» Recent Threads |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
08-07-2009
|
|
|
Super Moderator
|
BPK Barend Paul Kruger
Today, 04:23 PM | #1 | Barend Kruger
Account Disabled

| Barend Kruger says Goodbye to Stormfront.
This is my last word on this forum. There are very unnecessary WARS raging here in South Africa and it is a war between whites.
Good bye all my friends.
World Wide White Pride.
You changed my life and Gave me hope.
Klipgeit you goat you taught me a few things;
Hannes Lottering or Bushwarvet you will be recognised by the WN as a Government Agent one day and they will deal with you;
Subie – Jy loop die regte Pad, jy gaan nog ver kom vriend.
And everyone else, never give an inch but try to take two.
Geloof belydenis: Ek glo in die vader, die seun en die heilige Gees. Jesus het gesterf vir my sonde en alleen deur hom kan ek die ewige lewe betree want hy is my verlosser.
Tot Wedersiens Kamerade.
.
| | |
Quote:
|
As for the AIDS remark thanks Hannes real Macho of you - Kaffer.
|
Ou Barend, wat Hannes vir jou gese het aangaande jou AIDS, is fokol wat ek vir jou sal se nie.
Jy is n moroon!!!
Kom ek geen jou n vlag les wat nie nie maklik sal vergeet nie.
http://www.stormfront.org/forum/show...43&postcount=8
http://www.stormfront.org/forum/show...43&postcount=8
Jy sien daai ROOI streep bo-aan jou vierkleur.???
Stam van Juda.!!! Gen 49:9.
Quote:
Jer 40:11 En ook al die Jode wat in Moab en onder die kinders van Ammon en in Edom en wat in al die lande was, het gehoor dat die koning van Babel vir Juda ‘n oorblyfsel nagelaat het; en dat hy Gedálja, die seun van Ahíkam, die seun van Safan, oor hulle aangestel het;
Jer 40:12 daarom het al die Jode teruggekom uit al die plekke waarheen hulle verdryf was, en in die land Juda na Gedálja gekom, in Mispa; en hulle het groot hoeveelhede wyn en somervrugte ingesamel.
|
So Stam van Juda is Jode.!!! LOL.
Quote:
Joh 8:44 Julle het die duiwel as vader, en die begeertes van julle vader wil julle doen. Hy was ‘n mensemoordenaar van die begin af en staan nie in die waarheid nie, omdat daar in hom geen waarheid is nie. Wanneer hy leuentaal praat, praat hy uit sy eie, omdat hy ‘n leuenaar is en die vader daarvan.
Joh 8:45 Maar omdat Ek die waarheid spreek, glo julle My nie.
Joh 8:46 Wie van julle oortuig My van sonde? En as Ek die waarheid spreek, waarom glo julle My nie?
Joh 8:47 Die wat uit God is, luister na die woorde van God. Daarom luister julle nie, omdat julle nie uit God is nie.
Joh 8:48 Die Jode antwoord toe en sê vir Hom: Sê ons nie met reg dat U ‘n Samaritaan is en van die duiwel besete is nie?
|
Quote:
|
Joh 8:52 Toe sê die Jodevir Hom: Nou weet ons dat U van die duiwel besete is. Abraham het gesterwe en die profete, en U sê: As iemand my woord bewaar, sal hy die dood in der ewigheid nie smaak nie.
|
Quote:
|
This is where the actual concept came from.
|
You so right.!!
Dis punt nommer een.
Nou vir punt nommer twee.
Die ANC het jou verraadlike vlag in sy moer gesteek, maar aan die OUE VIERKLEUR, die VRYHEIDS vlag het hulle nie aangeraak nie.
So vat jou verraadlike vierkleur en druk dit in jou ADIS Poepol op.!!!
En hierdie belydenis van jou kan jy nie eers reg kwoteer nie:
Quote:
|
Geloof belydenis: Ek glo in die vader, die seun en die heilige Gees. Jesus het gesterf vir my sonde en alleen deur hom kan ek die ewige lewe betree want hy is my verlosser.
|
Dis veronderstel om so te wees.
Quote:
|
Mat 28:19 Gaan dan heen, maak dissipels van al die nasies, en doop hulle in die Naam van die Vader en die Seun en die Heilige Gees; en leer hulle om alles te onderhou wat Ek julle beveel het.
|
As wat ek saam met n 1000 man staan, wat net met die wapen alleen gewapen is.
Ek staan erder met n man wat feitlik korek is, as n man wat Geeslik verkeerd is.
|
SIENER VAN RENSBURG
AAN DIE STERKSE EN MEES OPREGSTE BOER SAL DAAR GELOUTER WORD
Last edited by Piett : 08-20-2009 at 07:27 PM.
|
|
|
08-07-2009
|
|
|
Super Moderator
|
6th August 2009, 03:54 | #18 | Gunther Zeiler
Kennis

| Re: Frikkie se aanslae
Quote:
Originally Posted by BPK Barend Paul Kruger
Propatria jy het my steun. As jy die gemors kan uitsorteer sal dit waardeur word. Ek kan nie verstaan hoekom Boere verraaiers nog so lekker krioel nie. Hoogverraad het sy nagevolge nie waar nie.
|
Jou verdomde luis!
Op Stormfront praat jy lekker saam. Hoe ons in vrede moet saamleef en werk vir n beter toekoms.
Jy is sekerlik die grootste poepol wat ek nog die misnoee gehad het om mee te kommunikeer.
Jy is n volslae Poepol.
Geen wonder jy het Aids nie.
| |  |
Hierdie is net weer n bewys watse tweegat ADIS poepol jy werklik is.!!!
Ek staan erder met n man wat feitlik korek is, as n man wat Geeslik verkeerd is.
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
08-07-2009
|
|
|
Super Moderator
|
Yesterday, 04:04 PM | #174 | Barend Kruger
Account Disabled

| Re: WAR in South Africa 2009 ?
“I have given my life to alleviate the sufferings of Africa.
There is something that all White men who have lived
here like I have must learn and know: that these individuals
are a sub-race. They have neither the mental or emotional
abilities to equate or share equally with White men in any
functions of our civilization. I have given my life to try to
bring unto them the advantages which our civilization must
offer, but I have become well aware that we must retain
this status: White the superior, and they the inferior. For
whenever a White man seeks to live among them as their
equals, they will destroy and devour him, and they will
destroy all his work. And so for any existing relationship
or any benefit to this people, let White men, from anywhere
in the world, who would come to help Africa, remember that
you must maintain this status: you the master and they the
inferior, like children whom you would help or teach. Never
fraternize with them as equals. Never accept them as your
social equals or they will devour you. They will destroy you.”
-- Dr. Albert Schweitzer-
I have a simple answer here regarding registers.
When you are Born you are issued with a birth certificate. That links you to Mom and Dad'S I.D. numbers - logic.
When you get your first I.D. book that links your name and details to what ever system government wants to use to find you.
Your i.d. number, tax return etc. is what classifies you as white, black, indian what ever, it tells them where you work and where you stay, your banking details, where you frequently draw money and if you use a petrol card where you feul up.
Don't come with ludicrous conspiracy theories.
Let us rather talk about the real WAR. The war of traitors who divulge thousands of memebers email addresses because they have hidden agendas against certain individuals that spill over into an ugly mess they can never fix.
You know, all of you that I try not to offend or attack people but to build a bond with every one here.
Some whites are more black in this country than blacks ever can be.
They hate white people more than blacks can even hate whites. There is no stopping them and we should not stop them.
They make names for themselves and only time will tell if it is or was to their favour or detrement.
I would also like to thank Bushwarvet for the following comment he made about me;
Quote:
Jou verdomde luis!
Op Stormfront praat jy lekker saam. Hoe ons in vrede moet saamleef en werk vir n beter toekoms.
Jy is sekerlik die grootste poepol wat ek nog die misnoee gehad het om mee te kommunikeer.
Jy is n volslae Poepol.
Geen wonder jy het Aids nie. |
It just goes to show you. He is right. We must live together and work together for a better future for the WN but here he contradicts himself and his true mission in live.
He logged into our forum as another user behaved untill he was out of moderation and went ballistic.
I am saddened by this behavior. All your disgusting posts were deleted.
Hannes Lottering aka Bushwarvet it was nice knowing you when I started here. You were very respectfull and discreet but I can not trust a man who sabotages forums and spreads stories without ever putting any tangible form of proof on the table not hearsay.
This is my last word on this forum. There are wars raging here in South Africa and it is a war between whites.
I am extremely upset and would request you and your I.P. be permanantly banned but who really gives anything for South Africa.
The world did not help us in Apartheid when we had to survive we did it on our own. You dont care that is why instead of doing constructive things you twist like a snake and just generally lie your way into everything.
God Bless you and I forgive you.
Good bye all my friends.
World Wide White Pride. You changed my life and Gave me hope.
| |  |
Barend Kruger:
Jy is n lae luis.!!!
Het jy nie gesien ArrowOod het gese om ander forums se goed nie op SF te kom verkondig nie.??
Nou kom trek jy n jannie jammer gat op jouself, en plaas goed wat op n ander forum gese was, net om n bietjie bejammer te word.!!!
Onthou jy die:???
Quote:
Propatria jy het my steun. As jy die gemors kan uitsorteer sal dit waardeur word. Ek kan nie verstaan hoekom Boere verraaiers nog so lekker krioel nie. Hoogverraad het sy nagevolge nie waar nie.
|
Hoogverraad jou foken hond, jy is die een wat as n verraaier verklaar moet word.!!!
Jy het lekker saam gesels daar op hoervryheid.
Ek voel fere vir jou.
Die Boervolk het nie drek soos jy nodig nie.!!
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
08-07-2009
|
|
|
Volks Kryger
|
Ja miskien was ek dalk net vandeesweek te gou om die Wit Poepol toekenning te gee.
Barend is regtig op hierdie stadium die voorloper vir volgende week se toekenning.
Boere Staatsman is net so n kort koppie agter.
Iets laat my dink Boerestaatsman wil nie regtig wen nie.
Vandat hy genomineer is ,is hy regtig stil. LOL!
|
|
|
08-18-2009
|
|
|
Super Moderator
|
02-11-2006, 03:26 PM | #1 | Barend Paul Kruger
Forum Member
http://www.stormfront.org/forum/imag...ine=1139668548

