Die Boervolk van SA

Go Back   Die Boervolk van SA > Boervolk Sake > Die Ou Man se stryd teen SATAN
Register FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

» Recent Threads
Rumors of war
Last post by leon peacock
3 Hours Ago 11:45 PM
Genesis 2
Last post by Valkyr
4 Hours Ago 10:29 PM
Boer Liedjies
Last post by Piett
5 Hours Ago 09:57 PM
Die Witboek........
Last post by Piett
1 Day Ago 07:43 PM
Wendag
Last post by Tiaan
1 Day Ago 12:40 PM
Genesis 1
Last post by Valkyr
1 Day Ago 11:54 AM
Die Wiel.....
Last post by Piett
2 Days Ago 05:41 PM
Stefanus Lötter Volksveraaier...
Last post by Piett
2 Days Ago 04:42 PM
Verslag van die...
Last post by Piett
2 Days Ago 01:27 PM
Boervolk en boerevolk
Last post by Piett
4 Days Ago 11:01 PM
Repatriation
Last post by Valkyr
4 Days Ago 11:01 PM
Wat kan ons doen?
Last post by rapportryer
5 Days Ago 03:51 PM
Barend Pienaar
Last post by leon peacock
5 Days Ago 03:30 PM
Elia kom weer?
Last post by Piett
6 Days Ago 12:48 PM
Satanis se Gode van...
Last post by Piett
6 Days Ago 12:27 PM
Skoffel.....Trol
Last post by Piett
1 Week Ago 01:49 PM
Droom gesig oor nou???
Last post by Piett
1 Week Ago 09:28 AM
Die Witboek ja of nee....BV
Last post by Piett
1 Week Ago 08:57 AM
Aansoek om Krygsgevangenskap...
Last post by Kubaan
1 Week Ago 05:11 PM
Gelofte....Verbond van...
Last post by Piett
1 Week Ago 04:24 PM
Xboers se Fotos.
Last post by Piett
1 Week Ago 12:46 PM
PIONIER {Satanis}
Last post by Valkyr
1 Week Ago 07:56 AM
Daai Ou Man (Satanis) sien sy...
Last post by Piett
1 Week Ago 07:20 AM
Brittish Israelism
Last post by Valkyr
1 Week Ago 07:14 AM
Vrymesselary!!!!
Last post by Piett
1 Week Ago 10:40 PM
Reply

Thread Tools
Old 01-18-2010   #1
Piett
Super Moderator

Piett's Avatar

Piett is on a distinguished road
Whack  Thor Ou satanis het Viking Disease

18th January 2010, 17:43 #54
Die Ou Man
Bittereinder

http://www.boerevryheid.co.za/forums...ine=1243262641

Ant: Re: Dawid se Slingervel of die Hamer van Thor

Andre Muller.

Ek sukkel tans om met een hand te tik. My hand is ge-opereer om 'n dupuytren kontraktuur te verwyder. Toevallig staan dit in die omgang bekend as "Viking Desease" omdat dit 'n genetiese siekte is wat veral onder mans van Nordiese afkoms voorkom. Daar is ander faktore wat ook 'n rol kan speel.

Baylor University Medical Center ProceedingsAbout the JournalBaylor Health Care SystemSubmit a Manuscript
Click on image to enlarge

Quote:
Figure 3
The rate of extension and/or recurrence in Dupuytren’s diathesis. When all factors are present, the extension or recurrence rate is 78%, but when all factors are absent, the rate is only 17%. Reprinted with permission from McFarlane RM. Some observations on the epidemiology of Dupuytren’s disease. In Hueston JT, Tubiana R, eds. Dupuytren’s Disease. London: Churchill Livingstone, 1985:123.

Quote:
Daar is ander faktore wat ook 'n rol kan speel.
Ja duidelik is daar ander faktore wat n rol speel.!!

Quote:
EARLY HISTORY
Greek and Roman literature contain no record of anything resembling DD.
Quote:
Whaley and Elliot found no evidence of DD in early Anglo-Saxon and Gaelic medical literature. In addition, the more extensive medical literature of medieval Europe before 1614 shows no evidence of the condition

Duidelik is die satanise faktore soos volg:

Quote:
In the year 865, "a great heathen army" of Vikings landed on England's east coast; an earlier raid on the monastery of Lindisfarne prompted a cleric of the times to say, "Never before has such terror appeared in Britain as we have now suffered from a pagan race.
http://findarticles.com/p/articles/m...g=content;col1
Ek staan erder met n man wat feitlik korek is, as n man wat Geeslik verkeerd is.
SIENER VAN RENSBURG
AAN DIE STERKSE EN MEES OPREGSTE BOER SAL DAAR GELOUTER WORD
Piett is online now   Reply With Quote
Old 01-20-2010   #2
Piett
Super Moderator

Piett's Avatar

Ou satanis het nou die draad laat skoonmaak, daar was glads en al te veel geskiedkundige bewyse op wat satanis verkeerd bewys soos die volgende:

18th January 2010, 03:11 #45
LID 5876
Kennis

Re: Dawid se Slingervel of die Hamer van Thor

DOM, iets om aan te kou, eintlik moes jy ook die raak gegoogle het.

Quote:
The young people who lived in the inter-war era sang the Finnish translation of Kent gij dat volk in schools. In contrast, my generation was singing the Finnish translation of Nkosi Sikelel' iAfrika, which also became hymn number 501 in the choral book of the Finnish Lutheran Church.

En dan die beste stuk.

Quote:
Those Finns who volunteered to fight in the Boer forces were, of course, immigrants, people who had come to the gold fields of Witwatersrand in search of wealth and a better life.

Wat n antwoord op die bullshit was:

http://www.boerevryheid.co.za/forums...5&postcount=22

Natuurlik was satanis se mende helper wat die volk met spielle wil roep, om na sy fokop van n vlag te kom kyk, Barend Pienaar, maar te greetig om satanis by te staan:

19th January 2010, 21:27 #34
BAREND PIENAAR
Bittereinder
Volksregister
BVR
Boerevryheid Bestuur
Hoofkommandant

http://www.boerevryheid.co.za/forums...ine=1183707650

Ant: Dawid se Slingervel of die Hamer van Thor

Nadat ek die uitrafeling gelees het ,het ek die poste gemodureer.Ek vermaan dus elke lid om op die draad ter sake te bly.Hierdie is geskiedenis en die draad kan nie gekaap word deur dit in Godsdiens besprekings te verander nie.

Hou dus by die draad of gaan koelkas toe.

Nou is satanis bekomerd oor plae:

20th January 2010, 08:04 #39
Die Ou Man
Bittereinder

Ek sou reken dat ons in dieselfde bootjie as die antieke Egiptenare was.

