Die Boervolk van SA

Go Back   Die Boervolk van SA > Veiligheid en Sekuriteit (Justisie) > Volks Verraaiers
Register FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

» Recent Threads
Rumors of war
Last post by leon peacock
3 Hours Ago 11:45 PM
Genesis 2
Last post by Valkyr
4 Hours Ago 10:29 PM
Boer Liedjies
Last post by Piett
5 Hours Ago 09:57 PM
Die Witboek........
Last post by Piett
1 Day Ago 07:43 PM
Wendag
Last post by Tiaan
1 Day Ago 12:40 PM
Genesis 1
Last post by Valkyr
1 Day Ago 11:54 AM
Die Wiel.....
Last post by Piett
2 Days Ago 05:41 PM
Stefanus Lötter Volksveraaier...
Last post by Piett
2 Days Ago 04:42 PM
Verslag van die...
Last post by Piett
2 Days Ago 01:27 PM
Boervolk en boerevolk
Last post by Piett
4 Days Ago 11:01 PM
Repatriation
Last post by Valkyr
4 Days Ago 11:01 PM
Wat kan ons doen?
Last post by rapportryer
5 Days Ago 03:51 PM
Barend Pienaar
Last post by leon peacock
5 Days Ago 03:30 PM
Elia kom weer?
Last post by Piett
6 Days Ago 12:48 PM
Satanis se Gode van...
Last post by Piett
6 Days Ago 12:27 PM
Skoffel.....Trol
Last post by Piett
1 Week Ago 01:49 PM
Droom gesig oor nou???
Last post by Piett
1 Week Ago 09:28 AM
Die Witboek ja of nee....BV
Last post by Piett
1 Week Ago 08:57 AM
Aansoek om Krygsgevangenskap...
Last post by Kubaan
1 Week Ago 05:11 PM
Gelofte....Verbond van...
Last post by Piett
1 Week Ago 04:24 PM
Xboers se Fotos.
Last post by Piett
1 Week Ago 12:46 PM
PIONIER {Satanis}
Last post by Valkyr
1 Week Ago 07:56 AM
Daai Ou Man (Satanis) sien sy...
Last post by Piett
1 Week Ago 07:20 AM
Brittish Israelism
Last post by Valkyr
1 Week Ago 07:14 AM
Vrymesselary!!!!
Last post by Piett
1 Week Ago 10:40 PM
Reply

Thread Tools
Old 12-18-2009   #1
Piett
Super Moderator

Piett's Avatar

Piett is on a distinguished road
Badger Outroep Volksverraaier No 5

Ons weet almal dat CJ Smith n verraaier en staatgetuie in die boeremagsaak is.

Wat my opinie van die boeremag is, is nie hier terspake nie.

Wat hier tersprake is, is die NI Agent Outroep aka Subie aka Joe, beter bekend as geelgat.!!

Outroep en Subie deel n huis in Amerika, saam met JC Smith.!!

12-16-2009, 02:30 PM #10
outroep
Forum Member

http://www.stormfront.org/forum/imag...ine=1233561847

Re: Regse nes op plaas gekry

Net voor die boeremag fiasko het ek en jc smith n huis vir twee maande gedeel in amerika. Snaaks watse draaie die lewe met n mens loop.Het daar al lont geruik en probeer om elke dag te sien wie die ou meeste mee kommunikeer in regse kringe. Na alles op die lappe gekom het,het die mees prominente name nogal baie sin gemaak. Van hulle het regse webtuistes bedryf met fotos van "JC" op wat glad nie hy was nie. Is tot vandag nog nie heeltemal seker hoe alles inmekaar steek nie maar dat dit n vrotspul was is verseker. Ek dink ons onderskat heeltemal hoe ver hierdie mense bereid is om te gaan om ons mense tot pasifiteit aan die neus rond te lei na nerens nie. Algehele afbreek van Volks identiteit en wil om te veg vir ons oorlewing. Ek sien hierdie subtiele draad van verraad deur al wat Boer/regs is op die net loop. Ons mense is naief,ordentlik en opreg en dit word uitgebuit.

outroep

Quote:
Originally Posted by Hektor
... 'n mens moet maar versigtig wees ook (en veral) as hy hom in die begin as 'n vriend voordoen. Ek onthou so een of twee gevalle waar mense uit "regse geledere" hulle as "vriende" voorgedoen het en dit nie goed geeindig vir die persoon aan wie sekere mense voorgestel is.