| Die tyd vir verandering is 2006
Die tyd vir verandering is 2006
Te veel van ons Afrikaans sprekendes sit en bekommer ons oor geldsake, oor ons verhoudings en oor werk.
Jy hou van Afrikaans reg? Hoekom bekommer jy jou nie oor jou taal en kultuur nie, sonder dit maak dit nie saak of jy geld het, werk het of verhoudings het nie.
Jou geskiedenis is besig om soos ‘n lyk te ontbind as gevolg van jou eie wanhoop. Waar het jy ooit kon voorspel dat Afrikaans sprekendes wil gatkruip by ‘n meederheid vir hul voortbestaan en erkenning. Dit is ‘n mite weet jy, as ons almal besluit om net te stem, kies die afrikaanse party, jy sal weet wanneer die tyd aanbreek. En asseblief die DA praat meestal net Engels so vergeet van hulle, hulle praat hard nou, bietjies te laat. Net al die ander Afrikaanse partye wat saam smelt sal wen in ‘n verkiesing. Ignoreer propaganda. Eendrag Maak Mag!
Baie mense registreer, baie min gaan hierdie keer stem. Hoe meer van ons vir Afrikaans stem, hoe groter is ons kaans. Die meederheid is net dit, die meederheid. Moenie voel asof jy onder druk is omdat jy nie weet hoeveel Afrikaans spreukendes gaan stem nie.
Onthou: Haal uit die verlede en bou daarop die toekoms vir ons kinders en ons land die dinge wat goed is. Woorde deur S.J.P.Kruger 1904 kort voor sy dood.
Magtig ons durf nie te meng met semels nie. Vergeet wat die wereld jou voer, jy is Afrikaans. Jou voorouers het twee groot oorloe geveg vir jou bestaan as Afrikaans sprekende, die verlies: 24 000 wit kinders en 3000 wit vrouens in konsentrasie kampe soos die joode net so erg en erger ja.
Wil jy my se die kinders wat weggekwyn het van hongerte, wat regtig so maar soos riete laat word is, vir niks gesterf het nie. Dat hulle meninglose vir jou is vandag.
Doen jouself ‘n guns, gaan soek bietjie rond op die internet vir informasie oor die anglo boere oerloe. Kyk na die foto’s van kinders wat gelei het, lees die stories van die tantes in die kampe. Al het ons die oorlog verloor teen engeland detyds het ons tog aangehou en aangedring op ons vryheid en het ons dit uiteindelik gekry.
Moenie bang wees nie, waar in die verlede 500 honderd Afrikaans sprekendes teen ‘n weermag van 5000 baklei het en gewen het kan jy vandag as een alleen ‘n belsuit maak en jou toekoms daarin verlsuit in graniet, bloed en ywer op ‘n afrikaanse regering met afrikaanse waardes en afrikaanse morele.
Jy weet dit klink so onpersoonlik om iets te probeer opsom vir jou. Waarom vra vir iets wat joune is. Waarom baklei vir jou taal as jy net jou mond die heeltyd hou en nie bydra tot die bevordering van jou taal en kultuur nie. Wat leer jy jou kinders. Wat se trots het jy nog oor in jou as ‘n Afrikaans sprekende mens.
Afrikaners het nog nooit saamgestaan nie, ons het wel saam baklei as ons in ‘n groep saam verkeer het teen die vyand. Laat daar net ‘n kort blaaskaans kom en die helfte verdwyn soos brakke terug in hul hokke in as die wind begin waai.
Dit was nog altyd ‘n swakpunt van Afrikaans - mens gewees, jou bekommernis oor eiendom en jou persoonlikke dinge wat jy bo die van jou land, jou taal en jou geloof bly sit tot vandag toe.
Ons kan net hoop vir Afrikaans eenheid, met dit gese meen ek ;
Slegs Afrikaans tel, Afrikaans sprekendes is nie net dof dom en stom nie, ons is bitter einders. Stormjaers. Ons is die wind en doringbome van suid afrika.
Hoekom le ons vir die rollers van agteruitgang ons regte op die lyn vir ‘n fynste inkeling dat miskien sal iemand ons jammer kry. Dit is regtig iets waarvoor jy nie lank genoeg kan lewe om te sien nie. Of jou kinders of hulle kinders. Vergeet daarvan.
Staan op vir AFRIKAANS wees, staan op vir AFRIKAANS praat, AFRIKAANS leer, AFRIKAANS bid, AFRIKAANS lewe.
As jy vriende het wat uit die land uit is, probeer hulle terugwen. Se vir hulle ons het hulle Afrikaans nodig. Ons het hulle meer nodig as brood vir ons voortbestaan as Afrikaans sprekendes.
Ek weet dat Engels die besigheids taal van die wereld is en ja ek kan engels verstaan en baie volt praat maar ek verkies my eie identiteid. Dit is my voorkeur. Afrikaans.
Ek sien ‘n wit president terug aan die beheer van ons land. Ek sien Afrikaans kry sy regmatige plek as eerste taal in al die skole. Die land behoort aan Afrikaans.
Hierdie jaar gaan groot dinge gebeur. Afrikaans staan hierdie jaar op of gaan le vir ewig en kwyn weg in die verlede in en so ook, eerlikheid, geregtigheid, barmhartigheid, maniere, geloof, geskiedenis en al ons kultuur daarmee.
Ek stel voor jy praat met joune en hulle met hulle sin ensovoorts.. ryk uit na mekaar toe groet witmense wat jy tegemoet kom, leer jong mense om oud mense begaafd te wees, mense moet meer kommunikeer om meer oor die weg te kom en sodoende eenheid te herskep in ons midde.
Doen navorsing en laat weet my hoe jy voel oor wat ek hier neer gelaat het en gee my terugvoering oor jou gedagtes en hoe jy voel oor die huidige suid afrika.
Wil jy iets daaromtrent doen. Is jy dik vir huidige toestande. Ek is bevrees daar is baie van julle wat julle self veraai en vereenselwig met ‘n skeidingsmuur van geld en klas wat julle glad nie aan die woorde van my gaan steur nie. Dit is met julle wat ek die swaarste wil praat.
Sonder AFRIKAANS is jy niks. Engelse wit mense is nie my vyand nie maar die swartman wat net soos Engeland sy taal bo myne probeer sit is wel.
Terugvoering:
My Suid Afrika
Posbus 2527
Primrose
1406
Suid Afrika
Maak elke dag ‘n doel om Afrikaans meer te gebruik en beter te praat want sodra jy die dreuning begin hoor is die tyd hier.
Dankie.
Groete ZAR
| | |
02-13-2006, 04:03 PM | #2 | Voortrekker
Forum Member
http://www.stormfront.org/forum/imag...ine=1131448261

| Re: Die tyd vir verandering is 2006
Stem saam - Ons mense moet weet dat ons baie swaar gekry het in vreeslike tye vir die Volk en nog baie gaan swaarkry.
Hulle moet weer opgevoed raak in ons geskiedenis.
Voorentoe Boere.
02-13-2006, 11:44 PM | #3 | Slickwik
Forum Member
http://www.stormfront.org/forum/imag...ine=1162823576

