al julle ateiis.???
Ek meen, om Thor as jou vader koning te verklaar, en om Thor = Adam te stel, is niks anders as ateiis.!!
07-22-2006, 01:41 AM | #8 | Die Ou Man
Forum Member
http://www.stormfront.org/forum/imag...ine=1200584743

| Re: Allah / Jahweh / God van Abraham
Quote:
Originally Posted by VierKleur Kavalier
het die noorse volke dan ook hulle eie famile god/e (Odin?) gehad wat ondergeskik is aan die Almagtige of is daai gode bloot net afgode?
|
Thor was bv. 'n verwysing na Adam, ons Vader-Koning. En Adam is nie 'n afgod nie. Hy is die Seun van God.
Liefde groete.
Die Ou Man
So jy moet nou n plek skep in die Volk vir julle ateiiste.!!!!
24th July 2009, 20:56 | #63 | Stoffel
Staatmaker
BVR
Boerevryheid Bestuur
Generaal

| Ant: Die Volksregister
Ek wil graag vertel waar kom die "Wit vinger" vandaan.
Dit is gebaseer op twee totaal onverwante verhale.
1. Almal ken die legende van die Hollandse seuntjie wat die gaatjie in die dyk met sy vinger toegedruk het totdat ander kon kom help om die lekkasie te herstel
Ons het die huidige register se insleutel bladsy, as n vinger in die gat projek beskou.
Dit doen nog nie naastenby wat moet gebeur nie,(daar moet baie funksionalitiete ingebou word soos die vertoning van n walaer, n Treklaer ens.) Dit sal binnekort in plek wees maar intussen is ons besig om die register permanent in plek te kry.
Ons noem dit toe die "vinger projek."
2. Naby Potgietersrus was daar n groep plase wat langs die Mogalakwena rivier (dis die voortsetting van die Nylrivier wat by Nylstroom ontspring) wat deur die destydse regering ( in die vroee sewentiger jare) uitgekoop moes word as deel van Lebowa.
Die manne het vasgesteek en wou nie prysgee nie aangesien dit van die heel beste plase in Noord Transvaal was. Hierdie gebied het later soos n vinger (vandaar die "witvinger" )in die Tuisland ingesteek. Hulle moes uiteindelik prysgee en is hulle plase uitgekoop.
Vandag is daar nie veel oor nie.
Eers die gedagte van die Vingerprojek deur Leon van Asgard, wat ek toe met n "amendament" vervorm het na die "Wit Vinger"
Die simboliek van die Mjollnir toekenning het sy eie simboliek wat ons sal publiseer sodra ons dit van Leon af ontvang het. Dalk kan hy dit self hier plaas?
Boeregroete,
Stoffel
|
Jy sal merk dat n persoon wat NIE die verkorte tien beginsels onderteken nie, NIE 'n leiersposissie kan inneem nie.
|
Dank die Vader vir dit.........
Terloops Slet'sies my petoorsie, jou hele strukture en interaksie tussen die leiers en strukture:
Is gebaseer op een ding, en EEN DING ALLEEN!!!!....DIE NUWE WERELD ORDE!!!

As wat ek saam met n 1000 man staan, wat net met die wapen alleen gewapen is.
Ek staan erder met n man wat feitlik korek is, as n man wat Geeslik verkeerd is.
|
SIENER VAN RENSBURG
AAN DIE STERKSE EN MEES OPREGSTE BOER SAL DAAR GELOUTER WORD
Last edited by Piett : 07-27-2009 at 05:25 PM.
Reason: Slet's petoors is n satanis, en wil die Volk aan die werld orde onderwerp!!
|
|
|
07-28-2009
|
|
|
Volks Kryger
|
Wat gaan met Lets aan?
Eers verander hy die Tien beginsels van n Boer, en nou gee hy n toekenning aan die ou wat die meeste name op die Volksregister sit. Nogal die Mjollnir toekenning. Die Mjollnir was Thor ( n Mitologiese Noorweegse god) se hammer.
Glo Lets in die drie-enige GOD?
En hy noem homself n Boer?
My God laat hom nie bespot nie.
Hier kan jy self oor die gedoente gaan oplees: http://www.vikingage.com/vac/mjollnir.html
|
|
|
07-28-2009
|
|
|
Super Moderator
|
28th July 2009, 13:35 | #79 | Stoffel
Staatmaker
BVR
Boerevryheid Bestuur
Generaal