Ekskuus ek het die skakel bo vergeet:
http://www.rapport.co.za/Content/Sui...op_plaas_gekry

Kyk ook vir die reaksies op die artikel:
En later:

Maar die mense laat hulle nie fnuik nie:

Nadat die Boeremagsaak doodloop en die uitlokking van die Suidlanders misluk het soek die staat waarskynlik weer 'n "regse gevaar" en dus viktimiseer hulle maar 'n paar verdwalde Israeliete op 'n plaas.

"All the reasons which make the initiation of physical force an evil, make the retaliatory use of physical force a moral imperative." (Ayn Rand)

13th August 2008, 09:02 #14
subie
Staatmaker

http://www.boerevryheid.co.za/forums...ine=1222225498

Re: Uit my ("Boeremag")-dagboek Januarie 2008

Hello Vriende
Ek het 3 maande saam met JC Smith in n huis in Amerika gebly
kan nie meer die jaar reg onthou dink 2001 of iets.Toe al sterk vermoed iets is nie reg met die ou.Wat kan n mens se.Ek het nou nog erens die emails waar ek my vermoede met verskeie
bekendes in regsgeledere gedeel het.Ek het elke dag sy emails uit amerika probeer lees en onthou nog hy was goed bevriend met Adriaan Snyman en n bekende vrou wat ook toe op die net gepos het en haar eie regse webtuistes gehad het.JC het tot fotos gehad waar hy en sy vrou saam uit eet met Adriaan Snymam hulle volgens hom huisvriende omtrent.Se nou nie hulle was ook verraaiers nie.Nie lank daarna is die eerste lot gevang.Dit was vir my so n vuil ondervinding dat ek vir n paar jaar van die net afgeklim het.
Mens het nie later geweet wie is verraaier of nie.Ek het net gebruik gevoel.Tot vandag nie seker wat daar aangegaan het nie.Ek hou tot vandag my huis en erf skoon bogronds en ondergronds is maar altyd n besoek te wagte.

subie

Waarom sal die twee karakters wat ver van mekaar woon in SA. nou n huis is die VSA deel as die doel nie n gesaamlike doel gehaad het nie.

Wat was daai doel.???

Om opleiding te ontvang in die VSA.!!!

Watse opleiding.??????

http://boervolk.com/forums/showthread.php?t=1585

Ek staan erder met n man wat feitlik korek is, as n man wat Geeslik verkeerd is.
SIENER VAN RENSBURG
AAN DIE STERKSE EN MEES OPREGSTE BOER SAL DAAR GELOUTER WORD
Piett is online now   Reply With Quote
Old 12-20-2009   #2
Piett
Super Moderator

Piett's Avatar

Today, 03:05 PM #122
outroep
Forum Member

Re: Eish!

Ou grensvegter wanneer laas het jy eerlik in n spieel gekyk.
Attached Thumbnails http://www.stormfront.org/forum/atta...1&d=1261253736

"All the reasons which make the initiation of physical force an evil, make the retaliatory use of physical force a moral imperative." (Ayn Rand)

LOL Duidelik is n paar mense kak bang!!!

Geelgat jy het nou nie eitlik enige skade met die foto aangerig nie, jy moet jou ni maatjie "ONE LEGED ROCK SPIDER" gaan vra wat gebeur met NI agente wat hulle "uselessness" bewys het:

Quote:
The wheel is turning, and your handlers will not always be there for you, as a matter of fact, you know just as well as I do, once they get a whiff of the stink a traitor spreads and his uselessness they will quickly drop you. History proved it over and over. Even Hollywood knows it. lol
http://boervolk.com/forums/showpost....6&postcount=47
Ek staan erder met n man wat feitlik korek is, as n man wat Geeslik verkeerd is.
SIENER VAN RENSBURG
Old 12-26-2009   #3
Piett
Super Moderator

Piett's Avatar

9th December 2008, 17:14 #47
subie
Staatmaker

Re: Kinder soldate

Sit dit op n CD en stuur dit vir my vir veilige bewaring.
Waar kry n mens al die bestandele vir die resepte boek?

Quote:
Originally Posted by Hannes Lottering
Wat van al my reseppies?
Eish!
n Ou kan nie kos kook sonder n goeie resepteboek nie!

Hoekom wou jy Hannes se resepteboek gehaad het, dit was gevaarlike resepte.......

Was dit om Hannes in n lokval in te ly.????

