» Recent Threads |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
08-18-2009
|
|
|
Super Moderator
|
Henry Pinkham
18th August 2009, 21:09 | #34 | Henry
Redakteur - Koerier
Volksregister

| Ant: Het die VVK die regte plan?
Quote:
Originally Posted by JEFourie
Henry en Barend,
Lees asseblief stadig en aandagtig weer poste # 19 en 22.
Ek gaan jul nie oortuig, die geskiedenis wat jul gaan agterlaat, sal dalk kan.
Terloops Henry...betaal jy belasting? Dan 'erken' jy ook hierdie 'kommunistiese staat' -ek het waaragtig 'n beter argument van jou verwag.
Natuurlik moet die Internasionale prosedures vir 'n verkiesing gevolg word om dit wettig verklaar te kry deur ENIGE owerheid, beide binnelands sowel as internasionaal.
Henry, ek dink jy skiet spek. Jy was nie daar nie. Beslis nie by die stigtingsvergadering.
Edwin, Barend en Oom Lets was by 'n 'vergadering', nie jy nie.
|
Wragtag?
Jy is welkom om die register na te gaan.
Jy is ook welkom om te kyk wie deur die Boerevolk verteenwoordigers aangewys is om die Boerevolk te verteenwoordigop die VVK en deur Paul Kruger uitgewerk is.
Gaan kyk weer, Boetman.
Nee JEF, ek verdien te min om belasting te hoef te betaal, en is ook nie geregistreer vir BTW nie. Jy kan dit nagaan by SARS. Maar wat van jou?
En ek hoef nie enige staat te erken nie. Ek mag geen persoon oor my aanstel wat nie my broer is nie, se die Bybel. Daarom mag ek hulle ook nie erken nie.
Maar my volksgenote is die lede van die Boerevolk, of ek met hulle saamstem of nie.
LOL!!! Hendry!!!
Quote:
|
Ek mag geen persoon oor my aanstel wat nie my broer is nie, se die Bybel. Daarom mag ek hulle ook nie erken nie.
|
Maar jy stel n satanis wat volks vreemde gelowe soos Thor aanhang.!!!
http://boervolk.com/forums/showthread.php?t=1716
Dus verklaar jy dat volks vreemdes jou boer is, Ja wel wat kan ek se.!!
Jy is dus geen Boer nie.!!!
As wat ek saam met n 1000 man staan, wat net met die wapen alleen gewapen is.
Ek staan erder met n man wat feitlik korek is, as n man wat Geeslik verkeerd is.
|
SIENER VAN RENSBURG
AAN DIE STERKSE EN MEES OPREGSTE BOER SAL DAAR GELOUTER WORD
|
|
|
08-18-2009
|
|
|
Super Moderator
|
18th August 2009, 21:35 | #41 | Henry
Redakteur - Koerier
Volksregister

Quote:
Jy, wat jou Bybel so goed ken en graag teksverse rondgooi: Wat het Christus aan die fariseers gesê toe hul Hom uitvra oor belasting? 'Gee aan die Keiser wat hom toekom', moet ek regtig hier al die versies gaan opsoek en plaas waar getrouheid aan (selfs 'n goddelose) regering beveel word?
|
JEF, dit beteken ook: "Moenie aan die keiser gee wat hom nie toekom nie."
Feit is Nee, die VVK het nie die regte plan nie.
Jy verdraai alweer die Bybel.!!!!
Quote:
|
Mar 12:17 Toe antwoord Jesus en sê vir hulle: Betaal aan die keiser wat die keiser toekom, en aan God wat God toekom. En hulle was verwonderd oor Hom.
|
Quote:
Mat 22:21 Hulle antwoord Hom: Die keiser s’n. Daarop sê Hy vir hulle: Betaal dan aan die keiser wat die keiser toekom, en aan God wat God toekom.
|
Jy sal nie ongestaf bly nie Hendry Pinkham!!!
Quote:
|
Deu 4:2 Julle mag by die woord wat ek julle beveel, niks byvoeg nie, en julle mag daar niks van weglaat nie; sodat julle die gebooie van die HERE julle God mag onderhou, wat ek julle beveel.
|
Jy verander die woord.!!!!
Ek staan erder met n man wat feitlik korek is, as n man wat Geeslik verkeerd is.
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
08-19-2009
|
|
|
Super Moderator
|
19th August 2009, 00:00 | #77 | BOERLANDER
Bittereinder
Volksregister
Boerevryheid Bestuur
Hoofkommandant
http://www.boerevryheid.co.za/forums...ine=1239140226

Quote:
Diot illustreer net die dringendheid van BV se betrokkenheid. As ons almal registreer, kan ons bepaal (of groot invloed hê) op wie in die Volksraad gaan sit.
Registreer ons nie, kan die VF die Volksraad kaap en later beheer met 'n ware mandaat.
|
Jy weet nie hoe reg jy is nie. Daar gaan n VF of iets dergliks aan bewind kom. Wit Afrikaanse regering. Tot dat die stof van die eerste skoonmaak gaan lê het, gaan die BoerVolk die Balnke regering ontroon ( Staatsgreep), en dan begin die tweede skoonmaak.
So, of ek nou registreer of nie, die paaidjie is klaar uitgelê. Daarom bodder ek nie met dit nie, want die "Leier" sal deur GOD uitgewys word, en NIE deur n verkiesing nie.
19th August 2009, 00:01 | #78 | Gezina Kruger
Burger
http://www.boerevryheid.co.za/forums...ine=1224153701

Quote:
Originally Posted by Henry
Gezina, jy het gekla oor persoonlike aanvalle. Barend se antwoord was dat 'n nom de plume beteken dat jy nie kan se dat jy persoonlik aangeval word nie. 'n Skuilidentitei is dus nie 'n persoon nie. As iemand 'n masker aanval kan die eienaar nie beweer hy is persoonlik aangeval nie.
Indien jy nie verstaan nie, vra vir enige kind om te verduidelik.
|
Henry,
Ek het oor niks gekla nie. Kyk weer wie het die pos geplaas waarvan jy praat, dit was nie ek nie. Kyk mooi aan die regterkant van die poste wat geplaas word, daar sal jy 'n persoon se naam sien. Dit is daardie persoon wat die pos geplaas het. As jy nie verstaan nie, vra vir Barend, ek is seker selfs hy sal dit vir jou kan verduidelik.
19th August 2009, 00:07 | #79 | Hektor
Bittereinder
Kampkommandant
http://www.boerevryheid.co.za/forums...ine=1147348012

| Re: Ant: Re: Ant: Het die VVK die regte plan?
Dankie, Quote:
Rom 13:1
'Laat elke mens hom onderwerp aan die magte wat oor hom aangestel is, want dara is geen magte behalwe van God nie,en die wat daar is, is deur God aangestel'
Titus 3:1
'Herinner jul daaraan om onderdanig te wees aan owerhede en magte, om gehoorsaam te wees, bereid tot elke goeie werk'
Lees ook 1 Petrus 2:11-17
Daar is nog baie voorbeelde, as jy nog soek, sal ek dit plaas.
|
Maar daar staan nerens dat hierdie "owerhede", "magte" goddeloos, onwettig of onregmatig is.
19th August 2009, 00:10 | #80 | Henry
Redakteur - Koerier
Volksregister