Die Egiptiese Dinastie was 'n hoër kultuur wat mense uit 'n laer kultuur gebruik het vir hande arbeid.

Die uiteinde daarvan is aan almal bekend.

In ons geval gaan ons vandag nog gebuk onder die plae wat ons getref het. Plaasmoorde is een daarvan.

Afrika het slegs twee hoër kulture opgelewer, naamlike Antieke Egipte en Boer/Afrikaner Suid-Afrika. Tussen hierdie twee kulture lê daar eeue van geen ontwikkeling.

Ons weet dat antieke Egipte uiteindelik tot niet gegaan het en dat die laer kulture vandag nog daar heers.

Die vraag is dus of ons situasie anders gaan wees.

Nou wonder Wallie doo-doe, was die volksmoord van duisende kinders en vroue in die konsetrasie kampe ook n PLAAG.???

Wallie doo-doe is van mening dat hierdie volksmoord PLAAG, deur satanis se bloed familie oor die volk gebring was:

17th January 2010, 17:15 #37
Die Ou Man
Bittereinder

Ant: Re: Ant: Re: Ant: Re: Dawid se Slingervel of die Hamer van Thor

Quote:
Originally Posted by Witleeu
DOM-

Hoekom heeltyd net Noorse geskiedenis? Hoekom nie Engelse, Kelties, Frans, ens geskiedenis nie?

W/L

Die Engelse is ook Germaanse afstammelinge.

Die Kelte is neefs van die Germane en die Nore. Bloed familie.

Die Franse stam af van die Germane en Kelte. Bloed familie.

n Pos wat ook spoorloos verdwyn het.

Was dit nie die engelse en kelte, satanis se BLOED FAMILIE wat hierdie PLAAG van volksmoord in die konsetrasie kampe oor die volk gebring het nie.??

Was die verskroeide aarde, waar die Boer se plase houtskool afgebrand was, en die boer se vee voor die voet dood geskied was, nie ook n PLAAG wat deur satanis se
BLOED FAMILIE oor die Volk gebring was nie.???

Wallie doo-doe is nou oortuig dat satanis se "Viking Desease" nie net in sy hande is nie, maar ook in satanis se foken kop.!!!

Ek staan erder met n man wat feitlik korek is, as n man wat Geeslik verkeerd is.
SIENER VAN RENSBURG

Last edited by Piett : 01-20-2010 at 03:31 PM.
Old 01-26-2010   #3
Piett
Super Moderator

Piett's Avatar

24th January 2010, 19:14 #54
Die Ou Man
Bittereinder

Ant: Re: Dawid se Slingervel of die Hamer van Thor

Quote:
Originally Posted by BPK Barend Paul Kruger

Daar is wel uitlokkende Poste op hierdie draad maar dit is die poste wat die draad vir my laat lyk het soos 'n Gods dienstige bespreking.

Dankie BPK.

Barend Pienaar het die draad reeds skoongemaak. Daarna is daar weer twisvrae gestel en beledigings geslinger.

Piett het die situasie uitgebuit en onder die naam Ek Alleen poste van 'n paar jaar gelede uit die geloofslaer hier kom plak.

Ek kan nie sien waarom volwasse en opgevoede mense nie die aspekte in hierdie draad vervat, klinies en sonder irrasionele emosie kan bespreek nie.

Ou satanis hou nie daarvan dat sy gat geskop word in sy eie nes nie:

Quote:
Piett het die situasie uitgebuit en onder die naam Ek Alleen poste van 'n paar jaar gelede uit die geloofslaer hier kom plak.
Satanis praat jy van die pos:

23rd January 2010, 02:50 #51
Ek alleen
Kennis

Re: Ant: Re: Ant: Dawid se Slingervel of die Hamer van Thor

Quote:
Originally Posted by Die Ou Man
Elke skrywer hier op BV het 'n unieke skryfstyl. Ek ken niemand op BV wat my terminologie en sêgoed gebruik nie. Daar is wel een persoon op 'n ander werf, wat ander gode aanbid, wat my skryfstyl mimiek om een of ander bisare rede. Fatal attraction as jy wil.

Ek merk 'n hele aantal van my unieke terminologie in jou voorafgaande poste op.

Nietemin, wie is die outeur van die woorde in blou wat jy aanhaal en was hy teenwoordig toe dit ge-uiter is? Indien nie, by wie het hy daarvan verneem?

Liefde groete.

Die Ou Man

Quote:
"Fatal attraction" as jy wil

Hierdie "Fatal attraction" waarna jy verwys, dis nie dalk so iets soos "Full Metal Jacket" nie , is dit.?

Quote:
Ek merk 'n hele aantal van my unieke terminologie in jou voorafgaande poste op.

10 uit 10 vir jou.

Quote:
Nietemin, wie is die outeur van die woorde in blou wat jy aanhaal en was hy teenwoordig toe dit ge-uiter is?

Die outeur van die woorde in blou?, hierdie woorde;

Quote:
Luk 17:32 Dink aan die vrou van Lot!

Ek dink dis Lukas, die 3de boek in die Bybel, Die Evangelie volgens Lukas.

Quote:
en was hy teenwoordig toe dit ge-uiter is?

Nee ek weet nie, was ook nie daar nie, lees dit bloot in die Bybel in die Nuwe Testament.

Quote:
Indien nie, by wie het hy daarvan verneem?

Soos Ek Alleen vooreen gese het,

Quote:
n Baie intersante stelling van jou die, want ek lees die volgende raak uit die mond van Jesus self,

Ek meen jy beaam dan tog self dat Lukas uit die mond van Jesus gepraat het,

Quote:
23rd February 2007, 18:11 #40 Die Ou Man
Bittereinder

Ant: Re: Ant: Re: Ant: Re: Ant: Re: Ant: Re: Wedgeboorte herondek.
Quote:
Quote:
Originally Posted by Marius

Maar behalwe vir die duidelike waninterpretasie van Lukas 17, gee vir my Skrif dat die Koningkryk van God binne hierdie sondige vlees van ons is.

Is Jesus se eie woorde nie genoeg nie?

Marius s'e:

Quote:
Quote:
So terloops, ek dink nie so baie van jou Skrifkennis dat ek gedink het jy sal verstaan dat die hulle en vir ons die Koningkryk van God nog in die toekoms lê nie.

Die Messias s'e:

Lukas 17:20

" En toe Hy deur die Fariseers gevra is wanneer die koninkryk van die hemele sal kom, het Hy hulle geantwoord en gese: Die koninkryk van God kom nie met sigbare tekens nie. En hulle sal nie se :Kyk hier! of: Kyk daar! nie want die koninkryk van God is binne-in julle.