SIENER VAN RENSBURG
Old 12-26-2009   #4
Piett
Super Moderator

Piett's Avatar

Today, 02:04 PM #9
outroep
Forum Member

Re: Wat kan n mens koop met so n R20 000 gelukkie

Luther
Jy klink dalk nugter in hierdie pos.
So laat ek weer probeer.
Jy se jy het 2 weke al opgehou suip........???? Net n paar dae gelede
was jy smoordronk hier op SF dat jy nie eers kon tik meer nie. Erens het Bertie se naam in jou beskonke toestand in jou brein vasgesteek en was jy so oortuig dat ek Bertie was dat jy jouself en die kafferkonstabel van pretoria munisipaliteit (hannes lottering ) oortuig het dat ek Bertie is. Ek hoop vir jou part jy kry dit reg om op te hou suip maar dit is maar n bliksem om regtekry, vra my ek weet, as oud dronkgat myself.
Ek gee nie regtig om om julle dommetjies bietjie te laat "hardloop" met stukkies inligting nie, voel net jammer dat jy Bertie se naam so beswadder.
Jy sien luther jy kom soos n kokkerot vanaf die cybertoilet (boervolk.com)
en het jy geen geloofwaardigheid dus. Jou goedkoop swartsmeerdery van Bertie reflekteer meer op jou karakter as op Bertie wat nie hier is om homself te verdedig of nodig sou het, komende van n besope sot soos jy.
Jong miskien moet ons ou hannes se advokaat voorstel aan hierdie advokaat van Bertie wat jy so beskryf. Selfde gemors, alhoewel ek dink Bertie se advokaat bestaan dalk regtig
Jy sien ek en Bertie het darem iets in gemeen ,ons is alrwee ou tronkvoels volgens julle, maar ons het altwee geveg/baklei om daar te wees. Ek het klippe gekap op zonderwater waar net die "violent" mannetjies heen gestuur is destyds. Ek het soos n man opgetree destyds en my pak gevat in watter vorm hy ook sou kom.
Jy weet mos waar Bertie bly volgens jou. n Man kom skel en kla nie soos n ou meid hier op n forum geskep vir blankes nie. Gaan sien die man,kyk hom in die oe en se alles wat jy so hier op SF te se het in sy gesig. Dit sal wondere verig vir jou bestaan as man. Jy skuld dit vir jouself. Dit is nie hoe n man dinge doen deur te skel en beskinder op veilige velde nie.
Mens word mos maar aan jou vriende geken . Hoe lyk joune??
Piett-snot. Frikkie Potgieter. Hannes Lottering (ons eie geestelik versteurde) die dronk advokaat van Bertie ens. Dit se presies wie en wat jy is en jou kluis vol geld kan dit nie toesmeer nie.

outroep

n Tronkvoel en NI agent verraaier deel die selfde huis in die VSA.!!!

Quote:
ons is alrwee ou tronkvoels volgens julle, maar ons het altwee geveg/baklei om daar te wees. Ek het klippe gekap op zonderwater waar net die "violent" mannetjies heen gestuur is destyds. Ek het soos n man opgetree destyds en my pak gevat in watter vorm hy ook sou kom.
Jy weet mos waar Bertie bly volgens jou.
Die wereld is maar klein, Tronkvoels is die tipe karakter waarvoor die NI baie lief voor is.

Hierdie tipe karakter Tronkvoel sal sy eie ma verkoop.!!!

Quote:
Piett-snot.
Ek voorspel jy gaan in die toekoms aan jou eie SNOT verstik, soos baie voor jou.........

Quote:
ons is alrwee ou tronkvoels volgens julle, maar ons het altwee geveg/baklei om daar te wees.
Van wanneeraf veg/baklei jy om in die Tronk te beland, ek is onder die indruk jy veg/baklei om vryheid te bekom.????

SIENER VAN RENSBURG

Last edited by Piett : 12-27-2009 at 06:05 AM.
Old 12-27-2009   #5
Piett
Super Moderator

Piett's Avatar

Quote:
Originally Posted by Piett View Post
9th December 2008, 17:14 #47
subie
Staatmaker

Re: Kinder soldate

Quote:
Originally Posted by Hannes Lottering
Wat van al my reseppies?
Eish!
n Ou kan nie kos kook sonder n goeie resepteboek nie!

Hoekom wou jy Hannes se resepteboek gehaad het, dit was gevaarlike resepte.......

Was dit om Hannes in n lokval in te ly.????

Ou geelgat oupoep, hoekom wou jy daai resepteboek bekom om soos jy dit stel:

Quote:
En hoekom wou jy weet waar diebestandele gekry kan word.????

Quote:
20th February 2007, 19:52 #319
Stoffel
Staatmaker
BVR
Boerevryheid Bestuur
Generaal

http://www.boerevryheid.co.za/forums...ine=1127244566

Ant: Spoke Opjaag !!!