Die ironie is dat daar gestry word oor aangeleenthede buite die speelveld.
Baie mense wat die vorm geteken het en by implikasie (op die oog af) die verkorte Tien beginsels aanvaar, is nie noodwendig gelowige wedergebore kinders van God nie. Baie hang n geloof aan wat nie met die Calvinistiese dogma vereenselwig nie. Die mense (soos andere wat veel te se het,) is by implikasie uitgesluit as ons die Calvinistiese dogma as enigste norm aanvaar.
As ons die Israelgroeperinge se dogma (nie seker watter van die verskillende sieninge nie) aanvaar, is die Calvinistiese verkondigers uit.
Baie skitterende volksbewegings en aksies is in die verlede gekelder as gevolg van godsdienstige kwessies oor die aanhef van grondwette en sg. beginsels.
Die CVO sou vandag n reuse sukses en baken vir die Boerevolk gewees het, as die beginjare nie dieselfde slagveld van sg. "beginselgevegte" was nie.
Hierdeur kraak ek nie mense af wat beginsels handhaaf nie maar bevraagteken die kriteria waarvolgens mense hul eie "beginsels" formuleer.
Ons moet kyk waarmee ons besig is. Ons is besig om die Boerevolk bymekaar te maak.
Binne die Boerevolk is daar linkses en regses, lelikes en mooies, kleintjies en grotes, slimmes en dommes, gelowiges en skynbaar gelowiges en ongelowiges, armes en skyn rykes en ware rykes . MAAR almal is deel van die volk, of ons dit wil weet of nie.
Die BVR het opdrag gekry om almal hierbo bymekaar te maak op n Volksregister.
Die verdere opdrag behels die strukturering van die Volk en die aanwys van leierskap wat die Vryheidspad namens die Boerevolk moet stap.
Ten opsigte hiervan is besluit om die Grondwet op so n wyse te stel (dis reeds vanaf Desember 2006 beskikbaar vir kommentaar) dat ons wel n onderskeid maak wanneer ons leiers aanwys, dat die vereiste vir leierskap is dat n leier wel bereid moet wees om die VERKORTE TIEN BEGINSELS van die Boerevolk te onderskryf.
Ek wil nie debatvoering hieroor stop nie maar het self net nie tyd om by eindelose debatte wat ons nęrens gaan bring nie, betrokke raak nie.
Ten slotte wil ek net weereens daarop wys dat "boerevryheid" of te wel die Plaaswerf, n forum is waarop wel debat gevoer kan word oor verskillende onderwerpe. Die Volksregister is egter apart van die forum en registrasie op die VOLKSREGISTER is nie gelyk aan registrasie op die GESPREKSFORUM (boerevryheid.co.za) nie.
Boeregroete,
Stoffel
Last edited by Stoffel : 28th July 2009 at 13:49.
| |  |
Quote:
|
|
Bish*t Slet's petoors!!!
Quote:
|
|
Quote:
Goeie vraag Henry.
Die doelpale is nie verskuif nie.
|
Jy Slet's petoors het dit so pas weer verskuif!!
Ek staan erder met n man wat feitlik korek is, as n man wat Geeslik verkeerd is.
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
07-28-2009
|
|
|
Super Moderator
|
28th July 2009, 15:05 | #81 | Oom Koos
Kennis

| Re: Ant: Bespreking van die Boerevolk se leierstruktuur
Quote:
Originally Posted by Stoffel
Baie mense wat die vorm geteken het en by implikasie (op die oog af) die verkorte Tien beginsels aanvaar, is nie noodwendig gelowige wedergebore kinders van God nie. Baie hang n geloof aan wat nie met die Calvinistiese dogma vereenselwig nie. Die mense (soos andere wat veel te se het,) is by implikasie uitgesluit as ons die Calvinistiese dogma as enigste norm aanvaar.
As ons die Israelgroeperinge se dogma (nie seker watter van die verskillende sieninge nie) aanvaar, is die Calvinistiese verkondigers uit.
Baie skitterende volksbewegings en aksies is in die verlede gekelder as gevolg van godsdienstige kwessies oor die aanhef van grondwette en sg. beginsels.
Die CVO sou vandag n reuse sukses en baken vir die Boerevolk gewees het, as die beginjare nie dieselfde slagveld van sg. "beginselgevegte" was nie.
Hierdeur kraak ek nie mense af wat beginsels handhaaf nie maar bevraagteken die kriteria waarvolgens mense hul eie "beginsels" formuleer.
Ons moet kyk waarmee ons besig is. Ons is besig om die Boerevolk bymekaar te maak.
Binne die Boerevolk is daar linkses en regses, lelikes en mooies, kleintjies en grotes, slimmes en dommes, gelowiges en skynbaar gelowiges en ongelowiges, armes en skyn rykes en ware rykes . MAAR almal is deel van die volk, of ons dit wil weet of nie.
Die verdere opdrag behels die strukturering van die Volk en die aanwys van leierskap wat die Vryheidspad namens die Boerevolk moet stap.
Ten opsigte hiervan is besluit om die Grondwet op so n wyse te stel (dis reeds vanaf Desember 2006 beskikbaar vir kommentaar) dat ons wel n onderskeid maak wanneer ons leiers aanwys, dat die vereiste vir leierskap is dat n leier wel bereid moet wees om die VERKORTE TIEN BEGINSELS van die Boerevolk te onderskryf.
Ek wil nie debatvoering hieroor stop nie maar het self net nie tyd om by eindelose debatte wat ons nęrens gaan bring nie, betrokke raak nie.
Ten slotte wil ek net weereens daarop wys dat "boerevryheid" of te wel die Plaaswerf, n forum is waarop wel debat gevoer kan word oor verskillende onderwerpe. Die Volksregister is egter apart van die forum en registrasie op die VOLKSREGISTER is nie gelyk aan registrasie op die GESPREKSFORUM (boerevryheid.co.za) nie.
Boeregroete,
Stoffel
|
Baie dankie vir die breedvoerige terugvoering in verband met die saak. Dit is so dat die Boere baie verskillende gelowe aanhang. So byvoorbeeld is my buurman n Sewende daagse adventis. Dit maak hom egter nie minder Boer nie. Ek het wel n probleem as n Jood of n moslem sou deurglip.
| |  |
Slet's petoorsie:
Quote:
|
Al die:
Quote:
|
, lelikes en mooies, kleintjies en grotes, slimmes en dommes, gelowiges, armes en skyn rykes en ware rykes .
|
Is aanvaarbaar, solank almal God en God aleen as Almagtig aanwaar.
Maar kom ons kyk hoe die sataniste met hulle slinkse instette, hulself nou wil deel maak van die Boervolk:
Quote:
Binne die Boerevolk is daar linkses en regses, skynbaar gelowiges en ongelowiges.
|
Oom Koos:
Quote:
|
Baie dankie vir die breedvoerige terugvoering in verband met die saak. Dit is so dat die Boere baie verskillende gelowe aanhang. So byvoorbeeld is my buurman n Sewende daagse adventis. Dit maak hom egter nie minder Boer nie. Ek het wel n probleem as n Jood of n moslem sou deurglip.
|
Wat van:
Quote:
|
|
Ateiis!!!!!
Dis tog so duidelik soos daglik, met die Mjollnir toekenning, dat selfs die sg leier n ateiis is.!!
Om nie die sataniese ou man, met sy Thor = god, te vergeet nie.!!
http://boervolk.com/forums/showthread.php?t=1708
| |
28th July 2009, 17:16 | #84 | Stoffel
Staatmaker
BVR
Boerevryheid Bestuur
Generaal