Wie moet ek glo? Daar is geen ruimte vir misverstand van Jesus se woorde nie.

Die koninkryk van God is binne julle. Dit is wat die Messias s'e. Dit hou wel verband met weergeboorte.

Liefde groete.

Die Ou Man

Terloops. Dankie dat jy intussen van jou arrogansie ontslae geraak het.

http://www.boerevryheid.co.za/forums...6&postcount=40

Bid jou dit aan.

Last edited by Ek alleen : 23rd January 2010 at 02:52.

Jou gat 6 Love geskop, op jou eie nes.

En wat van jou afgod thor wat ook van mens BLOED hou:

24th January 2010, 13:34 #65
Ek alleen
Kennis

Re: Ant: Re: Ant: Re: Ant: Dawid se Slingervel of die Hamer van Thor

Quote:
Originally Posted by Die Ou Man
Piett, ek wou jou bloot uit jou gat lok. Noudat jy uitgekruip het kan ons terugkeer na die onderwerp.

Ek aanvaar dat jy niks aangaande die feite wat geplaas is, het om by te voeg nie. Dit is nou aangaande die geskiedenis van die Jode vs die geskiedenis van die Boerevolk.

Liefde groete.

Die Ou Man

Quote:
Piett, ek wou jou bloot uit jou gat lok.

Want laat jou dink ek was ooit in n gat, ek is seker meer as net jy het geweet wie ek is.

Quote:
Noudat jy uitgekruip het kan ons terugkeer na die onderwerp.

En om my uit die gat te haal soos jy dit noem, is vir my geen propleem nie, nog minder is dit vir my n probleem om geban te word, BAN is my tweede naam.

Quote:
Ek aanvaar dat jy niks aangaande die feite wat geplaas is, het om by te voeg nie. Dit is nou aangaande die geskiedenis van die Jode vs die geskiedenis van die Boerevolk

Die tema van die draad handel oor "Dawid se Slingervel of die Hamer van Thor" Dis n geloofs standpunt en gin n geskiedemis standpunt nie, soos gewoonlik skuif jy nou weer die pale.

Kom ons kyk na jou sogenaamde geskiedenis feite:

Quote:
POS 1 van waldo:

Die een, die patriarg uit die antieke geskiedenis van die Judaïsme, die ander, die prinsipiële verteenwoordiger van die Aries religieuse begrip en moraliteit – die mitologiese verpersoonliking van die Nordiese karakter. Dawid, die aantreklike psalmdigter, stamvader van die Messias, slingervel held, krygs koning van Israel, vader van die ‘slimste’ man ooit,

Die groep wat die Israeliet gelowig aanvaar vir wie en wat hy uit ‘die woord’ is, het myns insiens ‘n baie kleiner probleem as die regses. Hulle het slegs die probleem dat ‘n geskiedenis wat dalk vals is, as die waarheid aanvaar word, en dat hulle dit moet verwerk indien dit vals is. Hulle sal óm, God se smaak, moet werk.

Koning Dawid van die Bybel teenoor Thor die mitologiese held van die Germane. Die ou paar druppeltjies ink wat hier oor die aspekte rondom die Filistyne gevloei het is kolletjies in boekdele geskiedkundige feite en tasbare argeologiese bewyse. Wetenskaplike navorsing, nuwe tegnologie, kliptafels, museumstukke, mummies en noem maar op, vloek lynreg teen ‘n woestyn saga wat eintlik ‘n mitologie is wat ontspring het uit religieuse plagiaat.

Quote:
POS 5 van waldo:

Dit is die regte God wat vir die By wys! Die By is al duisend maal onder die beste mikroskope dissekteer, maar nog nooit kon die wetenskaplikes vir God ‘raak sny’ nie. Hulle sal ook nooit nie, want daardie mag wat die By rigting gee is die natuur en die orde daarin wat die ‘bloudruk’ van God se smaak is. Die smaak wat bepaal dat slegs die sterkste, grootste en mooiste Ram die ooie mag dek. Die bok en die By het nie ‘n geloof nie, hulle het God.

Nou wonder Waldor, die By of die Prediker?

Quote:
POS 9 van waldo:

In hierdie ‘onaantasbare milieu’ woeker ‘n leun wat die potensiaal in die gees van die Ariër inhibeer. In hierdie milieu word massamoord, volksmoord, kindermoord, mensvretery, bloedskande, verkragting, hoerery, bedrog en lafhartigheid vergoddelik en geheilig.

Soos gesien kan word is al waldo se standpunte geloofs standpunte, wat gekamoefleer is om soos geskiedenis te lyk.

Teloops ek lees die volgende raak:

Quote:
The Vikings worshipped many gods. The three most important Viking Gods were Odin, Thor, and Frey. Odin was the god of warriors, battle, wisdom, and poetry. Thor was the god of thunder. Frey was the god of fertility, marrieage, and growth. The Vikings worshipped their gods by sacrificing animals to them. They occasionally sacrificed humans to Odin. The most important sacrifice took place during springwhen crops were sown ansd the survival of the whole family depended on the crops.Religious cermonies usually took place in the open air. However, some simple sheds and temples were built as places of worship.

http://library.thinkquest.org/C00534...kings/vikings/

Die kampvuur stories darem.

vervolg.....

Last edited by Ek alleen : 24th January 2010 at 13:36.

Gin wonder jy het my laat verban nie, en dit nadat n mod die volgende gese het:

24th January 2010, 14:06 #66
BPK Barend Paul Kruger
Staatmaker
Volksregister
Kampkommandant

http://www.boerevryheid.co.za/forums...ine=1243629394

Re: Dawid se Slingervel of die Hamer van Thor

Hierdie draad handel waarlik oor Godsdiens. Ek gaan dit skyf. Jammer aan al ons Christen lede wat hierdie goed moes lees.

Ek Alleen, jy hanteer dinge beskaafd en ek glo nie jy sal verban word nie. Hou by jou beginsel van feite plaas soos jy doen en dinge behoort vlot te verloop.

Die bestuur van die Forum mag dalk anders besluit maar tot tyd en wyl geen reëls verbreek word nie mag ek niks doen nie.

Lekker kuier.

[ Kopiereg voorbehou - Boerevryheid Forum © ]

SMS my vir Moderasie aandag, probleme of vrae. Lede en nie lede welkom.

SMS - 082 766 9225

Maar natuurlik beheer satan se kinders die bestuur:

Quote:
Ek Alleen, jy hanteer dinge beskaafd en ek glo nie jy sal verban word nie. Hou by jou beginsel van feite plaas soos jy doen en dinge behoort vlot te verloop.
En dan wys satanis hy is n LAFAARD ook nog, kan nie man teen man my staan nie, en is kak bang vir my, SHAME.!!!