| Ant: Re: Ant: Het die VVK die regte plan?
Quote:
Rom 13:1
'Laat elke mens hom onderwerp aan die magte wat oor hom aangestel is, ...
|
Eienaardig dat JEF nou juis die tekste aanhaal wat die liberaliste so graag aanhaal.
Maar weereens gebruik hy die tekste buite konteks.
Nee, JEF, daar is reels en wette waaraan heersers moet voldoen ten einde 'n wettige en Godaangestelde regering te kan wees. Luther en ander het dit eeue gelede reeds uitgespel.
Kyk ook in jou plaaslike regsbiblioteek onder "Kings and Subjects" onder die Engelse reg. Daar is ook onder die Hollandse reg heelwat oor opgeteken. Ek verbeel my Grotius het ook iets daaroor te se gehad, maar ek was baie jare gelede op Tukkies en het al baie daaroor vergeet.
Maar kyk dit gerus maar op. Opstand teen onderdrukkende owerhede is wel geregverdig.
Kyk weer, JEF.
19th August 2009, 00:18 | #81 | JEFourie
Steunpilaar
Kampkommandant
http://www.boerevryheid.co.za/forums...ine=1235082597

| Ant: Re: Ant: Het die VVK die regte plan?
Quote:
Eienaardig dat JEF nou juis die tekste aanhaal wat die liberaliste so graag aanhaal.
Maar weereens gebruik hy die tekste buite konteks.
Nee, JEF, daar is reels en wette waaraan heersers moet voldoen ten einde 'n wettige en Godaangestelde regering te kan wees. Luther en ander het dit eeue gelede reeds uitgespel.
Kyk ook in jou plaaslike regsbiblioteek onder "Kings and Subjects" onder die Engelse reg. Daar is ook onder die Hollandse reg heelwat oor opgeteken. Ek verbeel my Grotius het ook iets daaroor te se gehad, maar ek was baie jare gelede op Tukkies en het al baie daaroor vergeet.
Maar kyk dit gerus maar op. Opstand teen onderdrukkende owerhede is wel geregverdig.
Kyk weer, JEF.
|
Henry,
As ek meer tyd gehad het sou ek nog teksverse aangehaal het. Ek sal egter steeds dit weer gaan opsoek en hier kom plaas.
Jy stry nie met my nie, jy stry (soos altyd) met die Woord. Jy sien JOU, HENRY PINKHAM, se intepretasie as meer gewigdraend as die woorde wat daar staan. Dis goed, dit werk dalk vir jou, maar jammer, nie vir my nie.
Terloops, nou wil jy hê ek moet die engelse reg gaan bestudeer, dieselfde nasie wat myne amper uitgeroei het? Nee, Henry, jy het dalk noue politieke bande met engelse/britse organisasies ek weier om enigsens enige iets met hul te doen te hê. Al is hul hoe 'regs' en 'rasbewus', sal ek nie 'n vinger verroer as hul die dag onder 'n swartgolf verdwyn.
Ek sal selfs nooit eers per vliegtuig daar net land oppad erens anders. My voete maak ek nie vuil met engeland se stof (behalwe as ek daar is om die Cullinan te gaan uitbreek om terug te bring)
So, hou maar jou engelse reg, ek lees sommer maar die Bybel.
19th August 2009, 00:18 | #82 | Henry
Redakteur - Koerier
Volksregister

Quote:
Net soos wat ek my skaam as iemand 'Israeliet' en 'Boer' in een sin gebruik? Of 'AWB' en 'Boer'?
|
JEF jy wil weer godsdiens insleep op 'n draad wat nie daaroor gaan nie.
Is jy nie reeds al gewaarsku nie?
Die IEC is 'n ANC-instelling, met volksvreemde base en volksvreemde personeel.
Dis eenvoudig uiters swak maniere om die IEC en die apartgestelde Volk in een asem te noem. Ons vra jou om dit nie te doen nie.
19th August 2009, 00:20 | #83 | JEFourie
Steunpilaar
Kampkommandant

| Ant: Re: Ant: Re: Ant: Het die VVK die regte plan?
Quote:
Originally Posted by Hektor
Dankie,
Maar daar staan nerens dat hierdie "owerhede", "magte" goddeloos, onwettig of onregmatig is.
|
Hektor,
Ek het dit (ook tot my eie skok en verbasing) al raakgelees, ek soek dit vir jou, sal dit hier plaas asook PM na jou.
Ek kon dit ook nie glo, maar nou-ja..as dit daar staan, staan dit daar. wat kan ek nou daaromtrent doen?
Terloops, ek gebruik die 1933-vertaling.
19th August 2009, 00:24 | #84 | JEFourie
Steunpilaar
Kampkommandant

Quote:
JEF jy wil weer godsdiens insleep op 'n draad wat nie daaroor gaan nie.
Is jy nie reeds al gewaarsku nie?
Die IEC is 'n ANC-instelling, met volksvreemde base en volksvreemde personeel.
Dis eenvoudig uiters swak maniere om die IEC en die apartgestelde Volk in een asem te noem. Ons vra jou om dit nie te doen nie.
|
Eerstens, hoeveel 'onse' is in jou pond?
Tweedens val ek nie 'n natuurlikke persoon aan nie (volgens jou en Barend mag ek dan sê wat ek wil van wie ek wil)
Derdens, dit is bloot ter illustrasie van 'n punt.
Vierdens, die petroljoggie is ook volksvreemd en heel waarskynlik ANC, so ook enige kettingwinkel. Plant jy dus biosoja in jou tuin vir brandstof en het jy skape en beeste agter by die groentetuin in jou erf?
Jy, en ek, en niemand hier, bly op 'n geissoleerde planeet van ons eie.
19th August 2009, 00:31 | #85 | Henry
Redakteur - Koerier
Volksregister

Quote:
Originally Posted by Gezina Kruger
Henry,
Ek het oor niks gekla nie. Kyk weer wie het die pos geplaas waarvan jy praat, dit was nie ek nie. Kyk mooi aan die regterkant van die poste wat geplaas word, daar sal jy 'n persoon se naam sien. Dit is daardie persoon wat die pos geplaas het. As jy nie verstaan nie, vra vir Barend, ek is seker selfs hy sal dit vir jou kan verduidelik.
|
Wel, jy reageer daarop.
Geen wonder jy het iemand nodig om vir jou te verduidelik nie, aangesien jy of nie weet watter kant links is en watter kant regs nie, of die forum is deurmekaar op jou rekenaar, want op my skerm sit die persoon wat die pos geplaas het se naam aan die linkerkant.
So vra asb dat iemand aan jou verduidelik aan watter pols jou horlosie sit. Dit is jou linkerhand, Bennie, nie jou regterhand nie.
Kom ons begin weer: aan watter pols dra 'n mens jou horlosie, Bennie? ....
Maar nee, die VVK het nie die regte plan nie.
Die Boerevolk gaan nie inkoop nie.
19th August 2009, 00:34 | #86 | Hektor
Bittereinder
Kampkommandant
http://www.boerevryheid.co.za/forums...ine=1147348012

| Re: Ant: Re: Ant: Re: Ant: Het die VVK die regte plan?
Quote:
Hektor,
Ek het dit (ook tot my eie skok en verbasing) al raakgelees, ek soek dit vir jou, sal dit hier plaas asook PM na jou.
Ek kon dit ook nie glo, maar nou-ja..as dit daar staan, staan dit daar. wat kan ek nou daaromtrent doen?
Terloops, ek gebruik die 1933-vertaling.
|
Jou insette word waardeer.
Moontlik moet ons hierdie vraagstuk ook 'n draad van sy eie maak.
19th August 2009, 00:38 | #87 | Arend
Bittereinder
Volksregister
Boerevryheid Bestuur
Hoofkommandant
http://www.boerevryheid.co.za/forums...ine=1238056318