Terloops, hierdie is n storm in n teekoppie. Die enigste persoon wat ek van bewus is wat nie die beginsels wou onderskryf nie, was n Vlaamse mediese dokter wat spesiaal n afspraak met my gemaak het om die saak met my uit te klaar.
Hy assosieer hom en vereenselwig om 100% met die Boerevolk. Van sy vriende nie, hulle weier om Boer genoem te word en wil Afrikaners genoem word.
Hy het egter n probleem omdat hy n erkende ateďs is. Hy wou egter graag betrokke raak en is bereid om die register aansoekvorm in te vul, maar NIE die beginsels onderteken nie.
Op daardie stadium het die BVR en die BVS se bestuur daaroor gepraat en is die besluit geformuleer dat hy op die Volksregister opgeneem kan word maar dat die reël sal geld dat so iemand nie op n bestuur mag dien nie.
Om nou, na drie jaar , op so n wyse (soos sommiges) aan te gaan, gaan my verstand te bowe.
Ek vertrou dat die aangeleentheid nou afgehandel is.
Boeregroete,
Stoffel
|
Terloops, hierdie is n storm in n teekoppie. Die enigste persoon wat ek van bewus is wat nie die beginsels wou onderskryf nie, was n Vlaamse mediese dokter wat spesiaal n afspraak met my gemaak het om die saak met my uit te klaar.
|
Buls*t Slet's petoors!!!!!!
8th August 2007, 21:13 | #715 | Die Ou Man
Bittereinder
http://www.boerevryheid.co.za/forums...ine=1243262641

| Ant: Re: Rasse Vermenging
Quote:
Originally Posted by Rigter
Lets Pretorius aka Stoffel aka Die Ou Man aka Boere Staatsman is 'n verraaier van formaat.
|
Ek is nie Lets Pretorius nie. Nog minder Boere Staatsman.
Ek glo in die God van Genesis 1:1.
Ek glo nie in die god van Genesis 2:4 nie.
Ek stam saam met die res van die Europe'ers van Jafet af.
Ek stam nie van Sem af nie en is dus nie 'n Semiet (Israeliet) nie.
Ek is 'n Boer wat van die Germane, deur Jafet se seun Tira (Thor) afstam.
Daarom kan ek nie die Tien Beginsels teken nie.
Liefde groete.
Die Ou Man
Quote:
|
Ek staan eder saam met 10 man, wat eerstens met God en die waarheid gewapen is, en dan met die wapen gewapen is.
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
07-28-2009
|
|
|
Super Moderator
|
2nd August 2006, 17:28 | #6 | Stoffel
Staatmaker
BVR
Boerevryheid Bestuur
Generaal