Die oorspronklike draad van bv kan hier gelees word:

http://boervolk.com/forums/showthread.php?t=1977

The Pleasure was All Mine
SIENER VAN RENSBURG
Old 01-26-2010   #4
Piett
Super Moderator

Piett's Avatar

Ou satanis ek sien jou afgod thor en al julle afgode het ook van cannibalism gehou:

Quote:
Expert: Francesco Marchesani - 3/25/2006

Question
Can you please tell me if the vikings were cannibals at all?

Answer
Hello,
the Vikings were not cannibals: their burial rituals included human sacrifices, but they didn't eat the flesh of their victims.
However, in some cases of colonies or groups stranded away without food winter, episodes of cannibalism took place.
Ou satanis hier is vir jou nog:

CANNIBALISM IN HIGH MEDIEVAL ENGLISH LITERATURE

Quote:
If England suffered three centuries of invasion - beginning with the Vikings and continuing through Danish and Norman conquests of the island – it also developed a unique and uniquely literary response to these circumstances. This book reads the representations cannibalism so common in English medieval literature through cannibalism’s metaphoric associations with incorporation, consumption, and violent disruption of the boundaries between self and other.

SIENER VAN RENSBURG
Old 01-27-2010   #5
Piett
Super Moderator

Piett's Avatar

Ou satanis die Viking gene van jou bring nou baie lelike einskape navore:

Quote:
The very concept of nobility is variable in Norse culture, both from north to south and early to late. These women warriors come from all sexual orientations, heterosexual, homosexual, and neuter. They are usually described as beautiful or at least handsome, indicating masculine admiration for their warlike qualities. Our culture, after all, assumes female warriors are "battle axes" with foul temperments, man-haters, and/or old maids too ugly to get a man.

Ou satanis hoe het jy nou weer gese:

23rd January 2010, 21:17 #47
Die Ou Man
Bittereinder

Quote:
Originally Posted by JisraEliet
As hierdie dinge maar net in Israel gebeur het, dan so dit sekerlik 'n aanvaarbare argument gewees het. Maar vandag gebeur dit oral oor die wêreld, dit het ook maar in Europa gebeur onder ons voorgeslagte voordat hulle gekerstin is.

Groete

Wat Waldor in sy artikel uitlig aangaande die booshede van Israel is maar die punt van die ysberg.

Die Israeliete was
  • lafaards....soos jy!!!
  • plunderaars, ....soos jou voorvaders die Vikings
  • moordenaars van onskuldige vroue, kinders en diere,...Viking
  • kannibale,.....Vikings
  • verkragters,
  • onderhouers van kinder offerande,
  • beoefenaars van bloedskande, ens.

Ons sal later by die res uitkom.
SIENER VAN RENSBURG
Old 01-28-2010   #6
Piett
Super Moderator

Piett's Avatar

Ou satanis ons kom nou by jou volgende punt:

Die Ou Man
Bittereinder

Quote:
As hierdie dinge maar net in Israel gebeur het, dan so dit sekerlik 'n aanvaarbare argument gewees het. Maar vandag gebeur dit oral oor die wêreld, dit het ook maar in Europa gebeur onder ons voorgeslagte voordat hulle gekerstin is.

Groete

Wat Waldor in sy artikel uitlig aangaande die booshede van Israel is maar die punt van die ysberg.

Die Israeliete was
  • lafaards....soos jy!!!
  • kannibale,.....Vikings
  • verkragters, Vikings

Quote:
Not only were the pagan Vikings notoriously enthusiastic about the concept of rape as sport – the historical account of a Viking chieftan's funeral makes for truly appalling reading

Hoe word daar gese, n prentjie is die storie in n duisend woorde.

SIENER VAN RENSBURG
Old 01-29-2010   #7
Piett
Super Moderator

Piett's Avatar

Ou satanis ons kom nou by jou volgende punt:

Die Ou Man
Bittereinder

Quote:

Groete

Die Israeliete was
  • lafaards....soos jy!!!
  • kannibale,.....Vikings
  • verkragters, Vikings

Ek het hierdie standpunt van jou:

Quote:
onderhouers van kinder offerande,
Hier beantwoord skrifgewys,

http://boervolk.com/forums/showpost....9&postcount=30

Ek besef dat die antwoord bo jou vuurmaak plek [kampvuur stories] is, maar ek het wel die verpligting om aan my lesers te bewys hoe jy met jou satanise pagan en Viking siel die Woord verdraai, en hoe jy die Godheid belaglik maak.
SIENER VAN RENSBURG

Last edited by Piett : 01-29-2010 at 03:21 PM.
Old 02-02-2010   #8
Piett
Super Moderator

Piett's Avatar

Ou satanis ons kom nou by jou laaste punt, maar nie die minste nie:

Die Ou Man
Bittereinder

Quote:

Groete

Die Israeliete was
  • lafaards....soos jy!!!
  • kannibale,.....Vikings
  • verkragters, Vikings

Quote:
beoefenaars van bloedskande, ens.
Quote:
It is inhabited by the descendants of Vikings who were famous for raping and killing the French and the English. There are not many countries where people do nothing but drink themselves to death and beat each other up (including their family), but Norway is one of those proud few. Norwegians are more commonly known as Fjord Monkeys.
Quote:
Norwegian Sexuality

Like all Scandinavian blonde, blue-eyed countriesm Norway is a matriarchal society. Females there show great support for their daughters to the point of incest, as is the Viking tradition. The Lesbianism of Norwegian females explain why rape is almost completely legal.
Ek is nog lank nie klaar met jou met satanis, jy gaan wens jou ma het nooit geboorte aan jou gegee nie.
SIENER VAN RENSBURG
Old 02-02-2010   #9
Piett
Super Moderator

Piett's Avatar

2nd February 2010, 21:23 #13
Witleeu
Registrasie B Lid
Volksregister
Kampkommandant

http://www.boerevryheid.co.za/forums...ine=1204141223

Re: Ant: Wat het van Henry geword

Henry-

Los nou die galbrakery. Jy is terug op die forum....en baie welkom. Iemand het miskien iewers oor-reageer- of gefoutteer- of gesoek na kastyding- wat-ookal- maar probeer liewer konstruktief aan die volk se vryheid werk.

Ons ander lede probeer die forum lewendig maak deur algemene gespreksvoering- maar dit voel vir sekeres van ons of ons een helse stryd het om bietjie normaal te kan gesels terwyl ons sistematies vermoor word deur die Joodse NWO aanslae van links- en op die aambeeld platgeslaan word deur Thor se hamer van regs.