Die taal Afrikaans is nie al my waardes in nie, ek is 'n wit man, ek is 'n boer, ek moet werk, ek sal nie bedel nie, ek moet eet, ek sal nie honger slaap nie, ek moet huis hê, ek sal nie op ander se inkomste lewe nie. Daar is dinge wat mens moet aandag gee aan.
Ook waar is dat ons na die geskiedenis moet kyk, maar let wel wat die Vader ons beveel in die Woord: "GETUIG VAN MY EN DIE DINGE WAT EK VIR JULLE GEDOEN HET".
Ek dink ons moet weer na die geskiendenis kyk, kyk hoe ons Vader ons altyd gehelp het, en ons moet nou onder mekaar begin getuig van Sy goedheid, en hoe Hy ons enigste uitweg is.
| | |
Today, 01:32 PM | #5 | bushwarvet
Forum Member
http://www.stormfront.org/forum/imag...ine=1209708486

Quote:
Originally Posted by Xboers
Sjoe! Laaaang storie lank-lank gelede.
|
En ek dag die knaap is verban?
Omdat hy na ander forum gebruikers verwys as "kaffirs".
Nou loop krap jy n ander alias van hom uit! LOL!
| | |
Lol LOL Lol

|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
08-20-2009
|
|
|
Super Moderator
|
[
Quote:
3/15/2009 9:25:50 AM] Hannes Lottering: Barend pal kruger het n visioen gesien dat hy die man in bruin is.
[3/15/2009 9:25:59 AM] Hannes Lottering: Ons nuwe leier. LOL!
[3/15/2009 9:26:09 AM] Toffie20: Ag sy hele ou hol. Waar kom hy daaraan?
[3/15/2009 9:26:20 AM] Hannes Lottering: Sy ma glo hom ook
[3/15/2009 9:26:34 AM] Hannes Lottering: Hulle was onlangs op Balmoral
[3/15/2009 9:26:47 AM] Hannes Lottering: Toe vertel hulle dit vie Kommandant Ratte
[3/15/2009 9:26:49 AM] Toffie20: (rofl)Dan hy beter sy gat begin roer 
[3/15/2009 9:26:55 AM] Hannes Lottering: Hy lag nou nog daaroor
[3/15/2009 9:27:23 AM] Toffie20: Ek sou myself ook gekraak het, lol
[3/15/2009 9:27:32 AM] Hannes Lottering: Skynbaar is Barend so n ou verpoepte ou mannetjie
|
Nou het die DieManInDieBruinPakKleure sy verskyning gemaak!!!
Yesterday, 04:18 PM | #1 | DieManInDieBruinPakKleure
Forum Member

| Stilte
Ongemaklike stiltes
Ek sit nou die dag saam met ´n pêl in my bakkie oppad Sodwana toe, vir twee ure uit die ses is dit tjoepstil, salig, vreedsaam. Ek kry tyd om oor lief en leed te dink, oor Vincent se Starry night wat êrens oor die water hang ... en in my hart. Ek reis deur die Skotland en verbeel my die grasvlaktes om ons was eens op ´n tyd Wallace se oorlogsgronde. Langenhoven fluister een van sy spreuke in my oor. Man, nou het ek weer krag na die stad my amper verwurg het, nou is ek reg vir vakansie!
Ook nie te lank terug nie sit ek saam met ´n vriendin in die bakkie oppad plaas toe. Dit raak weer so tjoepstil; ek klim op die Queen Elizabeth oppad na die oudhede van Europa... ¨hoekom is jy so stil?¨, krap ´n plaat hier langs my. ¨Ek weet nie, ek dink maar net¨, sê ek in die rustigste stemtoon wat ek kan, klim by die Louvre se trappe af, ruik Louis die 14de se minnaresse se soet parfuum.. ¨Waaroor dink jy?¨, scratch DJ Ira weer die plaat hier langs my oor. ¨Sommer maar net oor goed, ek kan dit nie regtig verduidelik nie.¨ Sien my vriendin se onderlippie begin bewe; ¨Ek het geweet jy´s kwaad vir my oor die ander aand...¨ Ek was regtig nie vir haar kwaad nie, ek kan ook nie onthou dat ek oor enigiets móét kwaad wees nie; ¨Nee man, waaroor sal ek nou vir jou kwaad wees?¨ ¨Toemaar ek kan sien jy wil nie met my praat nie, los dit net.¨ Ek dink; wel fokken fine dan, terug na my dagdroom; om een of ander rede het die trappe van die Louvre na die afgrond voor Dante se Inverno verander, ek sukkel teen die klippe af en kyk; daar´s Paradiso en vêr agter waai Beatrice, sy wuif my nader en skree; ¨Jy hoef nie so kortaf met my te wees nie, dit is nie so ´n groot deal nie.¨ ¨Wat de fok¨, dink ek perongeluk hardop. Oops, verkeerde woordkeuse. Langs my het iemand die Angel falls se krane wawyd oop gedraai – dis net snikke en snot; ¨Ek wou maar net vir jou ´n rustige shooter koop, ek het nie geweet dit gaan so sleg wees nie.¨ Nee, het nog steeds nie ´n clue waarvan sy praat nie, maar trane maak my vreeslik senuagtig, dis nou tyd om sensitief te wees; ¨Ek is regtig nie kwaad met jou nie, ek´s flippen jammer ek was so kortaf, ek het dit regtig nie bedoel nie, is jy oukei?¨ Die onderlip het ophou bewe maar die snot sit nog dik op die wang; ¨Oukei, ek´s net bly jy´t my vergewe.¨ Vergewe vir wat weet ek tot vandag toe nie, het ek ooit gesê ek vergewe haar? Miskien moes ek kwaad wees vir haar, wie weet, wie gee om, van nou af maak ek maar of ek luister terwyl ek die piramides verken. Al dwalende tussen die katakombes met ´n draaiorreltjie onder my arm; ¨Haai kyk die swart en wit beesies wat noem mens hulle nou weer het ek jou al vertel my tannie het so een gehad met ´n keep in een oor toe noem hulle haar blommetjie snaakse naam vir ´n bees né anyway die beesie het eendag............................................ ........................¨
Mense, stiltes is daar vir ´n rede. Ek weet nie hoekom is almal verslaaf daaraan om onbenullige kak kwyt te raak net om die ongemaklikheid te verdryf nie. Die goed wat jy sê om sulke stiltes te vul laat jou gewoonlik soos ´n totale idioot klink.
In Quentin se woorde: ¨That's when you know you've found somebody special. When you can just shut the fck up for a minute and comfortably enjoy the silence.¨ - Mia in Pulp Fiction
| | | | DieManInDieBruinPakKleure |
Today, 01:37 AM | #2 | bushwarvet
Forum Member
http://www.stormfront.org/forum/imag...ine=1209708486