| Re: Stoffel se ondersteuning
Quote:
Originally Posted by breker
Hi Stoffel en mede ware boere.
Baie dankie vir jou sagte en bemoedigende woorde. Ek wil myself nie met Elia vergelyk nie, maar dankie nogtans.
Ek besef dat baie mense op die forum my verkeerd interpreteer en opneem en wilde afleidings van my stellings maak. Ek wil jou weereens bedank dat jy 'n denkende boer is en kritiese vrae (nie potroerdery) ondersteun. Ek is bly as die Boer 'n 180 grade "review" van homself kan doen, net om die Boerevolk te verbeter.
Ek leer ongelooflik baie van Boerwees, wat ek is, op hierdie kletsblad, en wil wil almal bedank vir hulle bewyse van wat dit is om 'n boer te wees.
Alleenlik saam kan ons die Boerevolk red. Voorwaarts vir die boerevolk!!!
Hou koers.
|
Breker,
Ek wil dit baie duidelik stel dat my positiewe gesindheid tov die vraag nie jou droogmakery op ander plekke goedpraat nie. Hier was al verskeie "werfetters" (soos ons die droogmakers gedoop het) op die Plaaswerf. Gewoonlik hang iemand met n verkeerde gesindheid en verborge agenda hom/haarself op die ou einde. Die tou moet net lank genoeg wees. Ek het wel bedoel wat ek gese het tov die stimmulerende vrae wat jy soms vra. Ek wil my egter by al die ander aansluit en jou versoek om jou woorde in die toekoms te weeg voor jy dit plaas. Jy loop inderdaad op dun ys wat duidelik begin kraak!!
Terloops, ek kry die indruk dat jy die wit waks uit die Hoofkommandant irriteer. Dis nie n goeie teken nie.
Stoffel
| |  |
Kyk net hoe lank terug het ou Slet's al begin met die laster teen mense:
Quote:
|
Hier was al verskeie "werfetters" (soos ons die droogmakers gedoop het) op die Plaaswerf.
|
Groot bek op die forum, tot iemand hom wil bliksem, dan loop die trane!!!
Quote:
|
Gewoonlik hang iemand met n verkeerde gesindheid en verborge agenda hom/haarself op die ou einde. Die tou moet net lank genoeg wees.
|
Hoe hang jy nou, ou Slet's petoors!!!!
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
07-29-2009
|
|
|
Super Moderator
|
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
07-29-2009
|
|
|
Moderator
|
Sjoe, NOODTOESTAND seg julle.
Ek het meer `n gevoel dat hulle nou vir lets pretorius `n onderbroek gaan uitknip uit daai vierkleur.
Proesnis
DOK
Die Ou Kubaan
Hier is hulle..
Lets in Prieska: Geel onderbroek met "lustige" tong in die kies.
Groen baan
Blou baan
Wit baan
Rooi baan - Ook alreeds vol "semen"
|
|
|
07-31-2009
|
|
|
Super Moderator
|
31st July 2009, 11:32 | #99 | Krisis Sentrum
Kennis
Volksregister