Ja ons weet die Jode is die wortel van alle kwaad- en ja ons weet iewers bo by die hekke van ValhallaOdin en Thor wag vir sekeres van ons om saam aan die etenstafel te gaan sit terwyl Loki die res ondertoe vat- maar die ander mense wil-terwyl ons nog nie gedwing word om die Joodse 666 te vat nie- en nog nie oor die rivier Styx hoef te gaan na Valhallah toe nie- so bietjie op aarde ook met mekaar oor die huidige gesels- en ek se dit met respek.

Informasie is 'n mooi ding,- so ook geskiedenis en insig- maar om die blad 'n tweestryd te maak met vergete nasies wat geen konstruktiewe oplossings vir ons huidige situasie het nie- is ook 'm bietjie dik vir 'n daalder.

Groetnis

W/L

LOL!!!!

Ek kom nog by Loki uit.
SIENER VAN RENSBURG
Old 02-04-2010   #10
Piett
Super Moderator

Piett's Avatar

Quote:
The Viking Ship museum (Vikingskipshuset) is a fascinating museum. The museum displays three large Viking ships that were found in royal burial mounds in the Oslo fjord. The ships are very well preserved. These ships were burial ships used to carry the dead over to "the other world". They carried treasures as well which are also displayed in the museum.

It was interesting to learn that the Vikings were really not nice people as there are stories of pillage (robbing) and rape.

It was probably my 4th or 5th time visiting this museum and I always enjoy it. All 3 museums on Bygdoy - the Kon Tiki Museum, the Fram Museum, and the Viking Ship Museum are all must sees in Oslo.

So ou satanis dit blyk dat al die kampvuur stories en die Viking Gene van jou waar is.

As ons nou na meer huidiglike feite kyk, kan daar bepaal word dat alle "PORN" van alle " sexual orientations" van die Nordiese lande " Nasies" ontstaan het.

Volgende gaan ons kyk watter slegte en "Noodlottige" invloed hierdie Nordiese Gene op die Boervolk uitgeoefen het.

SIENER VAN RENSBURG

Last edited by Piett : 02-05-2010 at 01:05 AM.
Old 02-05-2010   #11
Piett
Super Moderator

Piett's Avatar

Ou satanis voor ons by die volgende kom:

Quote:
Volgende gaan ons kyk watter slegte en "Noodlottige" invloed hierdie Nordiese Gene op die Boervolk uitgeoefen het.
Moet ek tog net die volgende uitwys:

Same-Sex Couples in Art

Quote:
A provoking bit of information is provided in the art-historical evidence as well. There exist a good number of small gold foil plaques known as goldgubber which depict a couple embracing. Frequently these are assumed to be Freyr, god of fertility, and Gerð, the beautiful giant maiden, and many commentators such as Hilda

However, if one looks closely, at least two of the surviving goldgubber depict same sex couples embracing, one two bearded figures, another two women with the typical long, knotted hair, large breasts, and trailing dresses!
Hierdie is tog so eie aan jouself satanis, gin wonder jy wou God as n MOFFIE verklaar nie:

http://boervolk.com/forums/showpost....75&postcount=4

Gin wonder jy glo net in Gen:1 nie, want dis die eenigste plek waar jy jou afgod thor en sy ander afgode kan indruk in die Bybel, sodat die moffie sindroom in die Volk geplant kan word, om jou afgod thor se moffie stigma te kan regverdig.
SIENER VAN RENSBURG

Last edited by Piett : 02-06-2010 at 01:30 AM.
Old 02-21-2010   #12
Piett
Super Moderator

Piett's Avatar

21st February 2010, 16:58 #87
Die Ou Man
Bittereinder

Ant: Re: Boere se Verraad teen Vroue en Kinders

Quote:
Originally Posted by marco

Dit was God se wil dat ons die oorlog moes verloor.

En daardeur kan die Engelse en "joiners" aanvoer dat hulle die instrument was waardeur die "wil van God" geseëvier het.

En ingevolge dieselfde beskouing kan die Bittereinders beskou word as die laaste struikelblok wat in die pad gestaan het van "God se wil", naamlik oorgawe van die Boeremagte.

Dit is nie so eenvoudig nie.

Satanis jy verdraai al weer die feite om jou bloedlyn te beskerm:

http://boervolk.com/forums/showthread.php?t=633

Hoeveel keer het God nie die Israeliete oorhandig aan hulle vyande nie.??

Was die God se wil of nie.??

Sou die selfde parallel nie geld vir die ander volk aan wie die Koinkryk gegee was nie, indien daardie nuwe volk wat die Konikryk ontvang het, nie die selfde foute maak as die Israeliete nie.

Ons weet dat daai nuwe volk die selfde foute gemaak het as die Israeliete.

JY SATANIS is n toonbeeld daarvan, met jou afgode en thor.!!!

Maar wat kan die Boer anders verwag van n bloedlyn soos joune.!!!
SIENER VAN RENSBURG
Old 02-21-2010   #13
Lao
Under Moderation

Lao is on a distinguished road
Lyk vir my of al die ou volke mar skuldig was aan die ou spul sondes en die kostelikste van alles vandag nog daaraan skuldig is gekersten of te nie!
Lao is offline   Reply With Quote
Old 02-21-2010   #14
Piett
Super Moderator

Piett's Avatar

Quote:
Originally Posted by Lao View Post
Lyk vir my of al die ou volke mar skuldig was aan die ou spul sondes en die kostelikste van alles vandag nog daaraan skuldig is gekersten of te nie!
LOL Lao, jy verstaan nie so lekker nie, ek oordeel nie sommer mense nie, maar nie saak wat hulle vanne is nie, of hulle bloedlyne is nie.

Ek oordeel mense op hulle huidiglike handelinge, ek meen, n leunaar, bedrieer, vervalser ens, vorm alles deel van my oordeel.

Jy kan hier lees oor oordeel:

http://boervolk.com/forums/showthrea...4765#post14765

En om te laster teen die Heilige Gees is n goooooot sonde.!!!

Net n satanis sal dit doen.
SIENER VAN RENSBURG
Old 02-22-2010   #15
Piett
Super Moderator

Piett's Avatar

21st February 2010, 20:10 #3
Die Ou Man
Bittereinder

Ant: Verdeel die volk nou

Ek is uitgesproke daaroor dat ek nie eenheid bo suiwerheid sal kies nie.

Eenheid bo alles is die keuse van 'n swakkeling.

Daar bestaan 'n volksvreemde neiging in regse geledere om vir elke bakatél 'n organisasie of kommitee te stig en dít, bo alle ander faktore gaan binnekort die ondergang van hierdie konglomeraat veroorsaak. En genadiglik ook.