| Re: Stilte
Quote:
Originally Posted by DieManInDieBruinPakKleure
Ongemaklike stiltes
Ek sit nou die dag saam met ´n pêl in my bakkie oppad Sodwana toe, vir twee ure uit die ses is dit tjoepstil, salig, vreedsaam. Ek kry tyd om oor lief en leed te dink, oor Vincent se Starry night wat êrens oor die water hang ... en in my hart. Ek reis deur die Skotland en verbeel my die grasvlaktes om ons was eens op ´n tyd Wallace se oorlogsgronde. Langenhoven fluister een van sy spreuke in my oor. Man, nou het ek weer krag na die stad my amper verwurg het, nou is ek reg vir vakansie!
Ook nie te lank terug nie sit ek saam met ´n vriendin in die bakkie oppad plaas toe. Dit raak weer so tjoepstil; ek klim op die Queen Elizabeth oppad na die oudhede van Europa... ¨hoekom is jy so stil?¨, krap ´n plaat hier langs my. ¨Ek weet nie, ek dink maar net¨, sê ek in die rustigste stemtoon wat ek kan, klim by die Louvre se trappe af, ruik Louis die 14de se minnaresse se soet parfuum.. ¨Waaroor dink jy?¨, scratch DJ Ira weer die plaat hier langs my oor. ¨Sommer maar net oor goed, ek kan dit nie regtig verduidelik nie.¨ Sien my vriendin se onderlippie begin bewe; ¨Ek het geweet jy´s kwaad vir my oor die ander aand...¨ Ek was regtig nie vir haar kwaad nie, ek kan ook nie onthou dat ek oor enigiets móét kwaad wees nie; ¨Nee man, waaroor sal ek nou vir jou kwaad wees?¨ ¨Toemaar ek kan sien jy wil nie met my praat nie, los dit net.¨ Ek dink; wel fokken fine dan, terug na my dagdroom; om een of ander rede het die trappe van die Louvre na die afgrond voor Dante se Inverno verander, ek sukkel teen die klippe af en kyk; daar´s Paradiso en vêr agter waai Beatrice, sy wuif my nader en skree; ¨Jy hoef nie so kortaf met my te wees nie, dit is nie so ´n groot deal nie.¨ ¨Wat de fok¨, dink ek perongeluk hardop. Oops, verkeerde woordkeuse. Langs my het iemand die Angel falls se krane wawyd oop gedraai – dis net snikke en snot; ¨Ek wou maar net vir jou ´n rustige shooter koop, ek het nie geweet dit gaan so sleg wees nie.¨ Nee, het nog steeds nie ´n clue waarvan sy praat nie, maar trane maak my vreeslik senuagtig, dis nou tyd om sensitief te wees; ¨Ek is regtig nie kwaad met jou nie, ek´s flippen jammer ek was so kortaf, ek het dit regtig nie bedoel nie, is jy oukei?¨ Die onderlip het ophou bewe maar die snot sit nog dik op die wang; ¨Oukei, ek´s net bly jy´t my vergewe.¨ Vergewe vir wat weet ek tot vandag toe nie, het ek ooit gesê ek vergewe haar? Miskien moes ek kwaad wees vir haar, wie weet, wie gee om, van nou af maak ek maar of ek luister terwyl ek die piramides verken. Al dwalende tussen die katakombes met ´n draaiorreltjie onder my arm; ¨Haai kyk die swart en wit beesies wat noem mens hulle nou weer het ek jou al vertel my tannie het so een gehad met ´n keep in een oor toe noem hulle haar blommetjie snaakse naam vir ´n bees né anyway die beesie het eendag............................................ ........................¨
Mense, stiltes is daar vir ´n rede. Ek weet nie hoekom is almal verslaaf daaraan om onbenullige kak kwyt te raak net om die ongemaklikheid te verdryf nie. Die goed wat jy sê om sulke stiltes te vul laat jou gewoonlik soos ´n totale idioot klink.
In Quentin se woorde: ¨That's when you know you've found somebody special. When you can just shut the fck up for a minute and comfortably enjoy the silence.¨ - Mia in Pulp Fiction
|
As jy n ander ou aanhaal, is dit net goeie maniere om die "link" ook te plaas.
Netnou dink ons dat ons met n intelektuele persoon te doen het.
Sommiges sou na jou pos as plagiaat of kopiereg skending verwys.
Om te verhoed dat dit gebeur, plaas ek nou maar die skakel vir jou:
http://www.diewitrus.co.za/stiltes.html
| |  |
Ho Ho Ho.....kersfees kom vroeg die jaar!!!
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
08-23-2009
|
|
|
Super Moderator
|
23rd August 2009, 00:54 | #1 | BPK Barend Paul Kruger
Burger
Volksregister
Kampkommandant
http://www.boerevryheid.co.za/forums...ine=1243629394

| Boerevryheid is Groter as wat jy dink
Net vir die mense wat kyk na die Members List, julle sien net lede wat al poste geplaas het daar. Daar is duisende lede geregistreer wat nog geen poste geplaas het nie maar hulle besoek die blad gereeld om te lees.
Baie ouens het dalk net "subscribe" aan sekere drade en is gelukkig met die forum email wat hulle kry elke dag.
Hou dit in gedagte..
Hierdie forum is baie Groter as wat baie slim Jannies dink.
LOL wat vertel jy my nou.!!!
Showing results 1 to 30 of 1085
Search took 0.07 seconds.
Teen
Threads: 16,306, Posts: 255,208, Members: 8,628
Welcome to our newest member, WilliamOT
Boerevryheid Forum: Members List
Wie probeer jy nou eintlik bullshit???
8,628 - 1,085
los jou met 7,543 spamers.!!!
Moet ek weer BV se e-pos data basis plaas sodat die mense kan sien hoeveel spammers daar werklik is.???
En vat jou:
[ Kopie reg voorbehou - Boerevryheid Forum © ]
En druk dit in jou Aids poephol op.!!!
|
SIENER VAN RENSBURG
Last edited by Piett : 08-23-2009 at 03:56 AM.
|
|
|
08-23-2009
|
|
|
Super Moderator
|
23rd August 2009, 10:19 | #216 | BPK Barend Paul Kruger
Burger
Volksregister
Kampkommandant

| Re: Wie glo in Niburu
Ek het drie lêers vol inligting oor VVV's. Niburu is al in die 90's bespreek as die tiende planeet duskant pluto maar te ver vir ons om te sien.
Ek het ook artikels van ander Balle wat uit die lug geval het maar dit was toe deel van 'n vuurpyl.
Wat van Mars Mellows..
LOL Praat jy nou van julle volksverteenwoordigende vergadering (VVV).??
8 Hours Ago | #3 | Lets Pretorius
Kennis
Volksregister
BVR
Boerevryheid Bestuur
Hoofkommandant
http://www.boerevryheid.co.za/forums...ine=1191422580

| Re: Hoe word die BVR verkies?
Vervolg:
Die BVK reël toe
1. n Volksvergadering wat bekend staan as n volksverteenwoordigende vergadering (VVV). Alle bestaande en bekende organisasies wat hulle met die sake van die Afrikaner en van die Boerevolk bemoei, is daarheen uitgenooi.
|
http://boervolk.com/forums/showpost....5&postcount=39
VolksVREEMDE VIEENDE VOORWERPE.!!!!
Net julle klomp sataniste op hoervryheid sal in Aliens glo.!!
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
09-02-2009
|
|
|
Super Moderator
|
1st September 2009, 23:09 | #5 | BPK Barend Paul Kruger
Staatmaker
Volksregister
Kampkommandant