Ek is so opgewonde, het vanoggend die wonderlikste boodskap uit Jesaja 66 ontvang.
Ek wens dat ek in woorde kon se dit wat ek regtig ervaar het.
DIE GELOFTE: Dat ons 'n huis sal bou waar dit God behaag.
1.Jes.66:1. ....Waar is dan die huis wat julle vir My sal bou?
Antwoord wat ek kry: Ons is besig om die geestelike huis (DIE Boerevolk) vir ons Vader
op te rig. Elke naam wat ingesleutel word, is 'n baksteen in hierdie huis wat ons bou tot
eer van ons Vader se Naam. Hierdie opdrag is ononderhandelbaar.
2.Daar is verskillende rolspelers by die bouprojek betrokke:
2.1 .Die gehoorsames.....hy wat arm is, verslae van gees en bewe vir die woord van God.
(Vers 2b)
2.2 Die ongehoorsames:....Ek het geroep, niemand het geantwoord nie,
....Ek het gespreek, en hulle het nie gehoor nie
....Hulle het gedoen wat verkeerd is en My nie behaag nie
(Vers 4)
2.3 Julle broers/julle haters!!! Wat 'n verskriklike waarheid: ons broers wat ons haat en
ons smaad!! (Vers 5)
BELOFTE VAN VERLOSSING: (Vers. 8)
1.Word 'n land op een enkele dag gebore?
2.Of word 'n nasie met een slag gebaar?
Dink jy dit is moontlik by God??
Nou dan die vertroosting: (vers 9) Hy sal ons nie tot by die geboorte bring en ons nie laat baar nie . Hy sal ons ook nie laat baar en dan nie self toesluit nie!!
Hier hou Sy genade nie op nie( 'n beeld wat 'n moeder veral goed verstaan):
Hy sal ons in oorvloed versadig.
Hy sal ons op die heup dra.
Hy sal ons op sy kniee vertroetel.
Lees asb vers 14 self. Lees ook die res van die hoofstuk.
Kyk dan ook sommer na die groot verantwoordelikheid wat op die Boerevolk se skouers rus!!
Elkeen wat hierdie woord hoor en verstaan: bou, bou sonder ophou. Die nag het ver gevorder. Elkeen moet self kies waar hy of sy wil staan. Kies self en dra self die gevolge van jou keuse.
Ons is nie daar om enige persoon te oortuig nie. Dit wat in ons lewe: daarvan sal ons getuig en daarvoor sal ons sonder ophou werk.
Sterkte en vrede!!!
Uit die kantoor.
Alias Debora.
| |  |
Debora:
Jy is so vals soos daai man van jou Slet's petoors.
Quote:
Antwoord wat ek kry: Ons is besig om die geestelike huis (DIE Boerevolk) vir ons Vader
op te rig. Elke naam wat ingesleutel word, is 'n baksteen in hierdie huis wat ons bou tot
|
Hoe versoen jy n Geestelike Huis met die fisise insleutel van name op die volksregister.???
Quote:
Ek is so opgewonde, het vanoggend die wonderlikste boodskap uit Jesaja 66 ontvang.
|
Ek het ook n boodskap ontvang, en ek kan dit vir jou in woorde beskryf:
Quote:
Mat 24:23 As iemand dán vir julle sę: Kyk, hier is die Christus! of: Daar! —moet dit nie glo nie.
Mat 24:24 Want daar sal valse christusse en valse profete opstaan, en hulle sal groot tekens en wonders doen om, as dit moontlik was, ook die uitverkorenes te mislei.
|
Quote:
Mar 13:21 En as iemand dán vir julle sę: Kyk, hier is die Christus! of: Kyk, daar! —moet dit nie glo nie.
Mar 13:22 Want daar sal valse christusse en valse profete opstaan, en hulle sal tekens en wonders doen om, as dit moontlik was, ook die uitverkorenes te mislei.
|
Quote:
Luk 17:21 En hulle sal nie sę: Kyk hier! of: Kyk daar! nie; want die koninkryk van God is binne-in julle.
Luk 17:22 En Hy sę vir sy dissipels: Daar sal dae kom wanneer julle sal begeer om een van die dae van die Seun van die mens te sien, en julle sal dit nie sien nie.
Luk 17:23 En hulle sal vir julle sę: Kyk hier! of: Kyk daar! Moenie gaan nie en moenie agterna loop nie.
|
Debora het jy die boodskap duidelik genoeg???? I'l play it for you again sam:
Quote:
|
Jy sien Debora, mense soos jy en jou man, en die satanis, en Vicky, en stefansie, ens...ens.
Wat se, kyk hier is die koninkryk van God, is valse profete.!!!
Quote:
|
Elkeen wat hierdie woord hoor en verstaan: bou, bou sonder ophou.
|
Debora jy bedoel seker die wat die volgende verstaan:
Quote:
Elke naam wat ingesleutel word, is 'n baksteen in hierdie huis wat ons bou tot
|
Quote:
2.1 .Die gehoorsames.....hy wat arm is, verslae van gees en bewe vir die woord van God.
(Vers 2b)
(Vers 4)
2.3 Julle broers/julle haters!!! Wat 'n verskriklike waarheid: ons broers wat ons haat en
ons smaad!! (Vers 5)
|
Hierdie klink so na julle boeremag.!!
|
SIENER VAN RENSBURG
Last edited by Piett : 07-31-2009 at 04:36 PM.
|
|
|
08-05-2009
|
|
|
Super Moderator
|
'Boeremag' accused applies for bail
Quote:
Published: 16 Mar 04
A wealthy medical doctor, who is alleged to have been the Boeremag's chief judge, yesterday told a High Court judge he was "absolutely innocent" and would be ruined mentally and financially if he remained in custody.
Dr Lets Pretorius, 57, once again applied for bail - this time in the High Court - a year after a Pretoria regional magistrate refused him bail, saying that it would not be in the interests of justice to release him.
The treason trial of Pretorius and 21 other alleged Boeremag members is to resume later this week.
"As I'm standing here, I am innocent. I'm convinced that if the law follows its course, I will be acquitted at the end of the day. But I would be totally ruined as a human being and in my financial situation if I remain in jail. I have not committed any crimes," Pretorius told judge Anna-Marie de Vos.
He denied that he had ever been a member of the so-called Boeremag -which he said was a phrase coined by the media in any event; that he had ever attended any meetings at which a coup was planned or discussed; or that he had any knowledge of a detailed plan (the so-called Document 12) before the start of the trial.
Pretorius also denied that he had been the chief judge of the Boeremag, or that he had a wide support system who could hide him from the police.
He admitted that he had been a member of an advice council for the Afrikaner Weerstandsbeweging many years ago, but said the council mostly consisted of academics and not all of them were members of the AWB.
Pretorius also denied that he had planned any crimes after he had already been arrested and claimed the fact that he and some of his fellow accused had been transferred from C Max Prison in Pretoria to the Local Prison proved that they were no longer regarded as a threat to the country's security.
He cited numerous health problems - for which he claimed he was not adequately treated in jail - as one of the reasons why he should get bail.
His complaints included that of a bad back - he had spent 10 days in hospital last month after exacerbating an old back injury while being transported with handcuffs and leg irons on – high blood pressure, a ringing noise in his ears and severe depression.
He told the court the treatment for his back was not very successful as he had been confined to his hospital bed in leg irons.
According to Pretorius, his medical condition and the fact that he had become "just another statistic" in jail, with once loyal friends "disappearing", had added to his depression, as had the fact that his former staff blamed him for losing their jobs and the fact that his once thriving businesses were collapsing one after the other.
He was also very worried about his wife, who suffered from depression and high blood pressure and had developed complications after surgery for breast cancer.
"She always trusted me absolutely where it came to her treatment, but she doesn't want to listen to me any more since I've been in jail," he told the court.
Pretorius said he still had a number of loyal patients and had already been offered work by other doctors if he was granted bail.
The application continues. – Sapa.
|
Quote:
|
A wealthy medical doctor, who is alleged to have been the Boeremag's chief judge,
|
LOL Slet's petoors, hoe het hierdie woorde nie in die waarheid uit gedraai in die laaste 3 jaar nie ne, of wat gesels ek alles.???
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
08-06-2009
|
|
|
Super Moderator
|
6th August 2009, 05:19 | #130 | Gunther Zeiler
Kennis