As Andries Pretorius die Zoeloes benader het deur eers eenheid tussen die trekgroepe na te streef, kommitees te stig en dialoog aan te moedig, was hulle uitgewis, met of sonder Gelofte.

Satanis!! Stel jy jou bloedlyn:

http://boervolk.com/forums/showthread.php?t=633

Quote:
As Andries Pretorius die Zoeloes benader het deur eers eenheid tussen die trekgroepe na te streef, kommitees te stig en dialoog aan te moedig, was hulle uitgewis,
Voor die gelofte / verbond aan GOD!!

Quote:
met of sonder Gelofte.
21st February 2010, 20:45 #4
Die Ou Man
Bittereinder

Ant: Re: Ant: Verdeel die volk nou

Andries Pretorius was nie as liberaal beskou nie.

Hy het ook nie gedreig het en niks gedoen nie. Hy was 'n suksesvolle boer wat gereageer het op 'n noodkreet van die Natalia Trekkers. Die Slag van Bloedrivier is op Andries Pretorius se plaas buite Graaff-Reinet beplan en nie in Natalia nie.

Sonder Andries Pretorius, sou daar nie 'n Slag van Bloedrivier wees nie.

Andries Pretorius was nie "regs" nie en as hy was, sou hy gefaal het omdat hy daardeur ideologies besoedel sou wees. Hy was bloot 'n doodgewone patriot.

Dieselfde geld vir Genl. Koos de la Rey. Hy was teen die oorlog gekant en in vandag se miljieu, sou jy hom verguis het daarvoor.

Die "regses" gaan nêrens kom nie, omdat hulle gedryf word deur afstigting en organisasie-skepping. Die enigste bedreiging wat hulle inhou is teenoor hulself.

Dit gaan weereens doodgewone, regdenkende Boere patriotte wees wat hierdie wa deur die drif gaan sleep en nie ideologies vergiftigde "mavericks" nie.

Liefde groete.

Die Ou Man

Last edited by BPK Barend Paul Kruger : 22nd February 2010 at 01:12. Reason: Kom ons los die bek geveg en gebruik die voorbeeld.

Dit is baie duidelik dat jy jou bloedlyn bo GOD stel:

Quote:
Die Slag van Bloedrivier is op Andries Pretorius se plaas buite Graaff-Reinet beplan en nie in Natalia nie.
JY lieg!!.....Hoe beplan jy n slagveld op n plaas in die Oos-kaap, wat op die grond gebied in Natal plaasvind.???

Was die presiese plek in Natal waar die laer was, in die Oos-kaap beplan.??? Jy lieg!!

Was die presiese vorm wat die laer aangeneem het, in die Oos-kaap beplan.?? Jy lieg!!

Quote:
Sonder Andries Pretorius, sou daar nie 'n Slag van Bloedrivier wees nie.
Jy lieg!! alweer satanis, die Trekkers het die besluit geneem:

Quote:
The Trekkers - called Voortrekkers after 1880[1] - decided to dethrone Zulu chief Dingane kaSenzangakhona after the killing of chief Trekker leader Piet Retief, his entire entourage, and some of their woman and children living in temporary wagon encampments during 1838.
Quote:
Kort na die laasgenoemde aanval, op 23 Oktober 1838, is Gerrit Maritz oorlede. Die Trekkers in Natal was nou leierloos, daarom is 'n afvaardiging na Oos-Kaapland gestuur om Andries Pretorius te versoek om sy volksgenote te kom help. Op sy advies het die afvaardiging onderneem om veghekke van hout te maak, sodat die laer elke aand tydens die tog na Umgungundlovu doeltreffend en vinnig dig gemaak kon word
Sien jy hoe jy lieg satanis.???
SIENER VAN RENSBURG

Last edited by Piett : 02-22-2010 at 10:28 PM.
Old 02-26-2010   #16
Piett
Super Moderator

Piett's Avatar

26th February 2010, 20:23 #10
Die Ou Man
Bittereinder

Ant: Re: 'Kill the f***ing whites now!!!'

Quote:
Originally Posted by Ridder Van Die Langpad
Ek wil hom egter net verwys na plekke soos Bloemhof, Sannieshof en die Hartebeespoortdam waar hulle nie eers 'n d**l van 'n huis tot in 'n sementdam kan kry nie.

Puik gestel!

Daar is 'n wesenlike verskil tussen 'n paaseier en 'n hoendereier.

Hierdie "kinders" van die geeste van hul afgestorwenes, sal nie in die leeftyd van jou en my kinders, die kloutjie by die oor bring nie.

Liefde groete.

Die Ou Man

Last edited by Die Ou Man : 26th February 2010 at 20:38. Reason: spelling

Quote:
Hierdie "kinders" van die geeste van hul afgestorwenes, sal nie in die leeftyd van jou en my kinders, die kloutjie by die oor bring nie.
Werklik ou satanis!! jy glo dan self in jou voorvadergeeste:

21st February 2010, 20:25 #105
Die Ou Man
Bittereinder

Ant: Re: Ant: Re: Ant: Re: Ant: Boere se Verraad teen Vroue en Kinders

Quote:
Originally Posted by propatria
Selfs Moses het sulke opstandige oomblike gehad, sy sou wragtig met so goeie genetika nie lank daarby gehou het nie. Boonop is die bybel papier, God se gees was reeds in haar hart en siel. Terloops, ek sal maar bietjie navorsing moet doen, moontlik is ek gelukkig, jy weet ek het n klomp kinders wat vrou en man sal moet kry.

Jy stel dit nou wel platvloers, maar sy het nie tot rus gekom nie. Hulle is weer met die Dorslandtrek verder onder die Engelse juk uit tot in die Sandveld in die noorde van Duits-Wes.

Boere adel en heldemoed word geneties, sowel as geestelik oorgedra.

Dit is onstuitbaar!