| Re: Hoekom is ek by die boerevolk?
Ek kon nie help om hierdie stuk weer op te roep nie. Ek was opsoek na walaer gebeure ens. van die verlede.
Ek wil graag vra dat mense van Alberton, Germiston, Kempton, die hele oosrand, Johannesburg Suid, Meyerton, Vereeniging, Basonia, Linmeyer, JHB almal hier om my begin inskakel en vir my 'n email of pm te stuur.
Ek wil graag 'n paar walaers opstel mense. Ek het 'n vriend wat vir my kan help om my walaers Karate te leer. Daar is seker baie van julle wat sal belangstel?
Ek soek ouens wat belangstel in doen. Ons hoef nie mal te gaan nie maar ons kan klein begin deur mekaar te ontmoet en 'n walaer te stig of twee of drie.
Stuur my 'n pm asseblief. My gmail walaers@gmail.com rekening werk op die oomblik nie so lekker nie dus kan julle gerus vir my deur krisis@boerevryheid.co.za ook kontak.
BG
|
Quote:
|
Ek wil graag vra dat mense van Alberton, Germiston, Kempton, die hele oosrand, Johannesburg Suid, Meyerton, Vereeniging, Basonia, Linmeyer, JHB almal hier om my begin inskakel en vir my 'n email of pm te stuur.
|
Ek sal jou nie kontak nie, nou-nou kry ek Aids of iets dregliks.
Quote:
|
Ek wil graag 'n paar walaers opstel mense. Ek het 'n vriend wat vir my kan help om my walaers Karate te leer. Daar is seker baie van julle wat sal belangstel?
|
Quote:
Everybody was kung-fu fighting
Those cats were fast as lightning
In fact it was a little bit frightning
But they fought with expert timing
|
Gaan jy jou ma ook kung-fu leer.??
Quote:
|
Ek soek ouens wat belangstel in doen. Ons hoef nie mal te gaan nie maar ons kan klein begin deur mekaar te ontmoet en 'n walaer te stig of twee of drie.
|
Donner die is nou vir jou n openbaring, soos jy te kere gaan, dog ek die hele suide van JHB is al vol walaers.!!!
1st September 2009, 23:26 | #7 | BPK Barend Paul Kruger
Staatmaker
Volksregister
Kampkommandant

| Re: Wa-Laers en Volksregister
Die huidige volks register is op een van die beste bedieners buite Suid Afrika gestoor waar dit virtueel onmoontlik is vir iemand om mense se besonderhede te bekom.
Tweedens het die land wette wat besig is vorm aan te neem wat jou besonderhede nog veiliger gaan maak.
Daar is vente wat mense se epos adresse of besonderhede bymekaar maak en misbruik of verkoop of publiseer maar, sodra hierdie voorstel wet word dan moet selfs daardie mense, maar hul koppe in die sand druk en bid dat hulle nie toegemaak of gevang word nie..
http://www.doj.gov.za/salrc/media/20...protection.pdf
Last edited by BPK Barend Paul Kruger : 1st September 2009 at 23:28.
| |  |
Jy is die een wat jou kop in die sand sal moet druk, jy sien:
Jy is n vyhand van die Boervolk, en die Boervolk is tans in n staat van n sielkundige oorlog.
Geen wetgeewing sal die Boer weerhou om informasie van die Boer se vyhand bekend te maak nie.
Of gaan jy nou agter die vyhand van die Boervolk se wette wegkruip???
Dis net n bewys wie jy werklik is.!!!
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
09-04-2009
|
|
|
Super Moderator
|
12th April 2009, 17:07 | #31 | BPK Barend Paul Kruger
Staatmaker
Volksregister
Kampkommandant

| Re: Is jy Boer of Meer Bek as Binnegoed ! ! !
Ek vra omverskoning Vicky. Jy is op die kol. Ek het nie bedoel om so onbeskof voor te kom nie.
Ek het groot geword in Bloem op 'n plaas met die naam Nooit Genoegt aan die ooste kant oppad Petrusburg toe.
Kan nie glo watse flater ek begaan het deur nie na jou profiel te kyk nie.
Ek het die skakel in die draad kom plaas sodat mense dit kan volg na die voorblad toe vir die RSVP.
Ek se ook dankie vir jou informasie wat jy verskaf het.
Ek plaas dus hier die korrekte feite oor die Reuse Vierkleur:
Op 18250 m² was die Vierkleur die grootse landsvlag toe kom Isreal met 'n Groter vlag.
Tans grootste Volksvlag het Edwin my Meegedeel wat met
33000 meter se garing, 6 maande met die hand gevat het om te maak.
Vicky sal jy dalk iets oor die Reuse vierkleur kan opspoor om aan te dui waar ons dalk nou lê?
Dankie.
Quote:
Originally Posted by Vicky
Komende van 'n moderator is hierdie 'n baie onbeskofte antwoord op 'n dood beskaafde vraag van 'n lid. As jy vra wat my pos met die braai te doen het, kan ek jou dieselfde vra, want ek het jou AANGEHAAL uit die heel eerste pos, indien jy dit nie agtergekom het nie.
Verder:
Nee, ek bly in Bloemfontein. 'n Skerp moderator sal sy lede se profiele dophou. En as ek kon gaan sou ek al RSVP het. Ek het egter verstaan dat daar 'n ander draad is vir die RSVP funksie?
Die opskrif van hierdie draad egter is "Is jy Boer, of meer Bek as Binnegoed?" Watter een het op jou betrekking??? 
O terloops, jy hoef nie vir Barend of Edwin te gaan vra nie - hier is die regte inligting met betrekking tot die wêreld se grootste vlag - vanaf die amptelike Guinness World Records webblad. Google is 'n wonderlike uitvindsel.
Jy het dit as 'n feit gestel. Daarom het ek jou die vraag gevra. Jou sarkasme was ongevraagd.
|
BPK Barend Paul Kruger
Jy is net so groot Bullshiter as Barend Pienaar:
http://boervolk.com/forums/showthread.php?t=1750
Inteendeel julle hele Hoervryheid is op een ding gebaseer, BULLSHIT!!!! en SATANISME!!
Hoe moet die ware Boere hierdie dinge verwerk.???
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
09-06-2009
|
|
|
Super Moderator
|
6th September 2009, 01:11 | #22 | BPK Barend Paul Kruger
Staatmaker
Volksregister
Kampkommandant

| Re: Vinnige Internet ??
Ek is deur die Vodacom kliënte diens bewus gemaak daarvan dat almal deur Telkom se skottels nog steeds met die ondersese kabel konnekteer aan die Amerikaanse en Europese lande.
Dus Al die selfoon verskaffers en ook Neotel moet deur telkom gaan om aan die res van die wereld te konnekteer?
Ons gaan gun vinniger internet hier kry tot al die lyne "Fibre Optic" word nie.
Lol!! Hierdie openbaring moes n geweldige skok vir jou gewees het, so jou Sel IP het dan oop n telkom ip, dus juus daai telkom ip wat direk na jou verwys.
Quote:
|
Dus Al die selfoon verskaffers en ook Neotel moet deur telkom gaan om aan die res van die wereld te konnekteer?
|
Nie net vir die res van die wereld nie, maar ook binnelands, al bel jou van sel na jou buurman se sel, gaan jy deur die telkom netwerk.
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
09-07-2009
|
|
|
Super Moderator
|
6th September 2009, 22:37 | #1 | BPK Barend Paul Kruger
Staatmaker
Volksregister
Kampkommandant