| Re: Ant: Die Volksregister
Quote:
Originally Posted by Krisis Sentrum
(Vers 2b)
(Vers 4)
ons smaad!! (Vers 5)
Nou dan die vertroosting: (vers 9) Hy sal ons nie tot by die geboorte bring en ons nie laat baar nie . Hy sal ons ook nie laat baar en dan nie self toesluit nie!!
Kyk dan ook sommer na die groot verantwoordelikheid wat op die Boerevolk se skouers rus!!
Elkeen wat hierdie woord hoor en verstaan: bou, bou sonder ophou. Die nag het ver gevorder. Elkeen moet self kies waar hy of sy wil staan. Kies self en dra self die gevolge van jou keuse.
Ons is nie daar om enige persoon te oortuig nie. Dit wat in ons lewe: daarvan sal ons getuig en daarvoor sal ons sonder ophou werk.
Sterkte en vrede!!!
Uit die kantoor.
Alias Debora.
|
My wereld antie,
Nou kom plaas jy die pos om te wys jy en jou man lees Bybel. LOL!
Terwyl ons altwee weet julle is van die Satan homself.
Se gou vir Hannes:" Glo jy ook dat een van jou seuns die re-inkarnasie van Andries Pretorius is?"
Het ou Lets homself al laat salf deur die Regter?
As die nuwe koning van die Boere?
Antie, daar is iets seriously verkeerd met jou familie.
Hoe die hel het dit gebeur?
Wie se skuld is dit?
Joune of syne?
| |  |
Gin wonderDie Ou Satanis smeer hulle outste seun aan ons af as die volgende leier nie.
Ek wonder of hulle besef dat Andries Pretorius van kaapse slawe afstam.
LOL!!
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
08-06-2009
|
|
|
Super Moderator
|
Quote:
Originally Posted by Piett
6th August 2009, 05:19 | #130 | Gunther Zeiler
Kennis

| Re: Ant: Die Volksregister
Quote:
Originally Posted by Krisis Sentrum
(Vers 2b)
(Vers 4)
ons smaad!! (Vers 5)
Sterkte en vrede!!!
Uit die kantoor.
Alias Debora.
|
My wereld antie,
Nou kom plaas jy die pos om te wys jy en jou man lees Bybel. LOL!
Terwyl ons altwee weet julle is van die Satan homself.
Se gou vir Hannes:" Glo jy ook dat een van jou seuns die re-inkarnasie van Andries Pretorius is?"
Het ou Lets homself al laat salf deur die Regter?
As die nuwe koning van die Boere?
Antie, daar is iets seriously verkeerd met jou familie.
Hoe die hel het dit gebeur?
Wie se skuld is dit?
Joune of syne?
| |  |
Gin wonderDie Ou Satanis smeer hulle outste seun aan ons af as die volgende leier nie.
Ek wonder of hulle besef dat Andries Pretorius van kaapse slawe afstam.
LOL!!
|
Aan die ander kant, is dit baie moontlik dat Slet's se ouste seun wel van die selfde bloedlyn is as Andries Pretorius.
Wat hy het nou gedraai teen sy eie maats:
Quote:
|
Nóg twee beskuldigdes, die broers mnr. Wilhelm en dr. Johan Pretorius, het sowat drie maande gelede ook besluit om te bieg en beken hulle het saam met ander Boeremaglede bomme geplant.
|
http://jv.news24.com/Beeld/Suid-Afri...524843,00.html
Net soosAndries Pretorius wat die trekkers verraai het, en die rebubliek van Natalia terug aan die Engelse besorg het.
Wys net weer eens, as daar onsuiwer boed in jou are is, kry jy dit nooit daar uit nie.
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
08-10-2009
|
|
|
Super Moderator
|
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
08-10-2009
|
|
|
Volks Kryger
|
Ja-nee, wragtig!
Ou Lets is so besig om homself in die voet te skiet, dat dit regtig nie meer nodig is vir my om hom as die grootste popoel ooit uit te wys nie.
Die man is onverbeterlik. Niemand kan by die poepol kersvashou nie.
Ek wonder nou..... Hoeveel ander ouens wat die Volksregister insleutel is ook "Verraaiers"?
Eish! Die lede se inligting is daarbuite, en wie weet wat word daarmee gedoen? LOL!
Lets is voorwaar die koning van die poepolle.
|
|
|
08-10-2009
|
|
|
Super Moderator
|
10th August 2009, 12:12 | #1 | Lets Pretorius
Kennis
Volksregister
BVR
Boerevryheid Bestuur
Hoofkommandant
http://www.boerevryheid.co.za/forums...ine=1191422580