Waarskuwing aan Voertsek. Banale taal.
19th August 2009, 00:46 | #89 | JEFourie
Steunpilaar
Kampkommandant

Quote:
Wel, jy reageer daarop.
Geen wonder jy het iemand nodig om vir jou te verduidelik nie, aangesien jy of nie weet watter kant links is en watter kant regs nie, of die forum is deurmekaar op jou rekenaar, want op my skerm sit die persoon wat die pos geplaas het se naam aan die linkerkant.
So vra asb dat iemand aan jou verduidelik aan watter pols jou horlosie sit. Dit is jou linkerhand, Bennie, nie jou regterhand nie.
Kom ons begin weer: aan watter pols dra 'n mens jou horlosie, Bennie? ....
Maar nee, die VVK het nie die regte plan nie.
Die Boerevolk gaan nie inkoop nie.
|
Nou wie het JOU 'n paspoort waarop 'Boer' staan gegee? Wat maak JOU 'n Boer? Beslis nie jou familiegeskiedenis nie, so wat dan?
Sê liewer JY en andere gaan nie inkoop nie, maar jy is vermetel om sommer nou namens die hele Volk te wil besluit dat hulle nie gaan inkoop nie. Waar kan jy enigsens so 'n ooraktiewe verbeelding deel met ander lede van die publiek?
Nee, JY en andere gaan miskien nie inkoop nie (tot die Volk se verligting), maar nie JY of enige andere (ek myself) kan namens die Volk besluit nie, want niemand het ons daartoe verkies om namens hulle te besluit nie.
19th August 2009, 00:48 | #90 | Voertsek
Bittereinder
http://www.boerevryheid.co.za/forums...ine=1211109676

| Re: Ant: Het die VVK die regte plan?
Quote:
Originally Posted by Arend
Waarskuwing aan Voertsek. Banale taal.
|
Oooo Ja, hoe kostelik en voorspelbaar. Arend en JEF is mos nou altwee "kommandante" en GROOT aanhangers van eerwaarde Buchan....
19th August 2009, 00:50 | #91 | Voertsek
Bittereinder

| Re: Ant: Het die VVK die regte plan?
Quote:
Nou wie het JOU 'n paspoort waarop 'Boer' staan gegee? Wat maak JOU 'n Boer? Beslis nie jou familiegeskiedenis nie, so wat dan?
Sê liewer JY en andere gaan nie inkoop nie, maar jy is vermetel om sommer nou namens die hele Volk te wil besluit dat hulle nie gaan inkoop nie. Waar kan jy enigsens so 'n ooraktiewe verbeelding deel met ander lede van die publiek?
Nee, JY en andere gaan miskien nie inkoop nie (tot die Volk se verligting), maar nie JY of enige andere (ek myself) kan namens die Volk besluit nie, want niemand het ons daartoe verkies om namens hulle te besluit nie.
|
JEF en wie het JOU aangestel......BV
19th August 2009, 00:52 | #92 | Arend
Bittereinder
Volksregister
Boerevryheid Bestuur
Hoofkommandant

Quote:
| Nee, JY en andere gaan miskien nie inkoop nie (tot die Volk se verligting), maar nie JY of enige andere (ek myself) kan namens die Volk besluit nie, want niemand het ons daartoe verkies om namens hulle te besluit nie. |
Ek hoop jy sien wat ek geskryf het.
19th August 2009, 01:03 | #94 | Voertsek
Bittereinder

| Re: Ant: Re: Ant: Het die VVK die regte plan?
Quote:
Mnr. Stofberg, die Volk het my nie aangestel nie, want daar was nog geen volksverkiesing nie. Moet ek vir jou prentjies teken?
|
En WIE het gese JY kan MY persoonlike besonderhede uitblaker.....waar is die moderators
Ek dink die bostaande prentjie wat jy probeer skets is voldoende dankie.
Daarvolgens is jy dan onbevoegd om namens enige organisasie enigiets te probeer piep....en nog minder namens jou Ingelse buddy .....die Ertapelmoer.
Get the picture
Last edited by Voertsek : 19th August 2009 at 01:21.
| | |
19th August 2009, 04:23 | #95 | Stephanus
Burger
Volksregister

Quote:
Originally Posted by JEFourie"
My voete maak ek nie vuil met engeland se stof (behalwe as ek daar is om die Cullinan te gaan uitbreek om terug te bring)
So, hou maar jou engelse reg, ek lees sommer maar die Bybel.
|
As 'n mens wil glo wat die Bybel verkondig, dan MOET jy of alles glo of niks nie. Die Bybel sê onder andere ook dat 'n mens MOET vergewe ten einde VERGIFNIS te kan ontvang, of nie?
Quote:
|
Ek staan eder saam met 10 man, wat eerstens met God en die waarheid gewapen is, en dan met die wapen gewapen is.
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
08-19-2009
|
|
|
Super Moderator
|
Henry Pinkham:
Ek het so n paar poste aangehaal, net vir die wis en onwis.
Jy sien ou Pinkham, julle is veronderstel om n debat te voer oor die VVK of hulle die regte plan het.
Maar Ooooo-wee!!!.....wat gebeur!!.....julle val mekar aan, en vernietig mekaar.!!
Maar dit is dan ook so geskrywe:
Quote:
Mar 3:23 En Hy het hulle na Hom geroep en vir hulle deur gelykenisse gesê: Hoe kan die Satan die Satan uitdryf?
Mar 3:24 En as ‘n koninkryk teen homself verdeeld is, kan daardie koninkryk nie bly staan nie;
Mar 3:25 en as ‘n huis teen homself verdeeld is, kan daardie huis nie bly staan nie;
Mar 3:26 en as die Satan teen homself opstaan en verdeeld is, kan hy nie bly staan nie, maar hy kom tot ‘n einde.
|
Julle wil mos Thor se hammertjie oor julle aanstel, en die satan oor julle wat die Mjöllnir toekenning aan sg boere toeken.
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
08-19-2009
|
|
|
Super Moderator
|
19th August 2009, 09:54 | #101 | Henry
Redakteur - Koerier
Volksregister