| Siener se Pandora 'n 'stripper'
Ek plaas hierdie artikel hier. Ek sal dit graag onder Nuus Artikels wou sien wat handel oor die Media in ons land wat praat oor Afrikaners, Boere, en Geskiedkundige figure soos Oom Siener van Rensburg. Ek is nogal geskok oor hierdie artikel in die Rapport en wil dit met julle deel.
Ek plaas dan ook die beeld wat hulle daar geplaas het heel onder.
Quote:
Siener se Pandora 'n 'stripper'
2009-09-05 11:07
Johannes de Villiers
Min mense weet Niklaas (Siener) van Rensburg se dogter Pandora was ’n danseres wat tydens die Anglo-Boereoorlog in ’n skrapse rokkie en volstruisvere voor Boeretroepe gedans en vuil grappe vertel het.
En in die woorde van die kunstenaar Peter Engblom, wat dié rare geskiedenis opgeteken het: “Die kommando’s het in hul menigtes na haar vertonings gestroom totdat sy die warmste stuk van Pretoria tot Potchefstroom was. Die vraag na kaartjies was sodanig dat sy selfs ’n spesiale vertoning vir pres. Paul Kruger en sy generaals in die stal agter die presidentswoning gehou het.”
Die vernaamste redes dat so min mense dié geskiedenis ken, is omdat dit nooit gebeur het nie.
Engblom het dit uit sy duim gesuig en opgeteken as deel van ’n kabaretvertoning en kunsuitstalling wat hy die laaste maande gehou het.
Tog is hy verstom hoeveel mense glo dié storie is die reine waarheid. “Baie mense ken nie eintlik dié geskiedenis nie. Hulle glo enige blêrrie ding wat jy vir hulle vertel.”
Dit het begin toe Engblom ’n paar YouTube-video’s van burleske-danse gekry en vroue in sy tuisdorp, Clarence, geleer het om dié danse na te doen. Hulle het ’n kabaretvertoning op die planke gebring en dit Pandora’s Box genoem, met as hoofkarakter Pandora van Rensburg, ’n dogter van die beroemde Siener.
Later het hy met foto’s van die vroue (insluidend ’n paar kaalbasfoto’s) ’n uitstalling in die
David Brown-galery in Johannesburg gehou.
En tot sy verbasing het mense begin glo dit is ware geskiedenis. “Die reaksie was ’n bietjie van alles. Aanvanklik was party mense gatvol omdat hulle gedink het ek spot met hul taal. Maar dinge het later rustiger geraak.”
Die fotograaf Paul Alberts was een van die mense wat na Engblom se vertoning gaan kyk het. “Ek het vir hom gesê Siener van Rensburg is vir baie mense ’n ikoon en as hy gaan spot, met kaalfoto’s en so aan, soek hy moeilikheid.” Toe Alberts egter die vertoning gaan kyk, het hy gesien dit is ’n kabaret.
“Dit was eintlik baie goed.”
Veral Engelse kykers wat nie die geskiedenis van Siener van Rensburg ken nie, maak glo die fout om te dink dit kan ware geskiedenis wees.
“Dit is eintlik postmoderne kuns,” sê Engblom. “Maar dit steek ook die draak met mense.”

|
Bron: http://www.rapport.co.za/Content/Sui...ora_n_stripper
Jou sot BPK Barend Paul Kruger!!!
Jy moet bietjie jou feite reg kry voor jy sulke bulshit verkondig.
Siener het nie n dogter met die naam Pandora gehad nie.!!
Quote:
|
Pandora van Rensburg, ’n dogter van die beroemde Siener.
|
Maar dan weer weet ons jy werk vir die vyhand ne.!!!
Quote:
|
Ek is nogal geskok oor hierdie artikel in die Rapport en wil dit met julle deel.
|
Nerins in jou hele pos, maak jy enige poging om die berig te weerle nie.!!
WIL DIT GRAAG MET JULLE DEEL, SEG DIE SOT.!!
Tipies die gedrag van die vyhand van die BOER.
|
SIENER VAN RENSBURG
Last edited by Piett : 09-07-2009 at 11:59 AM.
|
|
|
09-07-2009
|
|
|
Moderator
|
Hehehehe,
Ek vermoed ou poeppies ly aan die VOLMAANSINDROOM.....
Hy kan nie lees nie.....
Quote:
Siener se Pandora 'n 'stripper'
2009-09-05 11:07
Johannes de Villiers
Min mense weet Niklaas (Siener) van Rensburg se dogter Pandora was ’n danseres wat tydens die Anglo-Boereoorlog in ’n skrapse rokkie en volstruisvere voor Boeretroepe gedans en vuil grappe vertel het.
En in die woorde van die kunstenaar Peter Engblom, wat dié rare geskiedenis opgeteken het: “Die kommando’s het in hul menigtes na haar vertonings gestroom totdat sy die warmste stuk van Pretoria tot Potchefstroom was. Die vraag na kaartjies was sodanig dat sy selfs ’n spesiale vertoning vir pres. Paul Kruger en sy generaals in die stal agter die presidentswoning gehou het.”
Die vernaamste redes dat so min mense dié geskiedenis ken, is omdat dit nooit gebeur het nie.
Engblom het dit uit sy duim gesuig en opgeteken as deel van ’n kabaretvertoning en kunsuitstalling wat hy die laaste maande gehou het.
Tog is hy verstom hoeveel mense glo dié storie is die reine waarheid. “Baie mense ken nie eintlik dié geskiedenis nie. Hulle glo enige blêrrie ding wat jy vir hulle vertel.”
Dit het begin toe Engblom ’n paar YouTube-video’s van burleske-danse gekry en vroue in sy tuisdorp, Clarence, geleer het om dié danse na te doen. Hulle het ’n kabaretvertoning op die planke gebring en dit Pandora’s Box genoem, met as hoofkarakter Pandora van Rensburg, ’n dogter van die beroemde Siener.
Later het hy met foto’s van die vroue (insluidend ’n paar kaalbasfoto’s) ’n uitstalling in die
David Brown-galery in Johannesburg gehou.
En tot sy verbasing het mense begin glo dit is ware geskiedenis. “Die reaksie was ’n bietjie van alles. Aanvanklik was party mense gatvol omdat hulle gedink het ek spot met hul taal. Maar dinge het later rustiger geraak.”
Die fotograaf Paul Alberts was een van die mense wat na Engblom se vertoning gaan kyk het. “Ek het vir hom gesê Siener van Rensburg is vir baie mense ’n ikoon en as hy gaan spot, met kaalfoto’s en so aan, soek hy moeilikheid.” Toe Alberts egter die vertoning gaan kyk, het hy gesien dit is ’n kabaret.
“Dit was eintlik baie goed.”
Veral Engelse kykers wat nie die geskiedenis van Siener van Rensburg ken nie, maak glo die fout om te dink dit kan ware geskiedenis wees.
“Dit is eintlik postmoderne kuns,” sê Engblom. “Maar dit steek ook die draak met mense.”
|
|
|
|
09-19-2009
|
|
|
Super Moderator
|
19th September 2009, 00:24 | #1 | BPK Barend Paul Kruger
Staatmaker
Volksregister
Kampkommandant

| Deur net hier te kuier maak nie noodwendig van jou 'n Boer nie!!!
Net vir julle informasie, Ware Boere wat Boerevryheid ondersteun kom hul beloftes na.
Hulle dra die naam van die Boerevolk Hoog.
En die mense wat altyd kla, Die Boere Volk doen alles tot eer van die Heilige Vader sonder wie niks moontlik sal wees nie.
Ek is 'n Boer. Dit is hoekom ek hier is.
Ons moet Diplomaties wees in ons soewereiniteit. Lees my handtekening.
Ons wil herkenning en Onafhanklikheid as Boere kry. Die tyd het aangebreek dat ons alle middele gebruik tot ons beskikking.
Die twis oor Boer Vs. Afrikaner STOP HIER.
Laat die mense hulself noem wat hulle wil as jy met hulle praat.
Laat hulle toe om hul Afrikaner dinge te doen.
Gebruik hulle ondersteuning om herkenning vir die Boerevolk te kry.
Of los hulle en keer hulle hulp af.
Stel dit duidelik vir hulle dat ons hulle hulp nie vra nie, en dat ons 'n Aparte en Erkende Boere Volk tot stand wil bring.
Dan vra ons hulle om introspeksie te doen op hulself.
Dalk, net dalk - sal hulle, hulself vereenselwig met die Boerevolk en sy tien beginsels en kan ons wel vra vir hul hulp.
Om jou stem dik te maak wanneer dit jou pas, pas nie die Boerevolk nie.
Jy het jou instruksies. Julle het almal lede hier geword en julle het almal die BVR en BVS grond wette gelees. Of het julle?
Wat dinge vir my swaar maak is dat daar mense is wat dink deur net 'n gewone lid van die forum te word, jy 'n verskil maak.
Julle is tragies verkeerd.
As jy 'n mandaat gegee het aan Boerevryheid kan jy nie terugsit en slegs d.m.v. jou rekenaar die geveg aandurf nie.
Quote:
| Dit is die opdrag wat Lets Pretorius van ons ontvang het: om die Boerevolk as aparte volk bymekaar te maak en af te skei van die Afrikaner af. Dit is die doel van hierdie webwerf, en van al ons aksies. |
As jy nie registreer op die Volks Register nie, beteken dit dat jy nie die mandaat ondersteun nie.
Dit is hoe ons die Volk bymekaar maak.
Dit is waar ons die mandaat kry en in getalle kan omsit.
Walaers moet dan ook eerder heet - Boerelaer. (Slegs Boere)
Begin Boere Wa-laers !!!
Mede Volks Genote en Vriende julle word hartlik uitgenooi om as Boere Volks lede, 'n Boerelaer te stig. Wat is dit vra U?
Walaers is iets wat julle van geleer het van in die geskiedenis.
Dit was Boere wat saamgetrek het met Osse en Waens, sirkels gevorm het as die gevaar gedreig het en saamgestaan het in tyd van nood.
Wa-laers is die manier om die Volk weer bymekaar te kry.
Jy kan dan met behulp van die walaers, lede mobiliseer en in kennis stel van gebeure in jou omgewing en mekaar gesamentlik beskerm teen gevaar.- Dit maak nie saak of jy by n ander organisasie betrokke is nie.
- Dit kos nie geld om by die Boer Volk betrokke te wees nie, maar jy is welkom om te gee wat jy wil.
- Al die Lede hoef nie internet toegang te hê nie.Die leier van julle laer kan julle op hoogte hou van forum gebeure ens.
Hierdie forum was gestig om as 'n geselskap en bymekaarkom plek te dien vir Boere op die Internet / Kuber Ruimte.
Ons het al 'n ver Pad geloop en daar was baie struwelinge en worstelinge. Die Afrikaner vs. Boer debat het baie mense met 'n suur smaak in die mond gelaat, soveel so dat daar juis 'n versplintering plaas gevind het tussen die wat hulself Boere noem en die wat hul self Afrikaners noem.
Ons het baie Jeug verloor want hulle het nie tyd gekry om te besef dat hulle Boere is nie.
Begin jou Boere Walaer nou! (8 - 15 vriende)
Ons soek net jou naam en 'n email adresse om mee te begin met die volle besonderhede van die persoon wat as julle laer leier verkies word.
Skep vir jou 'n gmail email adres op die internet. Dit is verniet en dit beskerm jou besonderhede. Ons kan later begin saamtrek as daar meer vertroue opgebou word tot op 'n punt waar die laer prominent begin uitstaan in jou gemeenskap.
Die Volk soek iets om na op te kyk in tyd van nood.
Jou laer gaan oorval word met Volks genote wat lid wil word in tyd van Nood.
Die laers moet poog om met die Suidlanders saam te werk en ook die Volk gereed te kry in terme van noodhulp, voedsel bewaring en herlewing tegnieke.
19th September 2009, 00:37 | #2 | BPK Barend Paul Kruger
Staatmaker
Volksregister
Kampkommandant