Quote:
Boere adel en heldemoed word geneties, sowel as geestelik oorgedra.
Dis n sonde om in jou voorvadergeeste te glo:

Quote:
Mar 12:27 God is nie ‘n God van dooies nie, maar ‘n God van lewendes. Julle dwaal dus grootliks.
Mar 12:28 En toe een van die skrifgeleerdes wat bygekom het, hulle hoor redetwis, en wis dat Hy hulle goed geantwoord het, vra hy vir Hom: Wat is die eerste gebod van almal?
Mar 12:29 En Jesus antwoord hom: Die eerste van al die gebooie is: Hoor, Israel, die Here, onse God, is ‘n enige Here;
Quote:
Act 7:51 Julle hardnekkiges en onbesnedenes van hart en ore, julle weerstaan altyd die Heilige Gees; net soos julle vaders, so ook julle.
Act 7:52 Watter een van die profete het julle vaders nie vervolg nie? Ja, hulle het dié gedood wat vooraf die koms verkondig het van die Regverdige, van wie julle nou verraaiers en moordenaars geword het;
Act 7:53 julle wat die wet deur die beskikkinge van engele ontvang het en tog nie onderhou het nie!
Act 7:54 En toe hulle dit hoor, was hulle woedend in hul harte en het teen hom op die tande gekners.
Act 7:55 Maar hy was vol van die Heilige Gees en het die oë na die hemel gehou en die heerlikheid van God gesien en Jesus wat staan aan die regterhand van God.
Act 7:56 En hy het gesê: Kyk, ek sien die hemele geopend en die Seun van die mens aan die regterhand van God staan.
Die Gees van Elía, is egter n ander saak:

Quote:
Luk 1:17 En hy sal voor Hom uit gaan in die gees en die krag van Elía, om die harte van die vaders terug te bring tot die kinders en die ongehoorsames tot die gesindheid van die regverdiges, om vir die Here ‘n toegeruste volk te berei.
Sien satanis!!!.. die harte van die vaders, nie die gees nie.!!

Geskiedkundig kan die bogenoemde ook bewys word:

1. Daar was nie n Sarel Cillies in die 1ste ABO nie.

2. Daar was nie n Sarel Cillies in die 2de ABO nie. ens

Satanis moet ASB nie bogenoemde probeer verstaan nie, dit is duidelik bo jou vuurmaak plek, jou vuurmaak plek n duidelik so hoog as kampvuur stories.

SIENER VAN RENSBURG

Last edited by Piett : 02-27-2010 at 05:53 PM.
Old 03-08-2010   #17
Piett
Super Moderator

Piett's Avatar

Satanis, jy moet vir Trudie Rautenbach die volgende feite gaan vertel:

18th September 2009, 11:41 #1
Die Ou Man
Bittereinder

Trudie Rautenbach

Ek het so 'n tyd gelede vir Trudie Rautenbach gevra om haar getuienis van die Boerevolk neer te pen. Diegene wat haar ken, sal weet waarom ek die versoek tot haar gerig het. Die wat haar nog nie ken nie, sal verstaan na die lees van haar stuk. Hier volg dit:

EK IS DIE BOEREVOLK!

Deurdrenk van my bloed lê die wye droewe vlaktes van hierdie hartseer land – my Vaderland!

Rebel is ek!

Bittereinder in die Naam van my God – Die Skepper van Hemel en Aarde.

Buig sal ek nie voor die duistere magte van die hel wat my wil vernietig nie, want uit die hoogte van adelike herkoms is ek geroep tot hoë bestemming – tot GELOFTEVOLK!

Duisende myle vêr oor die rug van die see, uit Hugenoot, Hollander, Duitser het my bloed en my gees gekom. Die pad was afgesteek deur Gods Hoërhand om Volk te word. Om te volg sonder stilhou of uitdraai. Om eg te bly na eie soort en te groei na eie aard. Die weg het Hy in my hart geskryf. Hy het my geroep en ek het gegaan. Voor Hom buig ek en voor Hom alleen.

Daar was tye en jare van grenslose worstelstryd en van berg tot berg oor die vlaktes heen het my treurlied weergalm teen die onreg van oormag wat onvermoeid in sy nyd my vervolg en verdruk om my jeugdige siel te versmoor.

DIT IS EK, DIE BOEREVOLK!

Uit die Kaaplandse groen valleie en oor die gryse ou Karoo, deur die gras van die Vrystaatse velde – die Drakensberge oor.

Hulle gaan uit eie keuse, karaktervas, onwankelbaar soos ‘n rots in die hart van ‘n berg – ‘n Gedenkteken, nederig, hoog, sonder hande gemaak - ‘n pad deur Voortrekkers getrap. ‘n Pad om volk te word – GEROEPE GELOFTEVOLK!

Dit was die Groot Trek.

Die Hoofoorsaak van die Groot Trek was die Engelse bewind wie anderskleuriges bevoordeel het ten koste van die pioniersboere aan die Oos-grens. Moord en roof en plundering het hoogty gevier. So het die Trekkers, besiel met ‘n vryheidsdrang, die woesteny ingetrek – ‘n teken van krag onoorwinlik. Moed wat van vrees nie weet, wie vir mens of dier of vir die duiwel nie terugdeins nie – ‘n ewige krag wat die tydelike liggaam dryf – na Vryheid!

Sedert die besetting van die Kaap deur Brittanje, het daar ‘n botsing ontstaan tussen Britse Imperialisme en die aspirasies van ‘n ontwakende nuwe Volk wie uit Anglo-Saksies, Kelties Germaanse afkoms stam.

Die doel van die Groot Trek was om Vryheid in sy eie land te verkry. Om uit te kom onder die hiel van onderdrukking deur die Britse Ryk. Om ‘n eerbare lewe te voer. Regverdig in handel en wandel. Om die Lig van beskawing in die donker Kontinent in te dra.
Onder die sterre wat kalm en vêr oor die slapende vlaktes glim, kreun die ossewa oor ongelyke weg. Elke wa is ‘n tuiste. Die Hoër Hand heers hier, want elke wa met sy huisgesin voer sy huisaltaar mee soos die Ark van ouds----

Onder die gewelf van die eindelose ruimte kronkel die spoor van die tentwa noord na onbekende bestemming, onbewus van die Wil van die Almag of die koers van hulle toekoms se baan, na ‘n ideaal onbewustelik gesetel in eenvoud en opregtheid, weg van Engelse oorheersing en bedrog. Onder sensuur en verraai deur die Kerk.
Die Drakensberge oor – oor Dingaan se Golgota loop die Pad na Bloedrivier!

BOELALANI ABATAGATI! – GRYP HULLE! MAAK HULLE STADIG DOOD! ----- Aaklig lydend, folter sterwend, sonder kerm of kla ----- Dit is jou smart, nageslag van martelare, dat julle die kroon moet dra------

Bleek lê die beendere in die bloedige son op Hlomo Amabutha ---- Dof klink die martelkrete van Blaauwkrans in die wenende wind. Swart spoel derduisende barbare in driftige drang op die klein laer af om te moor!

Die roer lê vas in die Boer se hand – Die Gelofte brandend in sy hart----- AS GOD ALMAGTIG DIE OORWINNING AAN HULLE GEE, HULLE ‘N HUIS TOT SY GROTE NAAM SAL STIG, DAT HULLE DIE DAG VAN OORWINNING SAL AANTEKEN EN SAL VIER TER ERE VAN GOD TOT IN DIE LAASTE NAGESLAG!