| Boeremagsaak onder bespreking
Na amper 7 weke reses, wat die 13 aangehoudenes in die sg. Boeremagsaak, in C-maks moes sit en wag, hervat die saak weer Dinsdag, 11 Augustus.
Die saak duur reeds meer as ses jaar en van die aangehoudenes sit reeds sewe jaar as verhoorafwagtendes.
Die Sunday Times het Sondag n artikel hieroor geplaas en dit word tans op SA Sucks gedissekteer.
Van die feite is verkeerd:
1.Die kostes beloop waarskynlik reeds meer as R200 miljoen rand en nie R30 milj. soos die staat graag wil rapporteer nie.
2. Die werklike hoftyd per dag was op n stadium geneem oor ses maande= 55 minute per dag en nie 4 uur nie. Die res van die tyd sit die aangehoudenes onder in die koue hofselle en die wat op borg uit is op die bankie's voor die hof.
3. Die persoon wat gedood is, se onwettige plakkershuis staan ongeveer 400 meter van die plek van ontploffing af. Tydens 'n ondersoek ter plaatse deur die hof, is n kleurfakkel by die hut afgeskiet, terwyl die regter en die ondersoekers op die treinspoor waar die ontploffing plaasgevind het, gestaan het.
Die regter het in die hof verslag gedoen dat hy nie die huis kon sien waar die fakkel afgeskiet is nie. (vanaf die plek van ontploffing nie.)
Verdere feite:
1. Die politici onder Mbeki het ingegryp en gesorg dat geen verdere aangeklaagde borg kry nadat ek die laaste van 8 persone is wat borg gekry het nie.
2. reeds agt van die manne is geskei vandat die saak begin het
3. Prof. Marinus Wiegers het reeds by twee geleenthede oor die TV en radio gesę (my interpretasie) dat hy van mening is dat voortsetting van die saak geen doel dien nie.
Hy het gesę dat daar n tyd kom wat geregtigheid "ongeregtigheid" word, verwysende na die BM saak.
4. Onder die sg. apartheid regering, was Mandela net een week in aanhouding voordat hy op borg vrygelaat is. Hy het erken dat hy betrokke was by die toestemming vir die Kerkstraatbom waartydens 19 mense gedood en 200 beseer is. (http://en.wikipedia.org/wiki/Church_Street_bombing ) The Church Street bombing was an attack by the Umkhonto we Sizwe on May 20, 1983, the military wing of the African National Congress, in the South African capital Pretoria, killing 19 and wounded more than 200.
Dit is n skreiende onreg dat manne wat potensieel onskuldig is (tot skuldig bevind), reeds vir sewe jaar, andere ses-en-'n-half jaar, in die maksimum gevangenis van die land, aangehou word sonder dat daar minstens borg aan hulle verleen word.
Lets Pretorius
Gaan lees die berig en plaas asseblief ook u mening HIER
Last edited by Lets Pretorius : 10th August 2009 at 12:19.
| |  |
Slet's petoors:
Jy hou net nie op om n pot snot aan mense te verkoop nie.
Quote:
|
Na amper 7 weke reses, wat die 13 aangehoudenes in die sg. Boeremagsaak, in C-maks moes sit en wag, hervat die saak weer Dinsdag, 11 Augustus.
|
Hoe kan jy nog van die sg boeremag praat, as dit alreets bewestig is deur jou eie seuns dat die boeremag bestaan het.??
Quote:
|
Dit is n skreiende onreg dat manne wat potensieel onskuldig is (tot skuldig bevind), reeds vir sewe jaar, andere ses-en-'n-half jaar, in die maksimum gevangenis van die land, aangehou word sonder dat daar minstens borg aan hulle verleen word.
|
Hoe kry jy dit reg, daar is dan mense wat alreets skuld herken het, insluitende jou twee seuns.
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
08-15-2009
|
|
|
Super Moderator
|
15th August 2009, 10:11 | #186 | Stoffel
Staatmaker
BVR
Boerevryheid Bestuur
Generaal

Ons dank aan Leon Hart van Asgard wat aan ons die volgende statistieke beskikbaar gestel het:

Let wel, dis PERSENTASIES VAN DIE TOTAAL WAT INGEVOER IS.
Last edited by Stoffel : 15th August 2009 at 11:00.
| |  |
Slet's petoors, nou bedank jy nogal n Anti-Chis, Leon Hart.!!
Staan daar nie op die aansoek vorm, Een God, Een Volk, Een Vaderland nie.??
Jy is n agterbakse slang.!!!
Maak jy nou die volk bemekaar onder die vandel van die Anti-chis, SATAN!!
En die Satan is nou ook sommer in beheer van al die mense op die volksregister, want dit is sy sagteware waarop dit ingetik word.!!!!
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
08-15-2009
|
|
|
Super Moderator
|
Dit is nou n gegewe feit dat die boeremag van dag een af n Anti-Chis, Nazi, Pagan en Satanise beweging was/is.!!!
http://boervolk.com/forums/showpost....9&postcount=96
Enige boer wat homself met die beweeging { organisasie } vereenseldig, IS N VYHAND VAN DIE BOERVOLK.!!!!
Hitler was n idioot.!!
Hitler was n Anti-Chis.!!
Hitler was Satanis met n Pagan geloof.!!
Hitler was n "puppet on a chain" vir die Jode en die wereld magte.
Hitler mos die Duiste volk, wat op daardie staduim die slimste volk op aarde was, vir die Jode en die wereld magte vernietig.
Hitler en die Nazis was en is n skande op die Duitse volk.
Die Boervolk het tot stand gekom en n Verbond met God gemaak:
Voor Hitler gebore was:
Slet's petoors jy en jou sataniste is n verleenheid vir die Opregte Boer.!!!
Enige persoon wat homself met jou en jou sataniste vereenseldig, IS N VYHAND VAN DIE BOERVOLK.!!!!!
Ek bly trots op my Duiste erkoms.
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
08-17-2009
|
|
|
Volks Vegter
|
Quote:
Almal ken die legende van die Hollandse seuntjie wat die gaatjie in die dyk met sy vinger toegedruk het totdat ander kon kom help om die lekkasie te herstel
Ons het die huidige register se insleutel bladsy, as n vinger in die gat projek beskou.
Dit doen nog nie naastenby wat moet gebeur nie,(daar moet baie funksionalitiete ingebou word soos die vertoning van n walaer, n Treklaer ens.) Dit sal binnekort in plek wees maar intussen is ons besig om die register permanent in plek te kry.
Ons noem dit toe die "vinger projek."
|
Daarnaas weet Stoffel wat hy met sy vinger kan doen die BV Vinger vinger projek is weereens n teken van veraad en sy volksregister n joke net om almal die midelvinger te wys kan Stoffel maar op sy duim gaan sit net soos sy seuns met hul gatte in die tronk
|
|
|
08-18-2009
|
|
|
Super Moderator
|
|
SIENER VAN RENSBURG
Last edited by Piett : 08-18-2009 at 12:02 PM.
|
|
|
08-19-2009
|
|
|
Super Moderator
|
| 17th August 2009, 22:34 | #16 | Lets Pretorius
Kennis
Volksregister
BVR
Boerevryheid Bestuur
Hoofkommandant