Quote:
|
JEF,
jy hou aan om my familiegeskiedenis aan te val. Ongelukkig weet jy gladnie wie of wat my familie is nie.
Netsoos enige ander Boer het my voorouers uit verskeie lande van Europa hier aangekom. Daar was Potgieters en Groenewalds en Van Wyks en Schuttes en Du Plessis's en ander, wat groot rolle gespeel het in die Geskiedenis van ons land. Netso het my Amerikaanse oupagrootjie en sy Engelse vrou genaturaliseerde burgers van die ZAR geword. As burger is my Oupagrootjie opgeroep as deel van sy kommando en het hy as kommandolid vir die Boere geveg. Ook sy oudste seun het saam met sy pa op kommando gegaan, en na die oorlog 'n dekorasie ontvang.
Dit maak my Oupagrootjie 'n Boer, netsoos Oupagrootjie Schutte, of Oupagrootjies Potgieter en Groenewald, en ander, wie se afstammeling ek is. My Oumagrootjies en hulle kinders was in die konsentrasiekampe, onder andere op Balmoral. Aangesien ek hulle afstammeling is, is ek 'n afstammeling van Boere. Wil jy nou beweer ek is 'n Griek?
My pa was 'n bekende regse persoonlikheid en 'n stryder vir die bevordering van die Boeresaak. Vra maar uit oor hom, of oor my, of my broer. Ja, my familiegeskiedenis getuig baie duidelik van Stryd vir die Boeresaak.
Dus verloor jy al weer, Fourietjie. Leer nou 'n les. Moenie aanvalle doen op mense van wie jy niks weet nie.
Jy redeneer absurd, ou seun.
In elk geval maak geen mens se familiegeskiedenis hom enigiets nie.
Die vraag is wat in jou hart is.
Ek is 'n Boer omdat ek 'n Boer WIL wees. Omdat ek niks anders wil of kan wees nie.
DIT, ou seun, maak my 'n Boer.
Ou Hendry Pinkham:
Hoe praat jy jouself dan so vas::
Quote:
|
My pa was 'n bekende regse persoonlikheid en 'n stryder vir die bevordering van die Boeresaak. Vra maar uit oor hom, of oor my, of my broer. Ja, my familiegeskiedenis getuig baie duidelik van Stryd vir die Boeresaak.
|
Ja en Genl De Wet se broer was n verraaier.!!
Quote:
|
In elk geval maak geen mens se familiegeskiedenis hom enigiets nie.
|
Dis die waarheid!!!
Quote:
|
Ek is 'n Boer omdat ek 'n Boer WIL wees.
|
Presies!! jy wil n Boer wees!!! maar jy kan nie n Boer wees nie, want jy is nie n Boer nie.
Maar jy wil graag n Boer wees.!!!
Quote:
|
DIT, ou seun, maak my 'n Boer.
|
Om n Boer te WIL wees, maak jou geensins n BOER nie.!!
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
08-22-2009
|
|
|
Super Moderator
|
20th August 2009, 22:41 | #5 | Henry
Redakteur - Koerier
Volksregister

| Ant: Sclark verban?
Julle sal daardie aantygings moet bewys, PB, Rooi Jan, genl De Wet en ander!
Die aantygings is nie geloofwaardig nie.
Ek ruik rot!
En ek was nog maar min kere verkeerd oor sulke sake in die verlede.
Waarom pas hierdie insident so mooi netjies in 'n nou reeds gevestigde patroon?
Maak tog oop julle oe mense!
Wie is die volgende slagoffer(s)?
Last edited by Henry : 20th August 2009 at 22:46.
| |  |
Lol Ja Hendry Pinkham, se hulle!! hulle sal die aantygings moet bewys.!!!
Ek ook en hy stink.!!!!
Quote:
|
Wie is die volgende slagoffer(s)?
|
Dalk jy Hendry Pinkham.!!!
21st August 2009, 19:41 | #57 | Henry
Redakteur - Koerier
Volksregister

Ek se weer: ek ruik rot.
Ons ken die mense en weet wie hulle is.
Iemand het iets aangevang en 'n lokval gestel.
Vir daardie iemand:
Stop maar op jou broekie, jou pak is nader as wat jy dink.
Ruik jy die rot nog steets??? ek ook en hy stink nog steets.!!
22nd August 2009, 11:33 | #66 | Arend
Bittereinder
Volksregister
Boerevryheid Bestuur
Hoofkommandant

Natuurlik sal jy vir haar skerm Henry. Jy was ook mos een van die ouens wat eksklusief na daardie vakansieoord genooi was. Of waarvan praat ek nou weer.
Quote:
|
Jy was ook mos een van die ouens wat eksklusief na daardie vakansieoord genooi was. Of waarvan praat ek nou weer.
|
Hendry Pinkham, ek hervris jou geheue net so bietjie:
04-09-2009, 05:18 AM | #43 | Xboers
Forum Member
http://www.stormfront.org/forum/imag...ine=1204910717