Geliefde Vriende en Volksgenote,

Dis baie duidelik dat daar paniek onder ons mense uitgebreek het.
Ek sit vir vier jaar in n hofsaak (die sg. Boeremagsaak)waar etlike getuies vertel het hoe die mense opgeroep is om :
1 Diesel en petrol bymekaar te maak
2 Kos bymekaar te maak
3 Medisyne bymekaar te maak
4 Vlugroetes en bymekaarkomplekke te beplan,
5 ‘n Verdedigingsplan in plek te kry.
6 Ens.
Op die ou einde was JC Smit en andere, deur die polisie en deur NI gestuur om as Informant-provokateurs te ageer.

Sou dit baie handig te pas kom indien jy in die hof sou getuig teen Hannes....

Sal ons dit DOKUMENT 25 noem.????
SIENER VAN RENSBURG

Last edited by Piett : 12-27-2009 at 06:03 AM.
Old 01-27-2010   #6
Piett
Super Moderator

Piett's Avatar

Quote:
Ons weet almal dat CJ Smith n verraaier en staatgetuie in die boeremagsaak is.

Wat my opinie van die boeremag is, is nie hier terspake nie.

Wat hier tersprake is, is die NI Agent Outroep aka Subie aka Joe, beter bekend as geelgat.!!

Outroep en Subie deel n huis in Amerika, saam met JC Smith.!!

12-16-2009, 02:30 PM #10
outroep
Forum Member

Re: Regse nes op plaas gekry

Net voor die boeremag fiasko het ek en jc smith n huis vir twee maande gedeel in amerika. Snaaks watse draaie die lewe met n mens loop.Het daar al lont geruik en probeer om elke dag te sien wie die ou meeste mee kommunikeer in regse kringe. Na alles op die lappe gekom het,het die mees prominente name nogal baie sin gemaak. Van hulle het regse webtuistes bedryf met fotos van "JC" op wat glad nie hy was nie. Is tot vandag nog nie heeltemal seker hoe alles inmekaar steek nie maar dat dit n vrotspul was is verseker. Ek dink ons onderskat heeltemal hoe ver hierdie mense bereid is om te gaan om ons mense tot pasifiteit aan die neus rond te lei na nerens nie. Algehele afbreek van Volks identiteit en wil om te veg vir ons oorlewing. Ek sien hierdie subtiele draad van verraad deur al wat Boer/regs is op die net loop. Ons mense is naief,ordentlik en opreg en dit word uitgebuit.

outroep

Quote:
Originally Posted by Hektor
... 'n mens moet maar versigtig wees ook (en veral) as hy hom in die begin as 'n vriend voordoen. Ek onthou so een of twee gevalle waar mense uit "regse geledere" hulle as "vriende" voorgedoen het en dit nie goed geeindig vir die persoon aan wie sekere mense voorgestel is.

Ekskuus ek het die skakel bo vergeet:
http://www.rapport.co.za/Content/Sui...op_plaas_gekry

Kyk ook vir die reaksies op die artikel:
En later:

Maar die mense laat hulle nie fnuik nie:

Nadat die Boeremagsaak doodloop en die uitlokking van die Suidlanders misluk het soek die staat waarskynlik weer 'n "regse gevaar" en dus viktimiseer hulle maar 'n paar verdwalde Israeliete op 'n plaas.

13th August 2008, 09:02 #14
subie
Staatmaker

Re: Uit my ("Boeremag")-dagboek Januarie 2008

Hello Vriende
Ek het 3 maande saam met JC Smith in n huis in Amerika gebly
kan nie meer die jaar reg onthou dink 2001 of iets.Toe al sterk vermoed iets is nie reg met die ou.Wat kan n mens se.Ek het nou nog erens die emails waar ek my vermoede met verskeie
bekendes in regsgeledere gedeel het.Ek het elke dag sy emails uit amerika probeer lees en onthou nog hy was goed bevriend met Adriaan Snyman en n bekende vrou wat ook toe op die net gepos het en haar eie regse webtuistes gehad het.JC het tot fotos gehad waar hy en sy vrou saam uit eet met Adriaan Snymam hulle volgens hom huisvriende omtrent.Se nou nie hulle was ook verraaiers nie.Nie lank daarna is die eerste lot gevang.Dit was vir my so n vuil ondervinding dat ek vir n paar jaar van die net afgeklim het.
Mens het nie later geweet wie is verraaier of nie.Ek het net gebruik gevoel.Tot vandag nie seker wat daar aangegaan het nie.Ek hou tot vandag my huis en erf skoon bogronds en ondergronds is maar altyd n besoek te wagte.

subie

Waarom sal die twee karakters wat ver van mekaar woon in SA. nou n huis is die VSA deel as die doel nie n gesaamlike doel gehaad het nie.