| Re: Het die VVK die regte plan?
Quote:
Originally Posted by vanAswegen
Ek se dit help nie mens is oorhaastig nie!
Hier moet fyn opgelet word.
Dit sal baie kos om my te oortuig dat ons in die regte rigting beweeg.
Ek wil absoluut niks te doen he met eenigeen of enigiets wat hom vereensellig met die Nuwe Suid Afrika nie. Dit is politieke geknoeiery, dit is uitputtend. Vir politiekery het ek nie meer veel tyd nie. Dit bly net by dit: politiekery. Terwyl ons volk stelselmatig uitgemoor word. Onaanvaarbaar.
|
Van Aswegen,
Jy het my verloor!
Hoe moet ons jou oortuig dat ons op die "regte pad" is?
Die BVS en spesifiek die BVR het opdrag van die Boerevolk ontvang om
1. Die Boerevolk op n Volksregister bymekaar te maak.
2. Vryheid vir die Boerevolk te bewerkstellig.
Ons is steeds onverpoosd besig met hierdie opdragte.
Dit word juis buite die party-politieke arena gedoen. Van die ander rolspelers is aan die ander kant weer viervoet BINNE die politieke arena
As jy NIE hiermee kan vereenselwig nie, waarmee is jy bereid om jou mee te vereenselwig?
Stel gerus vir ons jou oplossing hier.
Boeregroete,
LP
Lees alles hier oor julle vergaderings en verkiesings:
http://boervolk.com/forums/showthread.php?t=1566
8 Hours Ago | #3 | Lets Pretorius
Kennis
Volksregister
BVR
Boerevryheid Bestuur
Hoofkommandant

| Re: Hoe word die BVR verkies?
Vervolg:
Die BVK reël toe
1. n Volksvergadering wat bekend staan as n volksverteenwoordigende vergadering (VVV). Alle bestaande en bekende organisasies wat hulle met die sake van die Afrikaner en van die Boerevolk bemoei, is daarheen uitgenooi.
|
(VVV)
VREEMDE VIEENDE VOORWERPE.!!!!
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
08-22-2009
|
|
|
Moderator
|
Ek doen graag `n beroep op ALMAL wat hierdie tipe poste van Lets Pretorius pos om asseblief vir my ook die korrekte skalels na daardie poste te plaas.
Ek is nou besig met die HOOGSTE gesag van die Department of Correctional Services oor die aangeleentheid dat Lets Pretorius uit is op `n half miljoen Rand se borg waar die Staat aangeval sou word ens., ens, ens...
Ek wil weet hoe hy nog steeds sy saak kan voortsit terwyl hy op hierdie stewige borgvoorwaardes uit is en selfs `n Millitere roete noem na sy vryheid.
Iets is nie pluis nie.....
DOK
Quote:
Haal aan
Lets Pretorius
Kennis
Volksregister
BVR
Boerevryheid Bestuur
Hoofkommandant
Lets Pretorius's Avatar
Lets Pretorius is op die regte pad
Default Re: Het die VVK die regte plan?
Hoe moet ons jou oortuig dat ons op die "regte pad" is?
Die BVS en spesifiek die BVR het opdrag van die Boerevolk ontvang om
1. Die Boerevolk op n Volksregister bymekaar te maak.
2. Vryheid vir die Boerevolk te bewerkstellig.
Ons is steeds onverpoosd besig met hierdie opdragte.
Dit word juis buite die party-politieke arena gedoen. Van die ander rolspelers is aan die ander kant weer viervoet BINNE die politieke arena
As jy NIE hiermee kan vereenselwig nie, waarmee is jy bereid om jou mee te vereenselwig?
Stel gerus vir ons jou oplossing hier.
Boeregroete,
LP
|
|
|
|
 |
|
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
|
Posting Rules
|