| Re: Volksraad Verkiesings Kommissie se skrywe aan Boerevryheid
Quote:
Originally Posted by Rooi Jan
Ek weet nie of ek my moet verwerdig om met hanskakies in debat te tree nie. Ondervinding het reeds geleer dat dit futiel is om met iemand wat betaal word om jou gas te gee te argumenteer. Kom ons deel liewer 'n paar komplimente uit.
Die klomp rotte in die riete raak al hoe beter. Van al die wegbreek aksies wat tot dusver teen BV geloods het was onsvirjou.org nog die heel beste. Die pioniers soos boervolk.com was pateties. Hulle het niks bereik nie en het verval in 'n aksie met net drie lede, waarvan twee eintlik net een ou se gesplete persoonlikheid was.
Na die Kubaanse oorlog was daar ander wat effens beter was, maar nie een van hulle het hond haaraf gemaak nie. Soveel so, dat een van 'n sekere eiland se stigterslede stert tussen die bene teruggekruip het na BV toe. Omdat ons gedink het hy het darem 'n bietjie integriteit, is hy toegelaat om weer saam te gesels. Na die oorlogveteraan se nuwe sirkus oopgemaak het, is hy nou weer 'n oud-Boer.
As die oorlogveteraan net 'n beter hanteerder gehad het, sou hy dit baie verder gebring het. Aanvanklik was hy baie goed befonds en kon dae lank op die internet sit en spoeg en plak. Hy het die Boere vermaak met nuus van heinde en verre. Dit op sigself het die wenkbroue laat lig maar ons was te dom om ag te slaan op die waarskuwingstekens.
Die veteraan se grootste fout was om aan te bied om die koste van 'n volksbyeenkoms te dra. Ongelukkig kon sy hanteerder nie die goedkeuring van die betaalmeesters daarvoor kry nie. Die debakel het 'n paar Boere erg in die verleentheid gestel, maar die byeenkoms het voortgegaan nadat ander fondse verkry is. Na die insident is die groot oorlogsheld nooit weer ten volle vertrou nie, maar ons was nog steeds te dom om te sien wat op pad is.
Toe die bosvegter van die plaaswerf gebruik maak om 'n aksie teen Kubane te loods, was daar groot konsternasie. Ekself was gekant teen sulke persoonlike vetes, maar ander Boere het dit vermaaklik gevind. Eers nadat ID nommers en addresse ten toon gestel is vir die hele wêreld is die ding onder die mat ingevee. Ek was beïndruk met die hoeveelheid informasie wat deur die grensvegter ingesamel is en het gedink dat hy baie goeie konneksies het om dit te bekom. Hoe goed hierdie konneksies nou eintlik was, het ek eers onlangs uitgepluis.
Hierdie elektroniese bosoorlog het 'n lelike nadraai gehad. Die Kubane het gereken dat sulke taktiek teen die Geneefse konvensie was en het by die owerhede in die vorm van IPSA gaan kla. Dis nou die genootskap van Internet diensverskaffers van Azanië vir die wat dalk nie weet nie. Dis nogal interessant dat die Kubane dit goed gedink het om van hierdie uitgelese groep regime lakeie gebruik te maak. Hul eie skrootwerf val buite IPSA se bereik, soos ons lank tevore uitgevind toe ons wou kla oor die gehalte van die monoloë wat daar gelees kan word.
Ewenwel, die Kubane se klagtes het nie op dowe ore geval nie. Die plaaswerf is onseremonieel deur die regime lakeie van die lug afgehaal. Ons kan darem met die hulp van die oud-Boer en die grensvegter agter die skerms in verbinding bly. Dit was darem baie vriendelik van hulle. Min het ons geweet dat dit 'n oefenlopie aan hulle kant was om 'n meer permanente kletswerf te bou.
Ten spyte van hierdie sukses aan die dapper vegters se kant, was hul oorwinning van korte duur. Die plaaswerf het die regime lakeie op terme geplaas en hul gebrek aan ruggraat het hulle laat swig. 'n Nuwe adres is gevind en ons het getrek. Genoemde lakeie het 'n laaste stekie ingekry toe 'n paar weke se poste op (on)verklaarbare wyse verdwyn het, maar dis nou maar een van daardie dinge. 'n Boer is nie haatdraend nie.
Die vrede by die nuwe adres was van korte duur. Die dapper bliksoldaatjie en sy vriend die oud-Boer het kort voor lank weer begin om die pap dik aan te maak. Hulle was seker op die rooi tapyt by hul hanteerders omdat die groot operasie misluk het. Die hulp van 'n groot skilder is ingeroep. Agter die skerms het hulle ook werwing begin doen onder die plaaswerf se bestuur. Hierdie werwing was baie suksesvol. Feitlik die hele bestuur wat hierbo genoem word is oud-Boere. Was dit dalk maar net mede-rotte? Wie weet in elk geval wie is nog wat?
Ek sien dat die dappar bosbekruiper en die Kubane mekaar intussen "gevind" het. Dit lyk my hulle het mekaar al lankal gevind daar tussen die riete waar al die rotte wegkruip. Hoe anders kan ek die gebeure van die afgelope paar maande verklaar? Van geswore vyande op een werf tot beste vriende op 'n volgende een? Hoe aandoenlik. Hoe toevallig kan dit wees?
In die proses het die groot vegter eintlik net sy ware kleure getoon. Die oud-Boere wat gewerf is om op die nuwe inisiatief se bestuur te dien, gaan dalk deur die dinge sien en besef hulle het 'n reuse oordeelsfout gemaak om agter die fluitspeler van Parys aan te loop. Indien nie, gaan hul eie kleure tevoorskyn kom. Trek op julle broeke. Winnie se g-string wat jy aan het steek uit.
Boeregroete
|
Dom. Selferkende domgeit.
Rooi Jan, jy sal weet waarvan ek praat as ek jou nou duidelik die volgende beduie.
Quote:
ULTIMATUM.
Rooi Jan, jy het tyd tot Maandag die 12de April 2009 om hierdie uitspraak van jou in geheel te repudieer en om verskoning te vra vir jou blatante verdagmakery.
By gebreke waarvan:
Die volgende geslote forums en webbladsye en alle tersaaklike inligting daarop oopgestel sal word vir publieke insae met die uitsluitlike doel om jou beweringe teen te staan;
a) www.silvershoes.co.za/X
b) www.silvershoes.co.za/Vakansieplaas
c) www.silvershoes.co.za/SvB
d) www.wanbeeld.co.za
e) www.xboers.co.za
Die verantwoordelikheid van die effek van enige/alle inligting op hierdie internet fasiliteite gestoor, op enige persoon en/of organisasie berus ten volle by die reaksie van ene "Rooi Jan" van die forum Boerevryheid. |
Ou Rooies, jy het die bal, speel hom.
Net 'n opmerking hier wat jy ter harte moet neem, die forums waarna ek verwys se deelname kom hoofsaaklik uit die geledere van jou mense. Laat ons sien of jy kans sien vir 'n soortgelyke situasie as wat onlangs in die Hooggeregshof afgespeel het. Jy weet mos, daardie storie van "ek praat die waarheid - hulle almal lieg".
Geniet jou naweek ou grote!
| |  |
Hendry die vraag wat nou gevra moet word is:
Wie het almal toegang gehaad tot daai gesprekke op al daai forums wat xboers hier bo na verwys.!!!
Nou Hendry jy moet ook maar begin bid, dat Slet's petoors nie daai inligting bekom nie.
Jy weet mos ou Slet's is die regter van sy sg boerevolk ne.??
As ek jy is Hendry, begin ek solank hardloop, Slet's deel sommer die doodstaf uit.!!!
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
09-09-2009
|
|
|
Super Moderator
|
9th September 2009, 10:22 | #36 | Henry
Redakteur - Koerier
Volksregister

| Ant: Bo 18 alleenlik en jammer dames maar dit moet uit.
Quote:
Originally Posted by Rip van Winkel
Maggies Dr Lets, dat ek nou so oningelig kan wees om nie te weet dat die BVR 'n mandaat het om namens die ganse Boerevolk te praat nie. Skielik voel ek soos Rip van Winkel.
Weereens, verskoning vir my oningeligtheid!!
|
Onkunde is nie 'n verskoning nie, Rip.
Lets is reg.
Hendry jou bedrieer!!!
Hoekom verander jy mense se gebruikers name.???
8th September 2009, 23:26 | #22 | Gezina Kruger
Burger
http://www.boerevryheid.co.za/forums...ine=1224153701

| Ant: Bo 18 alleenlik en jammer dames maar dit moet uit.
Maggies Dr Lets, dat ek nou so oningelig kan wees om nie te weet dat die BVR 'n mandaat het om namens die ganse Boerevolk te praat nie. Skielik voel ek soos Rip van Winkel.
Het die BVR onlangs hierdie mandaat gekry, of is dit iets wat ek lankal gemis het? Indien dit onlangs gebeur het, neem ek aan dat ons binnekort in die media daarvan sal verneem? Is daar al 'n media verklaring in die verband? Indien wel, sal ek dit graag wil sien.
Hierdie is voorwaar 'n groot gebeurtenis, ek dink dit is die eerste keer sedert Paul Kruger dat iemand 'n mandaat het van die volk (askies, Boerevolk), om namens die Boerevolk te praat!!
Weereens, verskoning vir my oningeligtheid!!
| |  |
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
09-09-2009
|
|
|
Moderator
|
Hel, hierdie boerevryheid is `n klomp slange.
Toemaar, `n nuwe webwerf vir die Koloniaaaaale Boerevolk Afrikaners is op die been gebring juis om van hierdie veragtelike SLANGE ontslaaaaepeloos te raak..
Groetnis
DOK
WELKOM BY DIE BVS
http://www.satruth.co.za/boervolk/
|
|
|
09-11-2009
|
|
|
Super Moderator
|
11th September 2009, 08:09 | #1 | Henry
Redakteur - Koerier
Volksregister

| Herskryf van ons geskiedenis
From 01October 2009, the following changes in story books will be put into place:
1 SNOW WHITE becomes COAL BLACK.
2 GOLDILOCKS becomes DREADLOCKS.
3 HANSEL & GRETEL becomes SIPHO & THANDI.
4 JACK & THE BEANSTALK becomes ZUMA & THE DAGGA PLANT.
5 LIEWE HEKSIE becomes LOVELY FELICIA.
6 RED RIDING HOOD becomes RIDING IN THE HOOD.
7 THE WOLF becomes THE TOKOLOSH.
8 THE THREE LITTLE PIGGIES become GOODNESS, GIFT & PRECIOUS.
9 BARBIE becomes MODJADJI.
10 LITTLE MERMAID becomes LITTLE HOUSE MAID.
11 THE SMURFS become THE FREEDOM FIGHTERS.
12 ALICE IN WONDERLAND becomes BUSI IN GAUTENG.
13 THE EMPEROR'S NEW CLOTHES becomes MBEKI GOES GUCCI.
14 THE PRINCESS AND THE PEA becomes MANTO AND THE AFRICAN POTATO.
15 LITTLE BO PEEP becomes JULIUS MALEMA
Per e-pos ontvang van Fred Rundle
11th September 2009, 08:20 | #2 | Trekos1
Steunpilaar
Volksregister
BVR
Boerevryheid Bestuur
Hoofkommandant
http://www.boerevryheid.co.za/forums...ine=1245689699