Wat was daai doel.???

Om opleiding te ontvang in die VSA.!!!

Watse opleiding.??????

http://boervolk.com/forums/showthread.php?t=1585

Yesterday, 12:21 PM #10

outroep
Forum Member

Re: Eugene de Kock

Hierdie fokken subie wat my pos probeer eindig
Dit moet natuurlik wees
Outroep (spotted by DavidS)

Quote:
Originally Posted by outroep
Hello Friends
I admire De Kock greatly.
I hope that he gets his freedom and allowed to spend his days as he wishes.
Now if only we can get hold of some of those attributes and knowledge.

subie

Dit is bad as oupoep verraaier nie eers meer self weet wie hy is nie.!!!
SIENER VAN RENSBURG
Old 02-17-2010   #7
Piett
Super Moderator

Piett's Avatar

02-13-2010, 01:48 PM #1
outroep
Account Disabled by Request

Time to move on :-)

Hello Friends
It has been interresting most of the time but after nearly 18 years at SF
I have decided to pack up and move on to other things.

outroep

Hel ou oupoep geelgat, het jou hanteerders vir jou gese jou moet maar eerder oppak???...want hulle weet nou self nie meer wie jy is nie.!!!

Of...dat jou " cover " so in sy moer in is, dat hulle jou ADSL gaan afsny.
SIENER VAN RENSBURG
Old 02-17-2010   #8
Hannes Lottering
Volks Kryger

Hannes Lottering's Avatar

Hannes Lottering is on a distinguished road
Quote:
02-13-2010, 01:48 PM #1
outroep
Account Disabled by Request

Time to move on :-)

Hello Friends
It has been interresting most of the time but after nearly 18 years at SF
I have decided to pack up and move on to other things.

outroep

Hel ou oupoep geelgat, het jou hanteerders vir jou gese jou moet maar eerder oppak???...want hulle weet nou self nie meer wie jy is nie.!!!

Of...dat jou " cover " so in sy moer in is, dat hulle jou ADSL gaan afsny.
"His cover was blown."
Goeie werk Piett.
Dit is die manier om die meeloopers te ontmasker.
Hannes Lottering is offline   Reply With Quote
Old 02-17-2010   #9
Kubaan
Moderator

Kubaan's Avatar

Kubaan is on a distinguished road
Ek sien nou dat sodra `n ou naby die Manne se Adresse kom verdwyn hulle soos moffies agter Lets Pretorius aan.....

HIER KOM DE LAREY, DE LAREY, EK SAL DIE sogenaamde boere KOM RY ... DE LAREY.......

DEATH:-: Happiness is: A long walk with a putter!!!!
Kubaan is offline   Reply With Quote
Old 04-04-2010   #10
Piett
Super Moderator

Piett's Avatar

En wie pop uit om te help geweld aanhits:

4th April 2010, 13:36 #4
subie
Staatmaker

Re: Saamstaan

Ja kom laat ons saamstaan en daai groot vlag gaan uitstal.
Sommer nog n klomp rooi linte op die straatname wat verander is gaan hang ens.
Sal ET se dood dalk selfs n bietjie meer "impak" verleen aan die bedelbriewe aan ons vyand die UN??

subie

4th April 2010, 13:39 #66
subie
Staatmaker

Re: Versoek om kalmte

n Versoek om kalmte!!!
Kan ons dit maar korrek uitspel as n versoek tot passifisme??

subie

4th April 2010, 13:48 #177
subie
Staatmaker

Re: Noodberig: Eugene Terreblanche Vermoor

Die sambreel van misdaad verberg baie vir die oe van die beskaafde wereld
Ek hoor die AWB manne gaan wraak neem volgens hulle op die radio. Ek sien n bom -treinspoor-meid tipe aksie weer kom.
Onthou hulle "moet" n regse komplot as kaart in die hand klaar het om te speel as daar dalk n foutjie met die sokker insluip.

subie

Niemand anders as oupoep verraaier wat n huis met JC Smit gedeel het nie.!!

Quote:
Onthou hulle "moet" n regse komplot as kaart in die hand klaar het om te speel as daar dalk n foutjie met die sokker insluip.
N baie intersante onthulling oupoep verraaier, baie intersant.....
SIENER VAN RENSBURG
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools

Posting Rules