| Re: Deur net hier te kuier maak nie noodwendig van jou 'n Boer nie!!!
As n boer moet jy aan die vereistes voldoen:
1. Bely dat ons Hemelse Vader (JHWH), die God van die Boerevolk, die God van Jan van Riebeeck, Bloedrivier en Majuba, die lot van die Boerevolk bepaal.
2. Onderneem om ons hemelse Vader se wette, soos in sy Woord opgeteken, deur sy Seun ons Verlosser uitgeleef en deur sy Gees in my hart bevestig, te onderhou.
3. Vereenselwig my met die Gelofte van 9 Desember 1838 wat op 16 Desember 1838, deur die oorwinning by Bloedrivier, as Verbond tussen God en die Boerevolk bevestig is.
Ek besef my verantwoordelik-heid en onderneem om die VERBOND na te kom deur:
i. Betrokke te wees by die “STIGTING VAN ’N HUIS” (soos vervat in die Bloedrivier-verbond), nl. die Boerevolk wat as “Huis” van die lewende God tot stand sal kom.
ii. Die Verbond te onderhou, jaarliks te gedenk en aan my nageslag oor te dra.
Hoe registreer n persoon op die volksregister?
1. Voltooi die volksregister en aanvaar die tien beginsels van die boer.
Hoe veilig is my informasie?
Dit is nou selfs veiliger as jou bank informasie.
Waar kry ek die skakels na die vorms?
http://www.boerevryheid.co.za op die tuisblad kliek op die skakel wat aandui, dat jy in die volksregister kan opgeneem word.
Hoe kontak ek die volksekretaris?
http://www.boerevryheid.co.za op die tuisblad kliek op die skakel wat aandui, die kontak besonderhede van die volksekretaris / BKBS kantoor.
Vrae
Hoe kan ek by 'n Wa-laer aansluit as my vrae oor die organisasie nie beantwoord word nie?
Alle vra sal beantwoord word as die regte prosedures gevolg kan word. Dit maak dit soveel makliker as mense se probleme na een punt toe kom sodat dit aan die bestuur voorgelê kan word vir terugvoering. Vir die doel kan alle vrae aan my gerug word deur 'n epos te stuur aan walaers@gmail.com
Ek het 'n geboortereg tot hierdie volk en NIEMAND gaan my vertel dat ek 'n dokument moet teken om lid te word van 'n volk waarvan ek reeds lid is nie.
(Aansoekform = Klub)
Jy is reg. Gebruik jou geboorte reg om ons mandaat te versterk. Jy is nie deel van die Boerevolk as jy hulle nie ondersteun nie.
Hierdie Volksregister aansoek vorm in nie 'n Speletjie nie. Jy sweer nie net pleg aan mede Boere nie maar ook tot die heilige Vader en skepper waarsonder jy niks sal wees nie.
Solank as wat julle 'n onderskeid tref tussen Boer en Boere-Afrikaner, kan ek nie aansluit.
Jammer. Daar bestaan net een Volk. Of jy is 'n lid of jy is nie. Vind dan eerder uit wat jy wil wees en sluit aan op die Volks Register en word getel.
Dankie,
Die Boere Volk van Suid Afrika.
Bevorder jy nou my forum:
Quote:
Dankie,
Die Boere Volk van Suid Afrika.
|
Net een regstelling, soos jy self verklaar:
Quote:
|
Jammer. Daar bestaan net een Volk. Of jy is 'n lid of jy is nie.
|
Boere volk beteken meer dan een volk, daar is net EEN BOERVOLK.
So maak die nodige regtellings asb:
Quote:
|
Die Boer Volk van Suid Afrika.
|
Onthou dit is ge-Kopiereg
Die opdrag is nie geldig nie:
Quote:
|
Dit is die opdrag wat Lets Pretorius van ons ontvang het: om die Boerevolk as aparte volk bymekaar te maak en af te skei van die Afrikaner af. Dit is die doel van hierdie webwerf, en van al ons aksies.
|
Daar bestaan nie n boerevolk nie.!!
Soos jy self verklaar, daar is net een Boervolk.!!
Hierdie terme is korek:
Quote:
|
Hierdie forum was gestig om as 'n geselskap en bymekaarkom plek te dien vir Boere op die Internet / Kuber Ruimte.
|
Jy sien, Boere is die meervout, dus Boere op die net, formuleer EEN BOERVOLK
Die opskrif van jou draad is egter ook korek:
Quote:
|
Deur net hier te kuier maak nie noodwendig van jou 'n Boer nie!!!
|
Dis nou op Hoervryheid
|
SIENER VAN RENSBURG
Last edited by Piett : 09-19-2009 at 07:50 AM.
|
|
|
09-25-2009
|
|
|
Super Moderator
|
25th September 2009, 22:41 | #26 | BPK Barend Paul Kruger
Staatmaker
Volksregister
Kampkommandant