| Ant: Herskryf van ons geskiedenis
Mooi Henry!
Wat word ons medaljewenner nou genoem?
11th September 2009, 08:45 | #3 | Henry
Redakteur - Koerier
Volksregister

| Ant: Herskryf van ons geskiedenis
Max? Koko? Bog-hom? Goue ring? Nee, ek gee op. Vertel ons, Trekos.
Ja ou Hendry man, dis nie net daai geskiedenis wat herskryf word nie.
Maar ook die Boer se geskiedenis deur julle klomp sataniste:
http://boervolk.com/forums/showthread.php?t=1798
http://boervolk.com/forums/showthread.php?t=1708
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
09-11-2009
|
|
|
Moderator
|
Word al hierdie dinge kwytgeraak op die webblad wat die half miljoen Rand BORG-MAN beheer.
Lets Pretorius, jy het dit op SKRIF gesit dat die `n AANKLAER in die BOEREMAG VERHOOR op REKORD GEPLAAS het dat JOU FORUM daagliks deur hulle gelees word.
KRY JY NIE SKAAM OM DIE BLINDES SO UIT TE LOK EN SULKE WAGLIKE POSTE TE PLAAS NIE OF SOEK JY MEER MAATJIES AGTER DIE TRALIES VIR JOU ONDERBROEK BENDE !!!!!!
|
|
|
09-11-2009
|
|
|
Super Moderator
|
11th September 2009, 17:48 | #6 | Oom Henry
Staatmaker
http://www.boerevryheid.co.za/forums...ine=1240777218

| Ant: The Superior Race
Quote:
Miskien moet jy bietjie gaan kyk hoe steek die Bybel werklik inmekaar. Jy gaan op jou rug val, soos ek op my rug geval het toe ek agtergekom het.
|
Bedoel jy soos die beeldskone negerin in Hooglied?? Ek was ook nogal geskok. 

Quote:
Son 1:1 The song of songs, which is Solomon's.
Son 1:2 Let him kiss me with the kisses of his mouth: for thy love is better than wine.
Son 1:3 Because of the savour of thy good ointments thy name is as ointment poured forth, therefore do the virgins love thee.
Son 1:4 Draw me, we will run after thee: the king hath brought me into his chambers: we will be glad and rejoice in thee, we will remember thy love more than wine: the upright love thee.
Son 1:5 I am black, but comely, O ye daughters of Jerusalem, as the tents of Kedar, as the curtains of Solomon.
Son 1:6 Look not upon me, because I am black, because the sun hath looked upon me: my mother's children were angry with me; they made me the keeper of the vineyards; but mine own vineyard have I not kept.
|
Quote:
|
Song of Solomon was written by Solomon and was his greatest song3, which we would classify as a musical. It contained music, singing, and dancing. Solomon is the villain; and the Shulamite Woman is the heroine. In the plot, Solomon marries the Shulamite Woman and adds her to his harem. She is the most beautiful woman that Solomon ever saw (SOS 6:8-9). She was the closest to a Right Woman that he ever found. She had a Shepherd Lover, who was her Right Man. And she was black (SOS 1:5). Now, many of the commentators dance around this issue with all the nuances. Some say she was shady. Others say that she just had a suntan. Others say that she was not an Ethiopian black. No, the Bible does not say that she was an Ethiopian, but it does say she was as a black as the tents of Kedar, which are usually made of black goats hair. She was black (Hebrew word, rj)v*shachor) and she was alluringly beautiful (Hebrew hw@#an* , na'veh).
|
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
09-18-2009
|
|
|
Super Moderator
|
18th September 2009, 00:27 | #85 | Henry
Redakteur - Koerier
Volksregister

| Ant: Kennisgewing Van Volksvergadering 25, 26 en 27 September 2009
Ek pos net wat ek ontvang het, Propatria.
Ons was lank in gesprek met Frikkie Strauss (Ek is al sedert omtrent 20 jaar al ongereeld per foon en later per e-pos met hom in gesprek).
Daardie ouens voel eintlik presies soos ons, maar noem hulleself Afrikaners. Hulle argument is dat die ouens in die Noordkaap wegskram vd woord "Boer" af.
Om daardie rede wil hulle dan liewer die woord "geloftevolk" vir die volksvergadering gebruik om die Boer vs Afrikanerkwessie te vermy.
Myns insiens moet ons 'n sterk standpunt inneem op die Volksvergadering oor die feit dat ons nie Afrikaners IS of WIL wees nie. Ons is Boere, en hulle moet daarby inskakel, is my siening. Ek het nie 'n probleem om deel van die "geloftevolk" te wees nie, maar hoe moet mense my nou noem? 'n Gelof? Nee, dit is die sotlikhede wat plaasvind as mense woorde wil skep wat nie in alle omstandighede kan werk nie.
Nee, ons is nie Afrikaners nie, ons is nie Gelofs nie, maar ons IS Boere.
Kom kerels, maak dit asb 'n besprekingspunt.
Dis tyd dat die Zotte in Zog (regering) asook die ander volke en groepe in die RSA kennis neem van die Boerevolk.
Vergeet die Afrikaners, Afrikaanses, of Gelofs, ons is Boere,
LOL Hendry Pinkham:
Quote:
Nee, ons is nie Afrikaners nie, ons is nie Gelofs nie, maar ons IS Boere.
Kom kerels, maak dit asb 'n besprekingspunt.
Dis tyd dat die Zotte in Zog (regering) asook die ander volke en groepe in die RSA kennis neem van die Boerevolk.
Vergeet die Afrikaners, Afrikaanses, of Gelofs, ons is Boere,
|
Ek dog dan jy verklaar die boere as die verlore stamme van Israel wat in verstrooiing is.!!!

|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
09-21-2009
|
|
|
Super Moderator
|
20th September 2009, 20:14 | #24 | Henry
Redakteur - Koerier
Volksregister

| Ant: Afrikaanse Lighuis, vriend of vyhand?
DOM, ons kan Vader Yahweh net dank dat jy nie 'n bruid is nie, Jy sou darem 'n lelike bruid uitgemaak het met daai bokbaard van jou en al!
Soos gewoonlik let jy alweer nie op nie.
Niemand praat van jou nie.
Ons praat van die VOLK. Maar jy ken of verstaan ook nie die Bybel nie, daarom praat jy sulke twak, soos gewoonlik.
Yahweh het aan SY VROU, die Huis van Israel, 'n skeibrief gegee omdat sy gehoereer het met ander volke en hulle gode. HY het egter 'n ewigdurende verbond met hierdie vrou (Volk) gesluit, en dus gaan HY weer met SY Volk in die huwelik tree met die Wederkoms, wanneer HY die Bruidegom sal wees en SY Volk die Bruid.
Jy, DOM, is nie eers ter sprake nie, ou seun. Dit gaan oor die Elohim en SY verhouding met SY Volk.
Hendry Pinkham:
Quote:
|
Yahweh het aan SY VROU, die Huis van Israel, 'n skeibrief gegee omdat sy gehoereer het met ander volke en hulle gode.
|
Nee jou boere-jood!!!
Die HERE het aan die volk Israel, na drie waarskuwings!! n skeibrief gegee, nadat hulle SY Seun vermoor het.
En God het n ander vrou gevat.
Jy kan alles hier lees:
http://boervolk.com/forums/showthread.php?t=1512
As jy maar weet wie Yahweh, soos wat dit hier geskryf staan, WAS!!....grawe jy vir jou n gat en kruip daarin.
Jy is egter reg, yahweh het n vrou gehad, alby was Istaelietse afgode.!!!
Gaan lees my poste aan Witvrou op bv, ek het dit al bewys.
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
09-22-2009
|
|
|
Super Moderator
|
22nd September 2009, 12:15 | #378 | Henry
Redakteur - Koerier
Volksregister