En GOD ALMAGTIG gee hieraan gehoor en besorg die oorwinning aan die handjie vol dapper manne – vrywillige helpers in die Hand van God sodat God aan Sy wonderwerk gestalte kon gee …….

Sink dan terneer! Hom Sy die eer! ……..

Maar stadig kruip die kloue van die Britse Imperialisme en magsbeheptheid na Natal en spoel oor die land.

Kragdadig verset teen Britse oorname kom veral die Boerevroue wie die stille krag agter die Groot Trek was en so vorm en betekenis aan die Boerevolk se geskiedenis help gee het. Hulle loop liewer kaalvoet oor die Drakensberge as om onder Britse juk te buig---- om in vryheid te sterf as om as Britse onderdane te lewe-----

Waar, Geloftevolk, waar peil jou koers nou heen? ---- en al die tyd was dit, al wis hulle dit nie, die bestemde pad van Godswil vir Sy volk – BOEREVOLK! GELOFTEVOLK!
So het die twee onafhanklike, internasionaal erkende Boererepublieke – Vrystaat en Transvaal tot stand gekom en behoue gebly tot in 1902 na twee bloedige Vryheidsoorloë.
‘n Volk is gestig – DIE BOEREVOLK! ----

Aan die werk dan, my broers. Laat ons arbei. God sal die wasdom gee. Soos ons vadere sal ons die wildernis benat met die sweet van ons aangesig en bevrug met die bloed van ons hart en die loon van ons lyding laat ons aan ons nageslag sodat die erwe van ons vadere vir ons kinders erwe bly – knegte van DIE ALLERHOOGSTE – teen die hele wêreld vry ------

DIE BOEREVOLK is internasionaal erken as volk deurdat Hy aan volkskap voldoen het – nl. Bekende herkoms, eie taal, onderskeibare kultuur en tradisie en deurleefde geskiedenis. Die volkskap wat die Boerevolk verkry het, en die erkenning wat daaraan verleen is, behels internasionale regte, vryhede en verpligtinge – die reg op eie Vaderland en selfbeskikking onder eie owerheid. Die Volk was vry van Nederlandse en Britse oorheersing wat die Boerevolksaard aangetas het. Die strewe na volkskap, na vryheid, na ‘n land waarin hy homself kon regeer onder ‘n eie owerheid, was verwesenlik.

En – DIE BOEREVOLK HET GERUS-----

(Vervolg)

Quote:
Kragdadig verset teen Britse oorname kom veral die Boerevroue wie die stille krag agter die Groot Trek was en so vorm en betekenis aan die Boerevolk se geskiedenis help gee het. Hulle loop liewer kaalvoet oor die Drakensberge as om onder Britse juk te buig---- om in vryheid te sterf as om as Britse onderdane te lewe-----
Jy moet vir Trudie Rautenbach gaan vertel, die rede hoekom die Boerevrou weer erder oor die Drakensberg kaalvoet moes trek, was AGV van VERRAAD.!!

Verraad deur jou bloedlyn Andries Pretorius:

http://boervolk.com/forums/showthread.php?t=913

Quote:
Die Boere in Natal was deur die onlangse gebeure in twee kampe verdeel: daar was die Vredesparty....wat bereid was om met die Britte te skik,en die Boere onder die beheer van die Britte te plaas.

Onder die voorstanders van die Vredesparty was:

1. Andries Pretorius

2. J.N. Boshoff

3. C.P. Landman

4. Zietsman snr

5. Stephanes Maritz

Daar was ook die Oorlogsparty......Wat enige Britse inmenging met geweld wou teestaan.

Alhoewel die Volksraadlede die Boere onderwerp het aan die Britse eise, het dit nie die seen van die oorgrote meerderheid van die Boere weggedra nie.

Die Boervroue het intussen besluit dat die tyd was dat die vrou ook tot die stryd moes toetree........

Ons het het saam met die mans tegen die barbare geveg en ons as vroue het net soveel reg om over die landsake te besluit: Als die mans van plan in om over te gee, dan moet hulle maar!! Ons vroue volstrek om over te gee aan jou sys regering!!!

Op 9 September 1843 se Andries Pretorius:

Ik weet hier is gewapende burgers wat hulle se wapens ingesmokkel het om Raadslid Boshoff se lewe en myn lewe te neem.

Uitverkoop!!!! sommer net so,seg ek jou! Pretorius van alle mense!!

Waarvoor het ons dan getrek, waarvoor al die opofferings??? alles puur verniet.

Uit die boek: BLOED, SWEET EN TRANE.

Die verhaal van die van die Voortrekkers.

E.J.G. Norval

Jou bloedlyn satanis:

2nd February 2010, 07:44 #6
Die Ou Man
Bittereinder

Ant: Re: Ant: Die geloof van Dawid of die menslike vernuf van Thor

Quote:
Originally Posted by PIONIER
Prop baie goeie gedagtes, nou moet jy net vir die lesers die feite neersit hoe jy ons voorgeslagte deur Dawid tot by Abraham trek.

Groetnis

Pionier Kerzner/Levine/Rafael..

Quote:
Originally Posted by propatria
Pionier, moontlik moet jy dit weer lees, jy sien ons het hier twee genetiese lyne. Die een groep volg die geloof van Dawid en die ander die mitologie van die Duitsers (Germane) die een groep glo in die onsienbare en die ander verdrink in die soeke na feite.

Propatria, as ek jou reg verstaan, is daar geen feite wat bewys dat die boere van Abraham afstam nie. Jy versoek egter plegtig dat ons dit moet glo omdat jy so dink.

Quote:
My Vader het sy volk uitgewys deur die kontrak by bloedrivier, dit is so maklik soos dit.

Die stelling van jou hierbo is problematies. Jy het vroeër reeds betoog dat slegs direkte afstammelinge van die Voortrekkers betrokke by Bloedrivier, kwalifiseer as Boerevolk en dat die Boere wat afstam van die Potgieter en ander Trekke, uitgesluit is.

Jou stelling hierbo beteken dus dat jy wil hê, dat die Volk moet glo dat diegene wat nie 'n voorsaat by Bloedrivier gehad het nie, nie deel is van "God se volk" nie.

Jou beheptheid met bloedlyn, pootjie jou ideologiese beskouing.

As jy wil bloedlyn predik, moet jy dit fisies kan bewys. Daar mag nie gate van duisend jaar en meer in jou lyn wees nie.

Terloops, ek kan 'n bloedlyn bewys van Letskraal tot by my jongste kind. Om egter 'n ideologie daarop te probeer bou, sou onsinnig wees.

Liefde groete.

Die Ou Man

Sodat Trudie Rautenbach verder kan ween.........en se vir Trudie sy het my inige mee'gevoel
SIENER VAN RENSBURG
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools

Posting Rules