| Re: Is sabotasie ge-oorloof?
Nee wat. Ek sal aanraai dat hulle meer kans gegun word. As die land in duie stort staan die wit man beter kans om weer die wiel oor te neem. Hoe erger dinge gaan hoe meer wit mense se Oe sal ook begin oopgaan.
Daar is nog te veel wit mense met wie dit goed gaan en wat dink hulle opinie tel meer as dit wat ons forum lede mee te doen kry daagliks.
As die Boere Staat gestig word kan ons ekonomies Suid Afrika beheer. 50 Boere teen 10 000 Zulu's..Met ons Vader se hulp hoef ons nie baie te doen nie. Ons doen wat ons kan doen tot die beste van ons vermoëns,
Hy sal die res doen nie waar nie?
Ons moet eerder net seker maak dat ons die Volk wakker maak en verder aanwakker deur die Boerevryheid Koppie aanhoudend te vul met informasie, debat en redenasie.
Walaer gedagtes bly opkom binne my geeste siel as die manier vir groep vergaderings begin.
Praat met mense en so begin meer mense luister en meer en meer.
Dit is die beste vorm en Enigste wettige vorm van Sabotasie wat ons kan opdis, KENNIS.
Ek neem aan dinge gaan nie so goed daar op Vegkop nie:
Quote:
|
Daar is nog te veel wit mense met wie dit goed gaan en wat dink hulle opinie tel meer as dit wat ons forum lede mee te doen kry daagliks.
|
Julle forum lede se opinie is n NUL op n kontrak.!!!
Quote:
|
Ons moet eerder net seker maak dat ons die Volk wakker maak en verder aanwakker deur die Boerevryheid Koppie aanhoudend te vul met informasie, debat en redenasie.
|
LOL!! Dit kan julle nie eers oordentelik doen nie, wat julle hang n klomp satanise en valse geloof dogma { IW } aan.!!
Quote:
|
Dit is die beste vorm en Enigste wettige vorm van Sabotasie wat ons kan opdis, KENNIS. __________________
|
Nee wat vergeet dit, Siener het gese:
Met die beste argumente hulle nie oortuig sal word nie, julle oe is soos perels.
Dit nou julle op hoervryheid, wat julself koppel aan sataniste, en valse gelowe.!!
25th September 2009, 23:16 | #27 | Voertsek
Bittereinder
http://www.boerevryheid.co.za/forums...ine=1211109676

| Re: Is sabotasie ge-oorloof?
Quote:
Dit is die beste vorm en Enigste wettige vorm van Sabotasie wat ons kan opdis, KENNIS.
|
Daar bestaan nie so iets soos wettige sabotasie of oorlog nie. Want wat jou opponent betref is jou optrede, in watter geringe hoedanigheid vanuit sy perspektief ALTYD onwettig.
En wedersyds is sy optrede in jou oe ontwettig - skaakmat
Dit is nou die oximoron van die jaar....
Dit is nou die oximoron van die jaar....
|
OXIMORON!!!! LOL!!!
|
SIENER VAN RENSBURG
Last edited by Piett : 09-26-2009 at 12:36 AM.
Reason: KENNIS
|
|
|
09-26-2009
|
|
|
Super Moderator
|
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
09-27-2009
|
|
|
Super Moderator
|
27th September 2009, 12:42 | #9 | BPK Barend Paul Kruger
Staatmaker
Volksregister
Kampkommandant

| Re: Onkunde oor Boer-identiteit
Ek het hierdie stuk weer opgespoor.
Theuns, lees jy nog wat hier aangaan?
Ek het eendag vir Theuns by sy huis gaan ontmoet waar hy my baie dinge vertel het. Hy het soveel boeke gelees en nagevors dat hy waarlik lekker was om mee te gesels.
Ons kort nog sulke mense.
Ja jou Oximoroon!!
Het jy geweet dat Theuns Cloete die oorspronkleke opsteller van boervryheid.co.za was.???
Het jy geweet dat Theuns Cloete net soos baie ander, bedieg en belieg was deur julle satanis leiers.!!
Dalk moet jy vir hom vra om jou daai storie te vertel.!!
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
09-27-2009
|
|
|
Super Moderator
|
27th September 2009, 13:33 | #21 | BPK Barend Paul Kruger
Staatmaker
Volksregister
Kampkommandant

| Re: Volksvergaderings = 'n Klug?
Wie klassifiseer dan as Volk en hoeveel Boere Volks Genote was teenwoordig by die vergadering?
As 250 Boere 10 000 Zulu's kon verslaan by Bloed Rivier dan kan 300 Boere namens my 'n Vergadering hou.
As my Volk uitgenooi is en daar is sprake van ander Volke soos bv. Afrikaners, Duitsers ens. dan heet dit vir my 'n Volks Vergadering.
Die nommers was dalk tot ontsteltenis baie min maar die vergadering het nietemin sonder jou, en my teenwoordigheid plaasgevind met die handjievol opregte mense wat daadwerklik daar kon wees en 'n beter toekoms vir ware boere wil uit kloof.
Dit kan net gedoen word as ons een Visie deel en dan daarvoor werk op alle terreine en om alle maniere moontlik.
Niemand weet presies hoeveel Boere hier in die land is nie.
Kan iemand dalk ten minste presies kan se hoeveel wit mense (Afrikaans Sprekend ) nog in die land oor is?
Ek soek nie soos Oom Eugene X hoeveelheid mense voor ek na 'n vergadering toe sal gaan nie. As ek daar kan wees sal ek daar wees.
Jy leer en hoor waarvan ander praat en dit berei jou voor deur jou kennis uit te brei, jou intellek te versterk en jou meer uitgesproke te maak.
Volksvergaderings is geen Klug nie.
Wat wel 'n klug is, is dat almal dink hulle is 'n Volk omdat hulle wit is.
Jy is slegs deel van die Boerevolk as jy jouself vereenselwig met die Boere en jouself 'n Boer noem.
Bou dan die identiteit uit na ander gemeenskappe. Deel dit met jou wêrelds vriende.
Moet net nie uitgesproke raak teenoor jou eie mense nie.
Tensy jy die oplossing het waarna hul soek en bereid is om jou kop op die blok te sit soos die BVR bestuur tans moet doen.
Dan gaan jy ook en jy sal die Oplossing moet verkondig d.m.v. vergaderings, internet groepe, epos ens..
Maar dit word aan jou en die volk gelaat om ook te werk aan 'n oplossing.
My Oplossing is walaers. Simpel en eenvoudig, skei die kaf van die koring en werk dan met 'n gesuiwerde produk.
Man gaan sing jou hartseer lietjie op n ander plek tot.
Quote:
|
As 250 Boere 10 000 Zulu's kon verslaan by Bloed Rivier dan kan 300 Boere namens my 'n Vergadering hou.
|
Kry eers jou feite reg, voor jy n pot snot kom kwyd raak.
Quote:
Volksvergaderings is geen Klug nie.
Wat wel 'n klug is, is dat almal dink hulle is 'n Volk omdat hulle wit is.
Jy is slegs deel van die Boerevolk as jy jouself vereenselwig met die Boere en jouself 'n Boer noem.
|
Man jy weet net mooi niks van die onstandighede rondom die Volkvergadering nie.!!!
Weet jy hoeveel Boere het die volksvergadering verwerp, bloot omdat julle klomp sataniste betrokke was.???
Jy sal nooit weet nie, MAAR EK WEET.!!!
Die mense wat daar was, die meeste van hulle was onbewus van julle satanise koneksies.!!
27th September 2009, 13:09 | #19 | BPK Barend Paul Kruger
Staatmaker
Volksregister
Kampkommandant

| Re: Die ware identiteit van die Boerevolk
Jy is 'n Boer of jy is nie.
Jy kan nie se jy is 'n Boer in jou Hart alleen nie. Jy moet dit uitleef en dit moet bewys word deur jou optrede.
Lank leef die Boer Volk en aan God, Al die eer!!!
Ja ou Oximoroon!!
Net hier bo verklaar jy die volgende:
Quote:
|
Lank leef die Boer Volk en aan God, Al die eer!!!
|
En dan gaan jy rustig voort en praat van die:
Quote:
|
|
Nou weet jy ook hoekom jy nooit n Boer sal wees nie.!!!!
|
SIENER VAN RENSBURG
Last edited by Piett : 09-27-2009 at 05:35 PM.
|
|
|
09-27-2009
|
|
|
Super Moderator
|
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
09-27-2009
|
|
|
Volks Kryger
|
Ou Barend is n internet boerpoepol.
n Troue is vir daardie boer van meer belang as sy Volk.
Hoe lank trou sy familie?
Vier dae aanmekaar? LOL!
Dit klink na plaasvolk troue vir my.
Kon hy as kampkommandant dan nie een keer in 4 dae plan gemaak het om n belangrike Volksvergadering by te woon nie?
Nee, sy vrou het hom weerhou.
LOL!
Dit nogal van die ou wat graag wil staatspresident word.
Barend, my vrind, dit is nie goed genoeg nie.
Jy skiet te kort.
Baie te kort.
|
|
|
 |
|
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
|
Posting Rules
|