| Ant: Re: Ant: Wie is 'n Christen vraag
Quote:
Originally Posted by Voertsek
... Ek het nou probeer om "geestelike Israel" op my bybel soek enjin te vind in die nuwe testament, maar ek kry NIKS....
Meskien kan iemand my tog se waar dit staan....
Ek het ook probeer soek waar dit se "die kerk vervang Israel"
Nog steeds boggeroll
|
Dis nie daar nie, Voertsek! Die Bybel se nie hierdie goed nie.
Ferdi en kie lieg vir ons.
Geestelike Israel staan NIE in die Bybel nie.
GEESTELIKE ISRAEL is 'n SPOOKSTORIE!
.
LOL!!! Hendry Pinkham:
Quote:
|
Rev 2:7 Wie ‘n oor het, laat hom hoor wat die Gees aan die gemeentes sê. Aan hom wat oorwin, sal Ek gee om te eet van die boom van die lewe wat binne in die paradys van God is.
|
Quote:
|
Rev 2:11 Wie ‘n oor het, laat hom hoor wat die Gees aan die gemeentes sê. Die wat oorwin, sal deur die tweede dood geen skade ly nie.
|
Quote:
|
Rev 2:17 Wie ‘n oor het, laat hom hoor wat die Gees aan die gemeentes sê. Aan hom wat oorwin, sal Ek gee om te eet van die verborge manna, en Ek sal hom gee ‘n wit keursteen, en op dié steen ‘n nuwe naam geskrywe wat niemand ken nie, behalwe hy wat dit ontvang.
|
Quote:
|
Rev 2:29 Wie ‘n oor het, laat hom hoor wat die Gees aan die gemeentes sê.
|
Quote:
|
1Jn 5:6 Dit is Hy wat deur water en bloed gekom het, Jesus die Christus; nie deur die water alleen nie, maar deur die water en die bloed; en dit is die Gees wat getuig, want die Gees is die waarheid.
|
Quote:
1Jn 4:4 Julle is uit God, my kinders, en het hulle oorwin, omdat Hy wat in julle is, groter is as hy wat in die wêreld is.
1Jn 4:5 Hulle is uit die wêreld; daarom praat hulle uit die wêreld, en die wêreld luister na hulle.
1Jn 4:6 Ons is uit God; hy wat God ken, luister na ons; hy wat nie uit God is nie, luister nie na ons nie. Hieruit ken ons die Gees van die waarheid en die gees van die dwaling.
|
Quote:
Rev 3:12 Wie oorwin, Ek sal hom ‘n pilaar in die tempel van my God maak, en hy sal daar nooit weer uitgaan nie; en Ek sal op hom die Naam van my God skrywe en die naam van die stad van my God, van die nuwe Jerusalem, wat uit die hemel van my God neerdaal, en my nuwe Naam.
Rev 3:13 Wie ‘n oor het, laat hom hoor wat die Gees aan die gemeentes sê.
|
Quote:
|
Rev 21:10 En hy het my in die gees weggevoer op ‘n groot en hoë berg en my die groot stad getoon, die heilige Jerusalem, wat uit die hemel van God neerdaal;
|
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
09-22-2009
|
|
|
Super Moderator
|
22nd September 2009, 17:29 | #382 | jjgsmith
Burger

| Ant: Re: Ant: Wie is 'n Christen vraag
Quote:
Dis nie daar nie, Voertsek! Die Bybel se nie hierdie goed nie.
Ferdi en kie lieg vir ons.
Geestelike Israel staan NIE in die Bybel nie.
|
Ons moet aanvaar dat sekeres geestelik gepla is, want dit is al argument [verskoning] wat gebruik kan word om hullle valse redenasie/leerstelling/denkwyse te regverdig.
Met die vergeestelikings argument bevorder hulle die leer van Isèbel wat afgode invoer [geestelike hoerery].
Ook die leer van die Nikolaïete, wat Elohim se kinders in klasse verdeel met die oppergesag van die sognaamde geestelikes oor die gewone lidmaat.
Ten derde kan hulle deur die vergeestlikingsteorie die leer van Bileam bevorder wat vermenging bepleit en regverdig.
Hulle poog om alle grense en onderskeid tusse volke weg te maak. Hulle vra haat dit wat Elohim liefhet en wees lief vir dit wat Elohim haat. Hulle poog om Elohim se woord te verdraai en te vertrap terwille van die sogenaamde gelykheid, vryheid en broederskap.
Die klanke van vergeestlike Israel, vir een wêreldliggaam onder leiding van die Pous, waar alle godsdienste mekaar omhels deur die gees, word toenemend gehoor.
Dit is die vals profeet waarvan die Bybel praat - die godsdienstie misleiding. Geestelike Israel bestaan nie.
| |  |
jjgsmith. ek gooi jou sommer heir by Hendry in, julle is tog voels van die selfde vere ne:
Quote:
|
Met die vergeestelikings argument bevorder hulle die leer van Isèbel wat afgode invoer [geestelike hoerery].
|
Ja nee, julle ken nie eers die TIEN Gebooie nie, lees hier:
http://boervolk.com/forums/showpost....2&postcount=32
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
10-16-2009
|
|
|
Super Moderator
|
16th October 2009, 09:11 | #275 | Henry
Redakteur - Koerier
Volksregister

| Ant: Terre'Blanche makes a comeback
Quote:
Originally Posted by Die Ou Man
Kan iemand vir ons 'n lys plaas van leiers wat kompromisloos Boer en nét Boer is.
|
Goeie idee, DOM.
Kom ons begin by Piet Skiet van Orde Boerevolk.
Kom ons lys die ander ook.
Jy is soos gewoonlik van jou sinne beroof:
Quote:
Piet 'Skiet' Rudolph in the dock over protest
Rightwinger Piet "Skiet" Rudolph and three others appeared in the Pretoria magistrate's court on Monday on a charge of holding an illegal gathering.
Rudolph, 66, Wentzel Laubscher, 39, Andre van der Walt, 28, and Sandra Snyman, 34, were arrested with four children on Friday while protesting near the Apies River at Capital Park in Pretoria.
The group displayed placards reading: "Vryheid vir die Boerevolk" (Freedom for the Boer nation), and "Mugabe and the ANC: One and the same". The protests were a weekly event, according to some of the group's supporters.
A 16-year-old girl, two 13-year-olds and a six-year-old girl were released by police later that evening. Snyman was freed with a warning.
The four adults appeared defiant as they entered the dock on Monday, with Rudolph waving a fist in the air.
A small group, wearing khaki and holding the old Transvaal Republic Vierkleur flag, were in the public gallery. They included "Wit Wolf" Barend Strydom.
According to Inspector Anton Breedt, Rudolph was expected to face additional charges of resisting arrest and trying to disarm a police officer.
The provisional charge sheet listed a count of attempting to steal a firearm during the protest - believed to be that of a police officer. But prosecutor Billy Moeletsi was unable to give more details when questioned about this by the magistrate, Mpho Monyemore.
The case was postponed to August 29, and Rudolph, Laubscher and Van der Walt were freed on R500 bail each.
Conditions were attached to Rudolph's bail: that he report to the Hercules police station every Wednesday and that he refrain from organising or attending illegal gatherings.
Rudolph is a former secretary-general of the Afrikaner Eenheidsbeweging and leader of the Orde van die Boerevolk.
|
Vertaal nou sinne beroof in Engels.........
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
11-09-2009
|
|
|
Super Moderator
|
9th November 2009, 18:59 | #87 | Henry
Redakteur - Koerier
Volksregister

| Ant: Re: Ant: South African blogger arrested
Quote:
Originally Posted by Bloubaard
Goeie gedagte. Maar met al die leuns , gevegte en verdagmaking op die internet weet n mens nie meer wie om te glo nie. Hoe weet jy wie kan jy glo? Het ons mense nie meer eer nie? Is ons mense se ja nie meer ons ja en ons nee ons nee nie? Kyk nou net watter disinformasie is die wereld ingestuur deur SA sucks. Nee,man!
|
Verstaan jy hoekom ek al op internasionale radio 'n argument met die ou gehad het?
Sy eerlikheid het onder skoot gekom, soos nou weer.
Jy probeer verniet vir jou WICKES keer, jy is gebowl!!!!
Jy staan met jou hande net so diep in die KAK!!!.
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
11-29-2009
|
|
|
Super Moderator
|
Hendry ou Pinkham:
Jy is is foken idoot, n nar en n bullshitter.!!
28th November 2009, 23:03 | #143 | Henry
Redakteur - Koerier
Volksregister

| Ant: Re: Unpo Aansoek Van Die Boerevolk
Quote:
Originally Posted by BPK Barend Paul Kruger
Hoeveel geld het mens nodig om se maar die hele vrystaat te kan uitkoop.
|
BPK, die Vrystaat BEHOORT aan ons, Die Transvaal ook, en heelwat ander grond ook.
Dis nie nodig om dit uit te koop nie. DIT BEHOORT REEDS AAN ONS.
Die grond is wettiglik gekoop en na die onderskeie Boereregerings van die gebiede oorgedra. Daarvoor het ons kaart en transport. Daarna is grond aan Burgers van die Boererepublieke toegeken. Daarvan het ons kaart en transport en genoeg outentieke dokumente om ons eiendomsreg te bewys. Daarna in die grond deur oorerwing en koop en verkoop weereens oorgedra volgens dokumente in ons eie besit en in die onderskeie aktekantore. Dis ons eiendom, dis wettig verkry, en dis bewysbaar.
Dis reeds VIERDUBBELD ons s'n! Ons hoef die NIE weer te koop nie.
Ons moet slegs 'n verklaring uitreik dat dit ONS VADERLAND en ONS EIENDOM is. Ons besit dit. Ons beset dit. Ons het mag daaroor. Die ANC besit dit NIE en kan net mag daaroor kry as ons, die wettige eienaars, dit toelaat. Hoekom laat ons dit toe?
|
Die grond is wettiglik gekoop en na die onderskeie Boereregerings van die gebiede oorgedra. Daarvoor het ons kaart en transport.
|
Weet jy wat beteken "kaart en transport".....Kom ek verduidelik dit vir jou.
Quote:
Jy koop n huis 10 jaar gelede.
Die huis word in jou naam geregistrateur.
Jy verkoop daai huis na 5 jaar.
Na 20 jaar verskyn jou naam nog steets op die "kaart en transport" MAAR JY IS NIE MEER DIE EINAAR VAN DAAI HUIS NIE!!!!!
|
LOL!!
Quote:
|
Daarvan het ons kaart en transport en genoeg outentieke dokumente om ons eiendomsreg te bewys.
|
Nee jou fokken sot!!! al wat jy sal kan bewys is dat die Boere Republieke wel as onafhanklike state bestaan en erken was.
Quote:
|
Daarna in die grond deur oorerwing en koop en verkoop weereens oorgedra volgens dokumente in ons eie besit en in die onderskeie aktekantore.
|
Ja Hendry jou idioot!!!!.....Volgens die Vredes verdrag van Vereeninging, mos die Boere Republieke weer aan die Boere besorg word.
DIT HET EGTER NIE GEBEUR NIE, WAT DIE GROND WAS WETTIGLIK EN DEUR N WETIGLIKE VERKIESING.......DEUR DIE BLANKES IN DIE LAND!!!!.....VERPAN IN DIE VYHAND SE HAND....EN IN DIE UNIE van SA VERKOOP!!!.
Dus is die ou Boere Republieke net in die Akte op die Boervolk se naam, maar is dit verkoop deur VERRAAD.!!!
Quote:
|
Dis ons eiendom, dis wettig verkry, en dis bewysbaar.
|
DIT WAS ONS EIENDOM.....SOT!!!.. Dit is verkoop deur verraad, deur ons voorvaders.....net soos die republiek van Natalia verpan was deur Andries Pretoruis aan die engelse.
http://boervolk.com/forums/showthread.php?t=913
Quote:
Dis reeds VIERDUBBELD ons s'n! Ons hoef die NIE weer te koop nie.
|
Jy sal maar moet uit haal en wys!!......dalk met jou BLOED.
Quote:
|
Ons moet slegs 'n verklaring uitreik dat dit ONS VADERLAND en ONS EIENDOM is. Ons besit dit. Ons beset dit. Ons het mag daaroor. Die ANC besit dit NIE en kan net mag daaroor kry as ons, die wettige eienaars, dit toelaat. Hoekom laat ons dit toe?
|
Nou Hendry jou AAP!!!!.......Wat gaan jy doen as die ANC jou intensie teestaan en jou verhoed om die grond inbesit te neem.???
WAT GAAN JY DOEN AS JOU seun wat IN DIE SELFDE anc SE WEERMAG DIEN, JOU VERHOED OM DIE GROND INBESIT TE NEEM:
Quote:
- Date of Birth:
- January 23, 1975
- Interests:
- Perdry,kitaar,versamel militere&polisie kentekens&uniformstukke
- Occupation:
- Militere polisie
Hendy pinkham jnr
|
Herdry jy en jou seun dien die selfde ANC Regering, dus plaas julle die grond wetiglik in die ANC se hande!!!
Jy is n verraadlike slag Hendry!!!!
|
SIENER VAN RENSBURG
Last edited by Piett : 11-29-2009 at 11:28 AM.
|
|
|
11-29-2009
|
|
|
Moderator
|
Sjoe, en is dit ook nie dieselfde Seun se Pa wat Polisiestasies wou bestorm en Plakkate rondswaai nie.
Henry, jy was mos deel van die "stormjaers" wat op die Kemton Park Polisiestasie wou afstorm.
Wat sou jy gedoen het indien die SA Weermag waaronder jou seun dien die Polisiestasie bestorming / protes moes kom beskerm.
Sou jy jou seun teenstaan of jou samewerking gegee het.
Groete
DOK
|
|
|
11-29-2009
|
|
|
Super Moderator
|
Quote:
Originally Posted by Kubaan
Sjoe, en is dit ook nie dieselfde Seun se Pa wat Polisiestasies wou bestorm en Plakkate rondswaai nie.
Henry, jy was mos deel van die "stormjaers" wat op die Kemton Park Polisiestasie wou afstorm.
Wat sou jy gedoen het indien die SA Weermag waaronder jou seun dien die Polisiestasie bestorming / protes moes kom beskerm.
Sou jy jou seun teenstaan of jou samewerking gegee het.
Groete
DOK
|
Bump
|
SIENER VAN RENSBURG
|
|
|
 |
|
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
|
Posting Rules
|